Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekissa hyökätään heti neuvomaan vaikka sanot että et tarvitse apua

Vierailija
29.07.2022 |

Kävin apteekissa ja olen kipeä joten yritin päästä siltä alle 2 minuutissa pois.No, se ei onnistunut kun taas vaihteeksi yli innokas aspa tuli siihen viivyttämään minua vaikka sanoin hänelle että kiitos en tarvitse apua ja tiedän mitä olen hakemassa.Silti alkoi esittelemään Buranapakettia.Ärsyttää.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui itseäni nolostuttava tilanne apteekista. Olin jo kerännyt koriin joitakin tuotteita hyllyiltä. Jossakin hyllyrivistössä oli kondomeja. Uteliaisuutta pysähdyin katselemaan. Eikös siihen viereen jostakin ilmestynytkin nuori naisfarmaseutti. Alkoi esitellä kodomien ominaisuuksia. Supisten sitten sanoi, että oikean koon selvittäminen vaatisi mittoja. "Miten paksu ja pitkä penis teillä on ?" Ymmärrän, että apteekit tekevät rahaa paljon muullakin kuin lääkkeillä. Silti tilanne oli outo ja tosi häkellyttävä.

Vierailija
22/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minä olen ihmetellyt. Jos vaikka haluaa ostaa vain nopeasti jonkun särkylääkepaketin ja tietää jo valmiiksi sen, että mitä lääkettä haluaa ostaa, niin silti joku työntekijä hyökkää paikalle kyselemään, että tarvitseeko apua ja vaikka sanoo, että ei tarvitse, niin silti myyjä jää kyselemään että onko se nyt varma, että haluaako juuri sitä lääkettä ja juuri sitä vahvuutta mitä haluaa, onko ennen ottanut niitä lääkkeitä, minkälaisiin kipuihin niitä käyttää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen opastus lisää myyntiä.

Vierailija
24/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hiillosti kerran miesfarmaseutti siitä, mitä haluaisin ostaa. Lopulta sanoin, että jotain vaginatulehdukseen. Olen kyllä huono valehtelemaan, mutta toisaalta ajattelin, että oppiihan olemaan tinkomatta, kun asiakas ei halua kertoa.

Vierailija
25/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkkeitä käyttää väärin voi aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä. Siksi tädit neuvoo.

Vierailija
26/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sattui itseäni nolostuttava tilanne apteekista. Olin jo kerännyt koriin joitakin tuotteita hyllyiltä. Jossakin hyllyrivistössä oli kondomeja. Uteliaisuutta pysähdyin katselemaan. Eikös siihen viereen jostakin ilmestynytkin nuori naisfarmaseutti. Alkoi esitellä kodomien ominaisuuksia. Supisten sitten sanoi, että oikean koon selvittäminen vaatisi mittoja. "Miten paksu ja pitkä penis teillä on ?" Ymmärrän, että apteekit tekevät rahaa paljon muullakin kuin lääkkeillä. Silti tilanne oli outo ja tosi häkellyttävä.

Missä apteekissa näin tapahtui? En usko.

Vierailija
27/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin että sanon kiitos ei ja olen kuin koko tyyppiä ei olisi enää olemassakaan.

Vierailija
28/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturimiehet heiluttaa ja apteekin tädit neuvoo. Ei sen ihmeellisempää. LG Life is good.

Vierailija
29/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haen reseptilääkkeeni apteekista, aina pyritään neuvomaan. Tämä keskeytyy siihen, kun kerron että olen käyttänyt sitä jo yli 10 vuotta ja tunnen lääkkeen hyvin. Nähtävästi apteekin kuuluukin neuvoa kysymättäkin lääkkeen käytöstä.

Vierailija
30/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt keksit kyllä omasta päästäsi.

Vierailija
31/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä apteekissa näin tapahtui? En usko.

Olet ilmeisesti nainen. Menepä apteekkiin ostamaan miehellesi tai miesystävällesi passeleita kondomeja.

Vierailija
32/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vihasin puhelin myyjiä nyt apteekin ämmiä mennyt aivan yli tyrkytys lässytys ja lääkkeiden käyttö neuvonta käyttänyt jo vuosia rauhoittavia ja uni lääkkeitä ei kun sama kailotus joka kerta. kyllä apteekki vaihtuu posti vielä kantaa aivan turhia lähi apteekki mainoksia kalliista humpuuki rohdoista.

