Miksi jotkut selvästi ärsyyntyy jos joku on aseksuaali tai demiseksuaali?
Saa kommenttia ettei tuo ole normaalia, mene lääkäriin.
Suunnilleen pakko harrastaa seksiä.
Mikä siinä nyt niin suututtaa?
Ja ennen kuin joku näsäviisas alkaa, ei aihetta ei tuputeta kenellekään. Siitä ei ole yhtään sen enempää puhuttu kuin kuka seurustelee, tavannut tuon ja tän tyypin.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on loppuunsa aika vangitsevaa olla viettiensä vietävissä ja sekös turhauttaa.
Ja sitten nopeasti peilaa itseään toiseen ja voi siitä heijastaa kaiken typeryyden mitä itse on tehnyt saadakseen seksiä, tai hyväksyntää - useammalle seksi on sitä ja nähdä kuinka toinen on välttänyt kaiken tuon.
Se on sama kun ihminen jolla jonkun asteen riippuvuus alkoon, katsoo alaspäin ihmistä joka ei juo.
Peilaa omat heikkoutensa toiseen.Valtava määrä ihmisiä tekee hirveitä virheitä, loukkaavia tekoja seksin nimeen.
Itsetunto monilla kiinni seksuaalisuuteen liittyen.Tämä. En keksi mitään järkevää syytä miksi minun juomattomuuteni jossakin illanvietossa loukkaisi ketään muuta mutta silti pääsen huomattavasti vähemmällä jos kädessäni on lasi, joka voisi sisältää alkoholia. Joillekin sekään ei riitä jos juon vähän vaan heille tulee "huono omatunto" jos he juo enemmän ja minä en. Miksi ihmeessä?
Luulen, että demiseksuaalisuus on varsinkin naisilla se yleisin seksuaalisen muoto ("normi") ja silti siitä puhutaan jotenkin poikkeavana. Naisista suurin osa ei yhä tänäkään päivänä tykkää yhden yön jutuista ja ovat harrastaneet sellaista korkeintaan kerran tai kahdesti. Tätä ei kuitenkaan ole soveliasta sanoa ääneen ettei paljon lyhyitä suhteita harrastaville tulisi huono omatunto. Mieluummin kirjoitetaan lehdissä miten ex juristi tienaa enemmän onlyfansillä.
Valtaosalla naisista on tai on jossain vaiheessa ollut joku "celebrity crush" eli joku näyttelijä, rokkari tai muu julkkis, jota pitää/on pitänyt kuumana. Demiseksuaaleillahan ei voi olla tällaisia.
Joten sanoisin jo tuon perusteella, että demiseksuaalisuus ei ole yleisin seksuaalisuuden muoto naisilla.
Miten ihmeessä muka demiseksuaaleilla ei voisi olla julkkisihastuksia? Oletkohan nyt ymmärtänyt jotain väärin?
Toki voi ihailla julkkiksia monista eri syistä, mutta jos julkkikseen ihastuu siksi, että se on ns. kuuma, niin onhan siinä silloin seksuaalinen sävy mukana, eikö? Julkkis on kuitenkin vieras ihminen, johon ei aitoa tunnesidettä voi olla. Ja demiseksuaalihan ei seksuaalista viehtymystä tunne ilman tuota sidettä.
Vaikka ihastuksessa olisi seksuaalinen sävy mukana, se ei tarkoita sitä, että olisi oikeasti valmis petipuuhiin kenen tahansa viehättävän julkkiksen kanssa.
Demiseksuaaleillakin on mielikuvitus. Omissa mielikuvissa julkkis X:ään voi muodostaa vaikka minkälaisen tunnesiteen. Mielikuvitus-X on henkilö, jonka tunnet kuin omat taskusi. Oma luomuksesihan se on.
Fantasioida voi luonnollisessti ihan mitä vain. Mutta se fantasioinnin kohdehan ei ole kuka tahansa, vaan se on joku, joka viehättää. Eli se viehätys tulee ensin. Ja nyt puhutaan siis todellisista ihmisistä, ei täysin fiktiivisistä hahmoista, joita mielikuvituksellaan luo.
