Kodinkoneiden äänet :)
"Minulla on pesukone joka jankkaa joka kierroksella näin: "Aattele tuttujas. "
Sitten keskipesuvaiheessa "voisimpa kertoo, voisimpa kertoo".
Ja juu en ole lääkityksen alainen :)
Mitä teidän jääkaapit, pakastimet yms. hokevat? :)
Kommentit (13)
Mun vanha pesukone sanoi Suomi, Suomi, Suomi... Nyt on uus Miele ja se ei sano mitään:(
Sama täällä. Ei ihan joka kerta. Paras hokema oli kun peni maalaispoika esitteli Maalaiskoneita, niin kotiin tultua astianpesukone hoki "vintturi, vaijeri" "vintturi vaijeri". Nauroin itselleni, mutta sitä kesti sen ohjelman ajan. 😂
Lomakämpän kahvinkeitin puhuu siansaksaa: "puh-drui, puh-drui". Entinen pyykkikone päätti linkouksen jarrutteluäänellä "hitto, hitto".
Mun tuulettimista kuuluu mieskuoron laulua, saan usein sanoistakin ihan hyvin selvää.
Minä olen jo lomalla. :) Tämä mökki on rintamamiesasunto, missä kaikki on kallellaan. Kai senkin takia kaikki systeemit ovat aika äänekkäitä.
Minäkin hakuan mieskuorolaula!!!
ap
Jääkaappi/pakastin kuulostaa välillä ärtyvän suolen oireyhtymältä.
Makkarin seinän sisältä kuuluu fuusiojazzia - siihen tosin tarvitaan viikon intensiivinen juomaputki....
M 45
Vierailija kirjoitti:
Mun tuulettimista kuuluu mieskuoron laulua, saan usein sanoistakin ihan hyvin selvää.
Kiitos, huh. Luulin että olen ainoa joka kuulee mieskuoron laulua. Ehkä 2 3 kertaa vuodessa. Samoin saan sanoista ja melodiasta sevän. Alkuun tuntui pelottavalta. Tykkään kyllä ihan livenäkin mieskuorolaulusta.
Sadetta kuunnellessa ääni muuttuu ihispuheen sorinaksi. Joistain sanoita saa sevän. Olen raitis,eikä ole mitään lääkitystä.
Telkkari laulaa.. silmien välliin, silmien välliin r#ssää juu
Mikä tämä mieskuoron laulun kuuluminen. Onko meitä kuinka monta.
huh, sun olis aika lähtee vaikka lomalle