Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty menemään ulos kävelemään kauhean häpeän takia.

Vierailija
30.07.2022 |

Piti ostaa juoksumatto mutta mies sanoikin että rahat tarvii muuhun elämiseen. Nyt pitäisi kävellä ulkona mutten pysty siihen. Ylipainoa hirveästi ja sokeriarvot koholla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli. Aina löytyy selitys miksi et voi pistää elämäntapojasi kuntoon.

Miehesi on ihan järkevä. Juoksumaton ostettuasi löytäisit pian jonkun keinon ja selityksen miksi et voikaan sitä käyttää.

Vierailija
2/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihan järkevä. Juoksumaton ostettuasi löytäisit pian jonkun keinon ja selityksen miksi et voikaan sitä käyttää.

Meillä oli hetken lainassa sukulaisten juoksumatto ja sain sillä painon alenemaan. Kävelin joka päivä. Paitsi kun olin kipeä. Nyt se haettiin pois ja mies ei halua ostaa juoksumattoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt kuitenkin.

Vierailija
4/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä tulee pian.

Vierailija
5/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele kotona, vaikka ympyrää tai kasimuodostelmaa, jos tilaa. Voit kävellä myös kämpän pisimmästä päästä toiseen ja takaisin, jos huonekalut tiellä kahteen ensimmäiseen vaihtoehtoon. Ei sun kroppa erota missä sä kävelet. Jos et ulos halua lähteä.

Vierailija
6/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ihossa myös kilon verran tatskamustetta

Vierailija
7/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa ensin järkevällä ruokavaliolla, ja ottaa liikunnan mukaan myöhemmin. Tärkeintä laihdutuksessa on vähentää kädestä suuhun liikettä.

Vierailija
8/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vähentämällä syömistä ja käytä sitten siitä säästyneet rahat juoksumattoon. Kai sulla omaakin rahaa on?

Vierailija
9/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hetken lainassa sukulaisten juoksumatto ja sain sillä painon alenemaan. Kävelin joka päivä. Paitsi kun olin kipeä. Nyt se haettiin pois ja mies ei halua ostaa juoksumattoa.

Ap

Ja ulkoistat lihavuuden miehen syyksi, koska mies ei halua ostaa juoksumattoa. Mene ulos ja aikuistu. Ota vastuu omasta käytöksestä ja elämästäsi.

Vierailija
10/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat löytää aina syitä sille, miksi eivät laihdu. Erikoista, että tässä tapauksessa se laitetaan miehen syyksi.

Vierailija
11/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan todellisuudessa se ei kiinnosta ketään vaikka menisitkin ulos. Huomaatko? Sinäkin häpeät itseäsi ja mietit mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta ne kaikki muutkin tekevät ihan samaa. Kaikkia kiinnostaa vain oma napa. Joten voit aivan hyvin mennä ulos, ketään ei varsinaisesti kiinnosta :)

Vierailija
12/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavana pitäisi hävetä sitä että kuntoilee ulkona,niiden pitäisi kyllä hävetä ketkä naureskelee sille että lihava kuntoilee ulkona.

Vierailija
13/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivon sinulle rohkeutta ja voimia lähteä kohti uutta tervettä elämää. Kohti omia unelmia. 

Apua ylipainoon on saatavilla. Jos ylipainoa on "hirveästi" ja paino estää ulos lähtemisen, apua kannattaa hakea. Tiedän, että ylipaino voi estää ulos lähtemisen. Syynä voi olla heikko itsetunto tai häpeä, mutta myös käytännön syyt. 

Olen itse sairastanut syömishäiriön ja ollut hoidossa monen vuoden ajan. Olen parantunut. Samalla syömishäiriöiden hoitoon erikoistuneella sh-poliklinikalla, päiväsairaalassa sekä osastohoidossa hoidettiin myös ylipainoisia ihmisiä. Tunnelma hoidossa oli lämminhenkinen, arvostava ja turvallinen. Henkilökunta oli ammattitaitoista sekä ymmärtäväistä. Kukaan ei ollut yksin. Potilaiden välit olivat läheiset: osastolta sekä päiväsairaalasta moni löysi ystävän. 

Voit halutessasi harkita myös lihavuusleikkausta. Jotta leikkaus olisi turvallinen ja lopputulos hyvä, on tärkeää saada ensin ruokailu hallintaan. Ja siinä sinua auttaa ammattilaiset. 

Onnea matkallesi! Toivon, että onnistut. 

Vierailija
14/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään miehen lupaa tarvitse. Ota pikavippi. Pyydä lainaa joltain sukulaiselta. Myy jotain omaasi netissä, esim. koruja. Senkus netin kautta vaan tilat sen juoksumaton.

Vierailija
15/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikken ookkaan ylipainonen, mä en halua lähtee ulos kävelylle sen takia kun pelkään tavata ihmisiä, tulee jotenki hirvee olotila kun ihmisiä tulee vastaan jos olen kävellen, pyörällä menee paremmin kun pääsee nopeempaa pakenemaan, onneks pian tulee aikasemmin pimeempää

16/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla vähäinen vaikutus laihtumiseen. Miksi sinä syöt niin paljon että lihot.

Vierailija
17/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni lihoi lääkityksen takia 45kg (olantsapiini) ja häpesi itseään niin paljon ettei halunnut ulkoilla edes ystäviensä kanssa. Kotiin hankittu kuntopyörä auttoi pudottamaan painoa samalla kun lääke jätettiin pois ja nyt hän on päässyt opiskelemaankin.

Kyllä kotiin hankittavat kuntoiluvälineet saattavat olla todella hyviä eikä niitä kannata aliarvioida.

Vierailija
18/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn juoksumaton saa edullisesti. 

Vierailija
19/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin viimevuonna 30kg kävelemällä ja nyt olen siirtynyt salille. Salille meno jännitti aivan helvetisti, mutta ei siellä ketään kiinnosta. Mene ulos vaan kävelemään!

Vierailija
20/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppynaru! Ensin 10 hyppyä sitten 15, 20 kunnes saata sata hyppyä putkeen. Varmasti laihdut mutta älä jumputtele krstalon sisällä, mene jonnekin tasaiselle missä kukaan ei näe jos ujostelet.