Toki on mahdollista, että ihastus julkkikseen on totaalisen epäseksuaalista, mutta silloin tuskin käytetään käsitteitä "kuuma" tai seksikäs" tms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ärsyttää seksuaali-identiteetti keskustelussa: Se kun minua ei kiinnosta mikä kuka on. Se ei liikuta minua, se ei vaikuta minuun, enkä halua keskustella muiden seksi elämästä.
Jos joku haluaa keskustella seksuaali-identiteetistään, niin en osaa sanoa mitään, koska ajattelen vain, että miksi minua pitäisi kiinnostaa mikä sinä olet? Olenko ymmärtämätön? Haluaako hän keksustella itsetunto ongelmiensa takia vahvistaakseen käsitystään identiteetistään? En tiedä, mutta minä en ole oikea henkilö pohtimaan asiaa.
Yksi kaverinikin kerran katsoi asiakseen ilmoittaa olevansa lesbo, okei ymmärrän, että se on ollut hänelle suuri identiteetti kriisi, mutta minulle se oli vain että aha.
Pitääkö sitä seksuaali-indentiteettiään toitottaa niiden takia, joille muiden suuntaukset eivät ole ihan sama tasoa? (en osaa edes kuvitella miksi ketään liikuttaisi muiden suuntaukset, mutta jos nyt näin on niin ok.) Ymmärrän, että pridea tarvitaan, että KAIKKI SAA OLLA MITÄ ON (ja koska tämä on minulle itsestään selvää niin minulla ei ole tarvetta jauhaa asiasta)
Varsinkin nuoriso ja nykyiset alle 30-vuotiaat internetin vaikutuksen ja nuorisokulttuurin muutoksen myötä tekevät seksuaali-identiteetistään sen oman identiteetin kulmakiven. Kun meidän keski-ikäisten nuoruudessa nuoruuden identiteettinä oli hevari, punkkari, hippi, lolita, hevostyttö jne. nyt se identiteetti tulee voimakkaasti seksuaalisen suuntautumisen kautta. Internetissä osa nuorista käyttäjistä suorastaan vaatii, että jokaisen pitää ilmoittaa omissa tiedoissaan oma seksuaalinen suuntautumisensa, koska muuten ei tiedetä, kuka tai mikä tämä tyyppi on.
Ystävien kanssa ei tarvitse keskustella näistä asioista, mutta kumppania hakiessa on tosiaankin oleellista tietoa se, että mikä on oma seksuaalinen suuntautumisensa ja mikä on toisen suuntautuminen.
Demiseksuaalisuudessa ei ole kyse seksuaalisesta suuntautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ärsyttää seksuaali-identiteetti keskustelussa: Se kun minua ei kiinnosta mikä kuka on. Se ei liikuta minua, se ei vaikuta minuun, enkä halua keskustella muiden seksi elämästä.
Jos joku haluaa keskustella seksuaali-identiteetistään, niin en osaa sanoa mitään, koska ajattelen vain, että miksi minua pitäisi kiinnostaa mikä sinä olet? Olenko ymmärtämätön? Haluaako hän keksustella itsetunto ongelmiensa takia vahvistaakseen käsitystään identiteetistään? En tiedä, mutta minä en ole oikea henkilö pohtimaan asiaa.
Yksi kaverinikin kerran katsoi asiakseen ilmoittaa olevansa lesbo, okei ymmärrän, että se on ollut hänelle suuri identiteetti kriisi, mutta minulle se oli vain että aha.
