Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeutti, joka todellisuudessa toivoo sinulle pahaa eikä pidä sinusta

Vierailija
29.07.2022 |

Kokemusta tällaisesta näennäismukavasta ammattilaisesta?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda terapeuttia heti! Miksi ihmeessä tuhlaat rahojasi kiusaajaan?

Vierailija
42/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vainoharhainen aloitus. 

Tuntuuko että koko maailma on sua vastaan? Onko kaikki salaliittoa? Tuleeko "ne" hakemaan kohta sut? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää rahat mielummin vaikka elokuvissa käyntiin, tai hierontaan tai konserttilippuun kuin terapiassa istumiseen ja asioiden vetvomiseen.

Vierailija
44/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatotuus on että psykiatrit ja terapeutit ovat hulluja ja lääkkeet lääketeollisuuden salajuoni.

Suomessa on puoli miljoonaa mieleltään jollain tavalla sairasta joten merkittävä osa kirjoittaa myös tänne. Sen myös huomaa että kaikilla ei ihan aina asiat ole kohdillaan.

Jos ei ammattilaisten apu kelpaa niin sitten pitää miettiä miten sitä itse pärjää. Tällä hetkellä on valtavat jonot psykiatrisella puolella ihan mihin vaan ja ei mitenkään ole mahdollisuutta vastata tarpeeseen nyt eikä tulevaisuudessa.

Pikku hiljaa pitäisi alkaa miettiä syitä miksi on niin paljon psyykkisesti oireilevia kun tuntuu nuoret ahdistuvat pienestäkin asiasta vaikka lähes kaikki asiat ovat paremmin kuin vaikka kymmenen vuotta sitten ja puuttua sitten juurisyihin.

Vierailija
45/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllähän noi erottaa mikroilmeistä ja metakommunikaatiosta. Kerran olen kysynyt terapeutilta suoraan mikä minussa häntä ärsyttää, koska ajoittain sortuu kierteiseen halveksuntaan. Meni aivan puihin.

Kaiken maailman hulluja "mikroilmeineen ja metakommunikaatioineen" tulee vastaanotolle, ei ole helppoa terapeutinkaan homma.

Olet kyllä vähän tyhmä ja yksinkertainen, jos luulet että me ihmiset kommunikoimme vain sillä mitä suusta ulos tulee.

Vierailija
46/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti vaihtoon, etenkin jos käyt yksityisellä ja maksat itse. Ihan jo rahan vuoksi on kunnioitettava asiakasta.

Vierailija
47/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla taitaa olla aika huono itsetunto? Minullekin on sattunut sopimattomia terapeutteja, mutta kenestäkään ei ole ikinä tullut kuvaa, että haluaisivat pahaa minulle. Sehän sotisi koko terapian ajatusta vastaan.

Vierailija
48/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin on. Terapeuteista suurin osa on huonoja ja aivan kujalla. Etenkin "hyväosaiset" terapeutit. Mitä annettavaa on henkilöllä, joka on itse elänyt turvallisen ja ongelmattoman elämän?

Mikä on "hyväosainen" terapeutti? MIeleltään terve vai sellaisesta taustasta tuleva että rahaa riittää?

Oman käsitykseni mukaan aiemmin psyykkisesti vaikeasti sairas ei todellakaan sovi terapeutiksi kun oman sairastumisen riski on liian suuri. Tällaista taustaako tässä haettiin?

Voithan sinä googlata sanan hyväosainen.

Vierailija
49/49 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla taitaa olla aika huono itsetunto? Minullekin on sattunut sopimattomia terapeutteja, mutta kenestäkään ei ole ikinä tullut kuvaa, että haluaisivat pahaa minulle. Sehän sotisi koko terapian ajatusta vastaan.

Ja tässä sinulle faktaa: Yhteiskunta on rakennettu niin, että tietty osa väestöstä on rikollisia, terveysongelmaisia ja mielenterveysongelmaisia. Työllisyys, verojen kulku, eläkkeet jne. Ei todellakaan haluta mielenterveysongelmaisten parantuvan, vaan heistä pidetään kaksin käsin kiinni. Jos ei muu pitele, niin lääkitään ja suljetaan laitokseen kun ei itse osaa vastustaa.