Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka julkisuudenhenkilö on "salainen ihastuksesi", jota moni muu ei välttämättä näe niin viehättävänä?

Vierailija
29.07.2022 |

Minulla Annika Saarikko. Ihana ja kauniin herttaisesti hymyilevä naisellinen nainen. Oih

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkipörssin Tiina Helenius 

Ihana nainen!

Aivan ihana, ja olen siis nainen. Taidan olla vähän bi.

Vierailija
102/109 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on kyllä kaunis kasvoiltaan,muttameko kypsymätön pääministerin tehtäviin.Itseäni ihmetyttää että hän käyttäytyy kuin teinityttö vaikka on perhe ja pieni lapsi.Luulisi että tiiviinntyön vastapainoksi haluais viettää vapaa- aikansa lapsensa ja perheensä kanssa.Onhan ikä jo lähenmpämä 40 kuin 30 . Minua muutenkin suututtaa tyyli että keski- ikäiset riekkuu kuinpahaiset teinit ja bilettäminen on tärkeää.Varsinkin aikana,kun sotaa käydään euroopassa, korona edelleen leviää ja kuolleita on enemmän kuinnkoskaan aiemmin.Mutta ei näitä oikeasti kiinnosta esim vanhusten ongelmat ,pitkäaikais- sairaujsia potevat ym koska heitä ei kukaan enää halua suojella koronalta esim hyvien maskien ja turvavälien avulla ruuhkapaikoissa.Maskia ym muita suojia pitäville naureskellaan,koska päättäjät eivät ole halunneet jatkaa maski ym koronan ehkäisyä ruuhkatilanteissa ja julkisissa kulkuneuvoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tarkalleen tiedä miksi, mutta Bruce Dickinson, Iron Maidenin solisti :D Hänessä on jotain mikä oudosti vetää puoleensa, tavallaan todella viehättävä henkilö.

Harmi, että äijä on varattu. Uusi naisystävänsä on Pariisista. Mutta nostan hattua siitä, että, vaikka äijästä viehättyy äidit ja tyttäret niin valitsi sen "äidin" eikä itseään monta kymmentä vuotta nuorempaa naista niin kuin moni suuri julkkis mies tekee. Tämä hänen nykyinen on about samaa ikäluokkaa kuin hän itse on.

Viisitoista vuotta nuorempi on, joten en nyt sanoisi että samaa ikäluokkaa.

Vierailija
104/109 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tarkalleen tiedä miksi, mutta Bruce Dickinson, Iron Maidenin solisti :D Hänessä on jotain mikä oudosti vetää puoleensa, tavallaan todella viehättävä henkilö.

Bruce oli minunkin julkkisihastukseni tosi kauan, mutta viime vuosien edesottamukset ja tökeröt lausunnot ovat vieneet ns. maun koko miehestä. Harmi sinänsä, koska onhan se toisaalta puoleensavetävä ja paljon ihailtavaakin tyypissä on.

Vierailija
105/109 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eero Aho. On vain jotenkin charmikas mies.

Eero Ahoako ei yleisesti ottaen koeta viehättävänä miehenä...?

Aika moni varmaan pitää. Minä ainakin.

Vierailija
106/109 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini

Vierailija
107/109 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Katri Kulmuni, koska kulmunit!

Anna Kontula, myöskin kulmunit!

Emma Kari, aika hottis!

Iiris Suomela, paksut reidet!

Täällä ainakin samaa mieltä. Kaikkia näitä neljää haukutaan ja pilkataan julkisuudessa, mutta minusta nämä ovat kyllä kaikki jumalaisen kauniita naisia.

Vierailija
108/109 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruben Stiller on eroottinen

Vierailija
109/109 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika Nousiainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä