En pysty menemään ulos kävelemään kauhean häpeän takia.
Piti ostaa juoksumatto mutta mies sanoikin että rahat tarvii muuhun elämiseen. Nyt pitäisi kävellä ulkona mutten pysty siihen. Ylipainoa hirveästi ja sokeriarvot koholla.
Kommentit (26)
No ap se in ihan itse hankittu ongelma. Ensinnä kannattaa pienentää annoksia, ruokavaliomuutos laihduttaa paremmin kuin liikunta.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Liikunnalla vähäinen vaikutus laihtumiseen. Miksi sinä syöt niin paljon että lihot.
Ulkoilulla on suuri vaikutus psyykessen.Unen latuun ja sitä myötä ruoka rytmi rakentaa.Turha hävetä itse kija ja kuvitella ukona ut kytää juuri sinua. Muta omaa asenettasi.Olet kaunis nainen kaikinen kiloinesi!. Jokaine kaupunki,sen lähiö on urheilu puistot.Ulkona ilmiaset kuntolaiteet.Voi käyttää 24h/ 7pvä. Sinne vaan niihin.Ei tarvii kotiin ostaa niitä, vaikka olisi rahaa!
Ihan turha hävetä. Ketään ei oikeasti juurikaan kiinnosta muut tuntemattomat ihmiset, joita tuolla ulkona näkee.
Yksi vaihtoehto on myös ajaa autolla jonnekin korpeen ja jättää auto siellä parkkiin. Kävellä pitkin metsäteitä.
Säästä juoksumattoon. Laita rahaa syrjään erityisesti sitä varten. Kai sinulla jotain henkilökohtaistakin rahaa on? Varsinkin, kun tulee pimeä ja kylmä vuodenaika, kynnys lähteä ulos lenkille kasvaa.
Sairaalloinen häpeä on luku erikseen, ja sinun pitää käsitellä sitä, pohtia sen syitä jne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Osta itse?