Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kysellyt minusta selkäni takana

Vierailija
29.07.2022 |

Mikä vaivaa ihmistä joka kyselee toisesta ihmisestä asioita? Ei tulisi itselläni mieleenkään. Mitä niillä tiedoilla tekee?!?

Olen työpaikalla pidättyväinen enkä kerro itsestäsi paljoakaan. Niin tämä ilmeisesti innoittanut tiedonhaluista työkaveriani utsimaan tietoa minusta muilta. Olen aivan järkyttynyt.

Jotenkin noloa ja meni kyllä maku ja luottamus tuon ihmisen osalta. Eikö ole häpeällistä tuollainen käytös? Jos ihminen ei itse kerro asioistaan eikö sen jo pitäisi kertoa muille, ettei ihminen halua jakaa asioitaan?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis kyseessä samaa sukupuolta oleva eikä taustalla ts. ihastusta tms. motiivia.

-ap

Vierailija
2/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias ihminen on utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla tuo utelu toisilta on ihan normitoimintaa, valitettavasti.

Vierailija
4/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä kysyi. Saatat ylireagoida.

Vierailija
5/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis kyseessä samaa sukupuolta oleva eikä taustalla ts. ihastusta tms. motiivia.

-ap

voi samaa sukupuolta olevakin ihastua

Vierailija
6/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos ei kerro, kaivellaan väkisin.

Vierailija
7/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos ei kerro, kaivellaan väkisin.

Eikä. Onko tämä tosiaan yleistäkin? Eikö tuota kyselijää hävetä. Siinähän joutuu outoon valoon koska eihän uteliaisiin ihmisiin suhtauduta koskaan suopeasti. Itseäni ainakin nolottaisi. Täytyy kyllä tosiaan olla utelias jos on valmis siinä samalla utsiessaan valmis pilaamaan oman maineensa ja unohtamaan hyvät käytöstavat. :(

Vierailija
8/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava askel hänellä on sinun mustamaalaaminen, tekosyiden keksiminen jotta joudut silmätikuksi ja lopuksi hän kaivaa sulle niin ison kuopan että varmasti tiput siihen. He ovat näitä työilmapiirin myrkyttäjiä. Alkaa pienestä, kuten esim. utelusta, kasvaa pikkuhiljaa hallitsemattomaksi vyyhdiksi, joissa kukaan ei enää pidä lankoja käsissään. Irtisanoutuminen päättää piinan!!

Vierailija
9/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnostunut ihmisistä ja ihmettelen miksi kukaan haluaa tietää kenestäkään mitään, mitä toinen ei itse kerro. Ja vielä joku työkaveri. 😳En näkisi vaivaa.

Vierailija
10/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etsii puheenaiheita. Toisista puhuminen on melko yleistä. Jos jotkut muut vaikuttavat tuntevan sinut, voi yrittää päästää samaan piiriin?

Kauheampaa olisi jos kyselijä tai juttuja levittävä olisi pomo tai vakituinen tai muuten merkittävässä asemassa. Usein ihan vaikutusvallan hakemista silloin. Myös alhaisessa asemassa olevan työkaverin puhuminen toisista muiden läsnäollessa voi olla vaikutusvallan hakemista, petaa itselleen paikkaa muiden asioita läpi käyvänä.

Vierailija
11/78 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukellot sanovat et ylireagoit saakin suuttua tuollaisesta.

Vierailija
12/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että sinun asioistasi on udeltu? Ilmeisesti sinun toiselta työkaverilta on siis udeltu sinusta ja tämä kertoi sinulle, että x on udellut sinusta.

Jos minä olisin tuo toinen työkaveri, niin ehkäpä en olisi sulle tuosta uteluyrityksestä kertonut. Miksi olisin? Lisää vettä myllyyn vaan olis tullut, niinkuin tässä tapauksessa olikin tullut.

Vierailija
13/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän työpaikoilta löytyy niitä, jotka tietävät toisten sairaus- ja suhdehistoriat paremmin kuin asianomainen itse.

Vierailija
14/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko antaa ap esimerkin utelusta? Onko kysynyt joltain vaikka asuukohan ap tässä kaupungissa, tai onkohsn hänellä perhettä? Tuo on ihan normi jutustelua ja pohdintaa, johon ei edes välttämättä odoteta vastauksia?

Kun taas, onkohan ap:llä joku diagnoosi, vai Luuletko että hänellä on joku ongelma esim alkoholin kanssa, ei ole enää normaalia jutustelua.

Vierailija
15/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että sinun asioistasi on udeltu? Ilmeisesti sinun toiselta työkaverilta on siis udeltu sinusta ja tämä kertoi sinulle, että x on udellut sinusta.

Jos minä olisin tuo toinen työkaveri, niin ehkäpä en olisi sulle tuosta uteluyrityksestä kertonut. Miksi olisin? Lisää vettä myllyyn vaan olis tullut, niinkuin tässä tapauksessa olikin tullut.

Riippuu tapauksesta. Joskus on hyvä varoittaa mukavaa ihmistä, jos joku toinen on ilkeä hänelle selän takana. Olen kiitollinen eräälle, joka paljasti kerran tällaisen negatiivisen toimijan enkä siksi jäänyt hänen ansaansa, kun osasin varoa.

Vierailija
16/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisten elämään. Täällä esitetään fiksua, mutta ollaan kuitenkin kuin pahaiset teinit .

Vierailija
17/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan tervettäkin kysellä jotain pintapuolisia asioita. Mitäpä tämä elämä olisi, jos koskaan ei olisi kukaan mitään kysellyt tai selvittänyt.

Vierailija
18/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistitko nyt varmasti riittävän monta kertaa samaa asiaa?

Vierailija
19/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä hän sanoi kun kysyit tästä hänelle?

Vierailija
20/78 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kääntynyt 180 astetta, niin olisi voinut kysyä sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi