Olen 34-vuotias ja mulla 18-vuotias rakastaja...
asuu tosin 100 km:n päässä, tavataan vain muutaman kerran kuussa. Mitä nuoremmat näkee vanhemmissa naisissa... olen kysynyt, mutta ei osaa kertoa. Jotenkin " jännää" kun toisen maailma on niin erilainen kuin oma... ja kun itse olin 18 vuotias ei pojat tosiaankaan ollut noin kivoja, kuin tämä =o/
Kommentit (6)
vaihtais omaan miestäni, ennen luopuisin tästä nuoresta kaverista, mutta on se mukava lisä....
Ainakin minun muistaakseni nuoret pojat olivat koheltajia sängyssä, epävarmoja, itsekeskeisiä mamman rinnasta vastikään erottautuneita ' kokeilijoita' .
EI KIITOS
Mitä puolestaan kokenut, vanhempi mies voi antaa minunikäiselle naiselle, jolla ei ole ollut kauheasti edes seksikokemuksia, se on jotain sanoinkuvaamatonta.
Ei tämän nuoren kaverin oo mitään sekoilua sänkyhommat. Ekan kerran tulee äkkiä, mut jaksaa heti uudestaan =o) Sitten piristämme toisiamme kännyköillä otetuilla videopätkillä, mitä lähettelemme toisillemme =o))
Vierailija:
Ainakin minun muistaakseni nuoret pojat olivat koheltajia sängyssä, epävarmoja, itsekeskeisiä mamman rinnasta vastikään erottautuneita ' kokeilijoita' .
EI KIITOS
Mitä puolestaan kokenut, vanhempi mies voi antaa minunikäiselle naiselle, jolla ei ole ollut kauheasti edes seksikokemuksia, se on jotain sanoinkuvaamatonta.
että vanhemmassa. Riippuu fiiliksistä... t. ap
kirj. Stephen Vizinczey