Kuka julkisuudenhenkilö on "salainen ihastuksesi", jota moni muu ei välttämättä näe niin viehättävänä?
Minulla Annika Saarikko. Ihana ja kauniin herttaisesti hymyilevä naisellinen nainen. Oih
Kommentit (109)
Katriina Honkanen. Kerran nuorempana istui Pasilassa samaan lähijunaan vastapäätä lähellä keveissä kesähepenissään, hymyili ja katsoi pitkään suoraan silmiini. Taisin sulaa penkkiin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tarkalleen tiedä miksi, mutta Bruce Dickinson, Iron Maidenin solisti :D Hänessä on jotain mikä oudosti vetää puoleensa, tavallaan todella viehättävä henkilö.
Harmi, että äijä on varattu. Uusi naisystävänsä on Pariisista. Mutta nostan hattua siitä, että, vaikka äijästä viehättyy äidit ja tyttäret niin valitsi sen "äidin" eikä itseään monta kymmentä vuotta nuorempaa naista niin kuin moni suuri julkkis mies tekee. Tämä hänen nykyinen on about samaa ikäluokkaa kuin hän itse on.
Matt Preston
Master chef Australian tuomari. Lopetin katsomisen, kun tuomarit vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gong Yoo
Naiset ovat nyt ymmärtäneet kysymyksen vähän väärin. Gong Yookin näyttää miesmallilta, vaikka kyse oli sellaisista julkkiksista, jotka eivät yleisesti ottaen ole viehättäviä.
No miehethän täällä ovat maininneet Sanna Marinin jo muutamaan otteeseen, vaikka kaikki tietävät, että häntä pidetään kansainvälisen tason kaunottarena.
Ei pidetä. Pelkkiä alapeukkuja täälläkin.
Niin tai sitten alapeukut johtuvat siitä, että kysyttiin julkkista, jota ei yleisesti pidetä viehättävänä. Sannaa pidetään, joten siksi huono vastaus tämän ketjun kysymykseen.
Eero Heinäluoma.
Niin ja olen siis nainen.
Esko Valtaoja. Vai tykkääkö kaikki muutkin Eskosta?
Luke Roberts Holby City sarjasta aaahh🤤
Vierailija kirjoitti:
tiina jylhä. ajaton.
No eihän ole. Koko ajan pitää laittaa osia uusiksi, tissit, huulet, kulmat, posket, nenä. Oletan, että takapuoltakin on korjailtu jo moneen kertaan. Eli ei yhtään ajaton, eikä todellakaan huoltovapaa.
Mark Gatiss
(Sherlockin toinen käsikirjoittaja, Mycroft Holmesin roolissa)
Vierailija kirjoitti:
Esko Valtaoja. Vai tykkääkö kaikki muutkin Eskosta?
Kyl minäkin, ihan heteroseksuaalina miehenä diggaan Eskosta. Mut aika hyvä veto.
Olin lapsena ihastunut Whoopi Goldbergiin. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Matt Preston
Master chef Australian tuomari. Lopetin katsomisen, kun tuomarit vaihtui.
Tämä. Myös Gary oli ihana.
Steve-O