Pitääkö sitä seksuaali-indentiteettiään toitottaa niiden takia, joille muiden suuntaukset eivät ole ihan sama tasoa? (en osaa edes kuvitella miksi ketään liikuttaisi muiden suuntaukset, mutta jos nyt näin on niin ok.) Ymmärrän, että pridea tarvitaan, että KAIKKI SAA OLLA MITÄ ON (ja koska tämä on minulle itsestään selvää niin minulla ei ole tarvetta jauhaa asiasta)
Varsinkin nuoriso ja nykyiset alle 30-vuotiaat internetin vaikutuksen ja nuorisokulttuurin muutoksen myötä tekevät seksuaali-identiteetistään sen oman identiteetin kulmakiven. Kun meidän keski-ikäisten nuoruudessa nuoruuden identiteettinä oli hevari, punkkari, hippi, lolita, hevostyttö jne. nyt se identiteetti tulee voimakkaasti seksuaalisen suuntautumisen kautta. Internetissä osa nuorista käyttäjistä suorastaan vaatii, että jokaisen pitää ilmoittaa omissa tiedoissaan oma seksuaalinen suuntautumisensa, koska muuten ei tiedetä, kuka tai mikä tämä tyyppi on.
Ystävien kanssa ei tarvitse keskustella näistä asioista, mutta kumppania hakiessa on tosiaankin oleellista tietoa se, että mikä on oma seksuaalinen suuntautumisensa ja mikä on toisen suuntautuminen.
Totta! Ihanaa kun avasit tän mulle.
-lainaamasi, entinen hippi-heppatyttö
PS onko seksuaalisuus nykyään ainut keino määrittää itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, mikä on se tilanne, jossa tällaisista asioista keskustellaan jonkun muun kuin potentiaalisen seurustelukumppanin tai lääkärin kanssa?
Ihan esim. ystävien kanssa voi keskustella, ihan niin kuin muistakin ihmissuhdeasioista tai vaikka politiikasta, taiteesta, tieteestä, rahasta, lomamatkoista, ruokavalioista, vaatteista, lemmikeistä, remonteista, säästä jne... eli toisin sanoen se on aihe siinä missä mikä tahansa muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennemmin kannattaisi keksiä nimitys sille jos haluaa harrastaa seksiä vaikka ei olisi mitään tunteita kohteeseen? Tuohan on harvinaisempaa, demiseksuaalisuus taas on valtavirtaa.
Vai onko sille jo nimensä?Minusta tuntuu, että täällä ei oikein ymmärretä, mitä demiseksuaalisuus on. Tai sitten olen itse käsittänyt sen väärin.
Eli olen ymmärtänyt, että demiseksuaali ei tunne/koe minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua ihmiseen, johon hänellä ei ole tunnesidettä. Kyse ei siis ole siitä, kenen kanssa ja missä vaiheessa seksiä haluaa harrastaa, vaan enemmänkin siitä, missä vaiheessa ja mistä syystä seksuaalisia tunteita, tuntemuksia ja ajatuksia voi ylipäätään syttyä. Eli missä vaiheessa seksuaalisuus herää/voi herätä eloon.
Esim. minä tarvitsen seksin harrastamiseen tunnesiteen. Olen sen verran herkkä ja romanttinenkin luonne, että seksi ei kiinnosta muuten. Mutta siitä huolimatta voin tuntea vahvaakin seksuaalista vetoa (ja kiihottumista) ihmiseen, jota en lainkaan (vielä) tunne. Käsittääkseni demiseksuaali ei voi.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Kyllä, juuri näin.
Aseksuaali ei tunne seksuaalista vetoa keneenkään missään tilanteessa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen libido hänellä on tai tykkääkö seksin harrastamisesta!! Ärsyttää, kun nämä menevät ihmisillä sekaisin. :D
Itselläni on lähes olematon libido enkä erityisemmin nauti seksistä, mutta pidän silti monia ihmisiä seksuaalisesti viehättävinä, eli en ole aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta demiSEKSUAALISUUS on kuin seksuaalinen suuntautuminen?
Kaikilla on jokin seksuaalinen suuntautuminen. Myös se, ettei ole seksuaalista suuntautumista, on seksuaalinen suuntautuminen.
Joo ainakaan aseksuaalisia miehiä ei oteta juurikaan tosissaan. Joko heti epäillään että on testovajetta ja kun ei ole niin epäilläänkin homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennemmin kannattaisi keksiä nimitys sille jos haluaa harrastaa seksiä vaikka ei olisi mitään tunteita kohteeseen? Tuohan on harvinaisempaa, demiseksuaalisuus taas on valtavirtaa.
