Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varpaat inhottaa

Vierailija
29.07.2022 |

Omasta mielestä terveet ja hoidetut jalat ovat ihan normaalit, miksi ihmiset pitävät niitä ällöttävinä? Onko niin suurella osalla ihmisistä joku jalkasieni, vai mikä mättää? Ei tarvitse olla mikään vauvan iho edes.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää katsella ihmisten paljaita jalkoja.

Ja se, että joku tulee vierailulle kotiini paljain jaloin, ehkä jopa nostaa ne jalat sohvalle, on ihan nounou. Muutamaa tyhmintä kaveria varten mulla on kotona varasukat, ja työnnän ne tälle tyypille, joka sellaista yrittää. Estelyihin että ei ole kylmä, sanon että vaikka ei, niin sun paljaita jalkoja en halua mun sohvalle enkä edes matolle. Sukat jalkaan ole hyvä.

Vierailija
2/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se, että joku tulee vierailulle kotiini paljain jaloin, ehkä jopa nostaa ne jalat sohvalle, on ihan nounou. Muutamaa tyhmintä kaveria varten mulla on kotona varasukat, ja työnnän ne tälle tyypille, joka sellaista yrittää. Estelyihin että ei ole kylmä, sanon että vaikka ei, niin sun paljaita jalkoja en halua mun sohvalle enkä edes matolle. Sukat jalkaan ole hyvä.

Kuitenkin jonkun toisen ihmisen sukkajalat sohvalla ja sun matoilla on ok, vaikka niissä sukissa tulee kaikki kengänpohjallispaskat mukana? Eli aivan sama efekti loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonosa se on siinä kuin muutkin. Ehkä eivät ole kovin suuressa yhteydessä omiin jalkoihin/varpaisiinsa

Vierailija
4/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oot mieltä jos vaikka kättä pitää sohvalla? Sillä kuitenkin tartutaan asioihin ja voi olla likaiset ja hikisetkin, niin kai sulla on myös varahanskoja törkeille kavereille?

Vierailija
5/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös niitä jotka ällöävät paljaita jalkoja/varpaita. En tiedä mistä se tulee, mutta voin pahoin jos joku tosiaan tulee vaikka kylään paljain jaloin. Itselläni on myös aina vähintään avokassukat mukana jos kesäaikaankin tulee mentyä johonkin niin että pitää riisua kengät. Vaikka hyvin hoidetut jalat itselläni onkin.