Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen meikittömyys merkki itsevarmuudesta?

Vierailija
29.07.2022 |

Jos tämä nainen on muuten ihan normaali tapaus, jolla on esim vaatteet ja asusteet kunnossa jne

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja merkki kauneudesta

Vierailija
22/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin jos on iho-ongelmia. Tasainen ja tasaisen sävyinen ihohan on ollut jo vuosia "uusi hoikka". Ihonhoito/luonnonkosmetiikkabuumi jyllää edelleen vahvana, kassakoneet kilahtelee. Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu jossa haastateltiin yhtä plastiikkakirurgia joka kertoi että nykyään vastaanotolle tulee jopa 18-vuotiaita itku silmässä jonkin hyvin vähäisen iho-ongelman tai esim. vääränlaisen leukalinjan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin työkaverin uimahallissa en ollut tuntea samaksi ihmiseksi. Olen mies 🙈

Vierailija
24/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain silloin jos on iho-ongelmia.

Taidan kompata tätä. Kuinka usein joku tulee kertomaan "minulla on akne ja psoriasis, muttei haittaa ollenkaan kulkea meikkaamattomana"?

Olen useamman kerran nähnyt kommenttja, joissa joku tulee selittämään, kuinka hänellä on niin tummat kulmat ja ripset luonnostaan, että näyttää jo valmiiksi meikatulta. Tuollainen kommentti vihjaa siihen, että kauneusihanteeseen kuuluu tietyt asiat, eikä hän kulkisi meikkaamattomana, jos olisikin niin vaalea, ettei esim. kulmakarvoja näkyisi ollenkaan. 

Vierailija
25/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
26/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsevarmuus tulee ilmi ihan muista asioista kuin siitä että jättää laittamatta meikkiä naamaansa. Ihan hassu kysymys.

Vierailija
27/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on merkki itsevarmuudesta. Ei tosin ihan aina, voi joku nynnykin olla meikittä.

No ei ole merkki itsevarmuudesta.

Mä olen todella epävarma ja häpeän itseäni mutta en meikkaa. Haluaisin meikata mutta en vain jaksa ja sitten taas häpeän entistä enemmän.

Vierailija
28/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on merkki itsevarmuudesta. Ei tosin ihan aina, voi joku nynnykin olla meikittä.

No ei ole merkki itsevarmuudesta.

Mä olen todella epävarma ja häpeän itseäni mutta en meikkaa. Haluaisin meikata mutta en vain jaksa ja sitten taas häpeän entistä enemmän.

Aloituksessa puhuttiin normaaleista ihmisistä