Vai onko sille jo nimensä?Minusta tuntuu, että täällä ei oikein ymmärretä, mitä demiseksuaalisuus on. Tai sitten olen itse käsittänyt sen väärin.
Eli olen ymmärtänyt, että demiseksuaali ei tunne/koe minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua ihmiseen, johon hänellä ei ole tunnesidettä. Kyse ei siis ole siitä, kenen kanssa ja missä vaiheessa seksiä haluaa harrastaa, vaan enemmänkin siitä, missä vaiheessa ja mistä syystä seksuaalisia tunteita, tuntemuksia ja ajatuksia voi ylipäätään syttyä. Eli missä vaiheessa seksuaalisuus herää/voi herätä eloon.
Esim. minä tarvitsen seksin harrastamiseen tunnesiteen. Olen sen verran herkkä ja romanttinenkin luonne, että seksi ei kiinnosta muuten. Mutta siitä huolimatta voin tuntea vahvaakin seksuaalista vetoa (ja kiihottumista) ihmiseen, jota en lainkaan (vielä) tunne. Käsittääkseni demiseksuaali ei voi.
Kyllä, juuri näin.
Aseksuaali ei tunne seksuaalista vetoa keneenkään missään tilanteessa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen libido hänellä on tai tykkääkö seksin harrastamisesta!! Ärsyttää, kun nämä menevät ihmisillä sekaisin. :D
Itselläni on lähes olematon libido enkä erityisemmin nauti seksistä, mutta pidän silti monia ihmisiä seksuaalisesti viehättävinä, eli en ole aseksuaali.
Aseksuaalisuuden sisään mahtuu useiden mielipiteiden ja näkemysten mukaan monenlaisia vähäisiä tai olemattomia seksuaalisuuden tuntemuksia. Jotkut luokittelevat demiseksuaalisuudenkin aseksuaalisuuden lipun alle.
On aseksuaaleja, jotka ovat seksikielteisiä, eli seksi ei kiinnnosta eikä haluja synny koskaan. Joillakin voi kerran sadassa vuodessa herätä jokin kipinä, mutta siinäpä se. Jollakulla on seksuaalisesta voimakas mielikuvitus muttei mitään mielenkiintoa toteuttaa asioita käytännössä. Jotkut nauttivat fantasioinnista ja omasta kivasta, mutta seksi toisen henkilön kanssa on ehdoton ei. Jotkut eivät edes masturboi.
Pääasia, että itsellään on hyvä olla ja löytää siihen omaan seksuaalisuuden ilmaisuun sopivan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ihanaa kun avasit tän mulle.
-lainaamasi, entinen hippi-heppatyttö
PS onko seksuaalisuus nykyään ainut keino määrittää itsensä?
OT huudan tänne, ei tehdä ketjusta identiteettikysymysketjua. On monia tapoja. Nuoriso määrittää itseään nykyään eri marginaalisten suuntausten kautta. Eivät tietysti kaikki, mutta hyvin vahvaa se on tuolla internetin maailmassa, kuten Tumblr, Twitter, Tiktok jne. Näitä määritelmiä ovat eri sairausdiagnoosit, eri vähemmistökulttuureihin kuuluminen, seksuaalivähemmistöt ja neurologiset häiriöt. Me vanhemmat internekäyttäjät yritämme sitten vähän suitsia nuorisoa olemaan varovaisia, koska ei ole todellakaan turvallista avata koko diagnoosilistaa kaikelle kansalle identiteettiturvan vuoksi. Osa nuorisosta myös vaatii, että kaikkien pitää tuoda nämä identiteettiosat esille, jotta tiedetään, kuka olet.
Jos siis omassa nuoruudessa oli, että "Moi, mä oon Maija, punkkari ja kasvissyöjä", niin nyt se on muotoa "Moi, mä oon Maija, aseksuaali ADHD autisti, joka on puoliksi suomalainen ja puoliksi Indonesialainen, ja mulla on oppimisvaikeuksia ja fobia kaloihin."
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli hyvä kommentti siitä, että treffeillä odotetaan, että viimeistään kolmansilla treffeillä irtoaa seksiä, Jos ei irtoa, miehet varsinkin lähtevät heti lätkimään, kun tässähän käytännössä jo tunnetaan toisemme. No ei tunneta, ei ainakaan näin demiseksuaalin tai hitaasti lämpenevän näkökulmasta. Olen nähnyt sinut yhteensä, sanotaan, 8h ajan. Ja nyt pitäisi jo olla seksiä? En minä saa tunteita kehitettyä sinuun 8h aikana, en edes viikossa, saati välttämättä kuukaudessa.
Eikö tällaiset perusasiat käydä läpi jo ennen treffejä? Että mikä on oma näkemys seurustelusta ja siitä, missä vaiheessa seurustelua seksi tulee mukaan kuvioihin. Turhaahan se on lähteä treffeille, jos toisella on niin kipeä seksintarve, ettei ole ollenkaan valmis odottamaan, että toinen osapuoli olisi seksiin valmis.
Kyllä miehissäkin on niitä, jotka ymmärtävät toisen tarpeet ja pystyvät odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin.
Aseksuaalisuuden sisään mahtuu useiden mielipiteiden ja näkemysten mukaan monenlaisia vähäisiä tai olemattomia seksuaalisuuden tuntemuksia. Jotkut luokittelevat demiseksuaalisuudenkin aseksuaalisuuden lipun alle.
On aseksuaaleja, jotka ovat seksikielteisiä, eli seksi ei kiinnnosta eikä haluja synny koskaan. Joillakin voi kerran sadassa vuodessa herätä jokin kipinä, mutta siinäpä se. Jollakulla on seksuaalisesta voimakas mielikuvitus muttei mitään mielenkiintoa toteuttaa asioita käytännössä. Jotkut nauttivat fantasioinnista ja omasta kivasta, mutta seksi toisen henkilön kanssa on ehdoton ei. Jotkut eivät edes masturboi.
Pääasia, että itsellään on hyvä olla ja löytää siihen omaan seksuaalisuuden ilmaisuun sopivan kumppanin.
Se on totta, vedin tuossa vähän mutkat suoriksi. Pointtini olikin se, että aseksuaalisuus liittyy nimenomaan siihen, kokeeko seksuaalista vetoa muihin, ei niinkään siihen, miten paljon seksiä tai masturbointia haluaa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, mikä on se tilanne, jossa tällaisista asioista keskustellaan jonkun muun kuin potentiaalisen seurustelukumppanin tai lääkärin kanssa?
Ihan esim. ystävien kanssa voi keskustella, ihan niin kuin muistakin ihmissuhdeasioista tai vaikka politiikasta, taiteesta, tieteestä, rahasta, lomamatkoista, ruokavalioista, vaatteista, lemmikeistä, remonteista, säästä jne... eli toisin sanoen se on aihe siinä missä mikä tahansa muu.
Minulle tuo on aivan vieras ja jopa vastenmielinen/ahdistava ajatus, että juttelisin ystävien kanssa jostain seksiasioista. En halua kertoa omistani enkä kuulla muiden, minulle nuo ovat yksityisiä asioita joista keskustellaan korkeintaan kumppanin ja lääkärin/terapeutin kanssa.
Olen kuitenkin oppinut, että ihmisissä on eroja tämän suhteen. Yksi tuttuni pitää raha-asioista puhumista epähienona, mutta tällä samalla tutulla ei ollut ongelmaa kertoa, että rakastajan kanssa anaaliseksi ei satu niin kuin oman miehen kanssa, koska rakastajalla on pienempi penis :-o Aivan liikaa tietoa minulle, en halua kuulla tällaista!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse seksuaalisuudestasi keskustella, ellet halua. Mutta sinkuilla tuo määrittely auttaa sitten alkuvaiheessa keskustelemaan mieltymyksistä. Siksi on hyvä olla tiedossa joku kuvaava määritelmä ettei seksuaalisilta mieltymyksiltään kaukana toisistaan olevat yritä väkisin suhdetta.