Vierailija
33/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään uskon asia ole. Tein itse häkellyksissäni sen virheen, että en heti selvästi sanonut, että en ole ostamassa niitä.

Vierailija
34/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity apteekkeihin, mutta kondomeihin, joista edelläkin on kirjoitettu. Käymme vaimoni kanssa marketissa välillä yhdessä, välillä kumpikin yksikseen. Ne pari kassaa, jotka ovat siellä vakituisena, ovat käyneet sen verran tutuiksi, että aina tulee sana, pari vaihdettua. Käytämme kondomeja. Tilaan ne aina alan nettikaupasta. Kerran kävi niin, että olivat päässeet loppumaan. Viikonvaihde oli edessä. Vaimo sanoi että voi hakea niitä tutusta marketista, koska oli sinne muutenkin menossa. Löysikin niitä ja tarkisti, että koko merkinnän mukaan olisivat sopivan kokoisia. Kassalla, joka oli toinen näistä puolitutuista, hän oli vielä varmistanut, että kondomit ovat oikean kokoisia. Kassa oli katsonut pakkausta ja sanonut, että koko on S eli pieni. Vaimo oli todennut, että sitten ovat varmasti sopivia. Vaimo siis kertoi kaupasta kotiin tultuaan tuon. Olivat muuten käytännössäkin oikeaa kokoa. Seuraavan kerran olimme kaupassa vaimon kanssa. Oli sama kassa. Jotenkin tuli mieleen siinä kassalla, että ajatteleeko hän, että tuossa on nainen, jolla on pienen peniksen omaava mies mukanaan.

Vierailija
35/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään uskon asia ole. Tein itse häkellyksissäni sen virheen, että en heti selvästi sanonut, että en ole ostamassa niitä.

Onko sovituskoppia ja sovitustilanteeseen sopivaa apumateriaalia tai sovitusapua?

Vierailija
36/66 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole kyllä mitään hajua apteekin funktiosta. Heidän mielessään nähtävämmin apteekki on kuin joku ruokakauppa ja farmaseuttinen henkilökunta merkonomin tasoisia myyjiä. Ovatko ihmiset lääkärissäkin niin itsevarmoja, että eivät halua kuulla lääkärin kysymyksiä ja neuvoja kun ovat niin varmoja mikä heitä itseään vaivaa?

Farmaseutilla on lakisääteinen velvollisuus antaa lääkeneuvontaa ja eettinen ohjeistus varmistua lääkkeen turvallisesta ja tarkoituksenmukaisesta käytöstä. Farmaseutit ovat terveydenhuollon ammattihenkilöitä, ja lääkkeet eivät ole mitä tahansa kulutustuotteita. Burana voi olla "tuttu" tuote, mutta onko yhteensopimattomuudet muiden lääkkeiden ja omien sairauksien osalta tuttuja?

Ymmärrän toki apteekin intimiteettisuojan ongelmat tilojen osalta, ja usein puhunkin sen puolesta että reseptitiskien tulisi olla kelan kaltaisissa kopeissa, ja itsehoidon neuvonnassa tulisi olla äänisuojattuja tiloja, joissa neuvonta ja hoidon tarpeen arviointi voitaisiin toteuttaa. Mutta neuvonnasta ei apteekin asiakas tule pääsemään eroon ja mitä enemmän apteekkien toimintaa integroidaan hyvinvointialueisiin, niin sitä enemmän farmasistit tulevat olemaan läsnä potilaan lääkehoidossa ja sen valvomisessa.

Lyhykkäisyydessään siis, miksi apteekissa neuvotaan niin paljon? Vastaus: laki ja velvollisuus.

Vierailija
37/66 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut paikka missä saa vielä palvelua. 

Vierailija
38/66 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään kun kerrankin nuoret naiset tulee juttelemaan 🤗

M38

Vierailija
39/66 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Menet kipeänä hakemaan yhtä hemmetin Buranapakettia ja kohta joku on neuvomassa miten käyttää Buranaa.

Vierailija
40/66 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäniin. Ethän sinä tietenkään tarvitse apua, muuten vaan lymyilet siellä hyllyjen välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän