Kuka julkisuudenhenkilö on "salainen ihastuksesi", jota moni muu ei välttämättä näe niin viehättävänä?
Minulla Annika Saarikko. Ihana ja kauniin herttaisesti hymyilevä naisellinen nainen. Oih
Kommentit (109)
En oikein tarkalleen tiedä miksi, mutta Bruce Dickinson, Iron Maidenin solisti :D Hänessä on jotain mikä oudosti vetää puoleensa, tavallaan todella viehättävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero Aho. On vain jotenkin charmikas mies.
Eero Ahoako ei yleisesti ottaen koeta viehättävänä miehenä...?
No onko se sitä? Enemmän kait naiset kaiken maailman Mikko Leppilampiin on tussut märkinä.
On se. Mikko Leppilampi ei ole koskaan aiheuttanut mussa mitään värinöitä, Eero Aho sen sijaan...t. Toinen Eeron ihailija
Mikko Leppilampi on ns. kaunis poika, vanhemmat rouvat tykkää.
Vai niin. No, mun mielestä Aho on kuumis, ja olen hänen kanssaan samaa ikäluokkaa.
Ruben Stiller
Jaakko Saariluoma
Neil Hardwick
Katri Saarikivestä tiedän muidenkin olevan viehättyneitä. No, ainakaan palstalla harvempi on tunnustanut ihastusta Jannika B:hen, minä tunnustan.
Aerosmithin Steven Tyler, kuumaakin kuumempi yhä edelleen, vaikka on 74-vuotias. <3
Jaakko Loikkanen. Söpö ilmestys.
Stig. Kasarityyli saattaa vähän hämätä. Onhan se pitkä, komea jne. Vaikuttaa lisäksi hyvältä tyypiltä, jotenkin söpö ja rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja
Sama :D
Katri Kulmuni, koska kulmunit!
Anna Kontula, myöskin kulmunit!
Emma Kari, aika hottis!
Iiris Suomela, paksut reidet!
Häntä nyt kaikki kuolaa, haluttu laatikkoleuka.