Eikö sitä keskustelua voi käydä omin sanoin, käyttämättä termejä, joita toinen joutuu googlailemaan? Tässäkin keskustelussa on käynyt ilmi, että termin demiseksuaali ihmiset ymmärtävät eri tavoin.
Eikö olisi parempi kertoa selkokielellä, mitä ovat omat ajatukset, tuntemukset, tarpeet ja mahdollisesti arvotkin tämän asian ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mikä on demiseksuaali eikä kiinnosta niin paljon että kuuklailisin
Demiseksuaali haluaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan hänellä on tunteita ja johon luottaa.
Huono nimitys, koska demi on puolikas mm. ranskaksi ja sitä kautta tunnettu muutenkin.
Puoliseksuaalia tuskin tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta demiSEKSUAALISUUS on kuin seksuaalinen suuntautuminen?
Kaikilla on jokin seksuaalinen suuntautuminen. Myös se, ettei ole seksuaalista suuntautumista, on seksuaalinen suuntautuminen.
Seksuaalisessa suuntautumisessa on kyse siitä, keneen tai mihin seksuaalinen kiinnostus ja halu suuntautuu - niin kuin nimikin jo sanoo. Seksuaalisesta suuntautumisesta puhutaan silloin kun puhutaan hetero-, homo-, bi- ja panseksuaaleista, ehkä myös aseksuaaleista (heillähän ei tavallaan suuntautumista ole ollenkaan). Ja voihan seksuaalinen kiinnostus suuntautua myös muualle kuin ihmisiin, vaikka elottomiin objekteihin.
Mutta useimmat demiseksuaalit lienevät suuntautumiseltaan ihan ns. tavallisia heteroja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo on aivan vieras ja jopa vastenmielinen/ahdistava ajatus, että juttelisin ystävien kanssa jostain seksiasioista. En halua kertoa omistani enkä kuulla muiden, minulle nuo ovat yksityisiä asioita joista keskustellaan korkeintaan kumppanin ja lääkärin/terapeutin kanssa.
Olen kuitenkin oppinut, että ihmisissä on eroja tämän suhteen. Yksi tuttuni pitää raha-asioista puhumista epähienona, mutta tällä samalla tutulla ei ollut ongelmaa kertoa, että rakastajan kanssa anaaliseksi ei satu niin kuin oman miehen kanssa, koska rakastajalla on pienempi penis :-o Aivan liikaa tietoa minulle, en halua kuulla tällaista!
Tarkennan vielä sen verran, että minulle on kuitenkin ok käydä keskustelua aiheesta yleisellä tasolla. On ihan ok keskustella vaikkapa siitä, minkälaista syrjintää seksuaalisten vähemmistöjen edustajat saattavat kokea työelämässä tai harrastuksissa. Enkä ahdistu, jos joku kertoo että parisuhteessa on alkanut ihana uusi vaihe sen myötä, kun viimeinenkin lapsi muutti kotoa pois. Mutta olkaa armollisia ja säästäkää minut yksityiskohdilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mikä on demiseksuaali eikä kiinnosta niin paljon että kuuklailisin
Demiseksuaali haluaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan hänellä on tunteita ja johon luottaa.
Ja tämä ärsyttää näitä kevytkenkäisiä, koska he haluaisivat itsekeskeisyydessään olla oikeutettuja panemaan ihan jokaista.
Arvaa miten paljon ihmiset ärsyyntyy, kun sanon olevani Homerseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ärsyttää näitä kevytkenkäisiä, koska he haluaisivat itsekeskeisyydessään olla oikeutettuja panemaan ihan jokaista.
Tämä ylimielinen asenne on se, miksi demiseksuaalisuus voi joskus ärsyttää. "Muut on niin kevytkenkäisiä toisin kuin me syvälliset, jotka emme kaikkien kanssa panekaan."