Nuoruuden hehkeys katosi ja nyt masentaa katsoa peilistä alati rypistyvää naamaa
Ei ole enää kuulas naama niinkuin viisi vuotta sitten.
T. 30-vuotias
Kommentit (25)
Jotain vikaa elintavoissa jos tuossa iässä rypistyy.
Olet kuitenkin kauniimpi kuin 10 vuoden päästä. Nauti siitä.
Tää on niin huono että melkein jo naurattaa.
Odotas kun täytät 40. Siinä iässä tapahtuu yleensä se suurin rupsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta asti tuttu muija oli "pikkasen" muuttunut 30-40 välillä. Tuli baarissa juttelemaan ei oltu nähty vuosiin kun asuin muualla. Kesti hetken tajuta kuka hän on.
Minulle tapahtui suurin rupsahdus viisikymppisenä.
Toki 20 v on vielä ihan nuoren näköinen, mutta ikävuodet 28-45 menin suht samalla naamalla. Silmäkulmiin ja otsaan tuli ryppyjä, mutta muuten naama oli sama.
Lopetit liikkumisen ja aloit lihottaan ittees ja keksimään tekosyitä?
Olet nainen, hyväksy se.
Toista on miehillä.
40v näyttää isoäidiltään vanhana ja äidin ääni, se ei ainakaan lohduta. Ok, ehkä tilanne ei ole noin paha.
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen, hyväksy se.
Toista on miehillä.
Joo, miehillä hiusraja alkaa usein paeta jo heti 20 ikävuoden jälkeen ja rapistuminen etenee noin 7 vuotta naisia edellä hautaan asti. Ei käy kateeksi miehiä.
Onneksi myös näkö heikkenee iän myötä. Kun katsot peiliin älä ikinä käytä silmälaseja, elät onnellisempana.
Sellaista se elämä on, teropikkune
Sun kalju on kyllä koominen siihen päälle kaljamaha
Vastaa rehellisesti: Silloin viisi vuotta sitten kun naamasi oli "kuulas" ja olit "hehkeä", nautitko tästä kauneudesta? Vai päivittelitkö ohuita hiuksiasi, jenkkakahvojasi, tummia ihokarvojasi, satunnaisia finnejä ja kaikkea mikä nyt tuntuikin olevan vialla? Mitä luulet ajattelevasi tämänhetkisestä kehostasi taas 40-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Apua, mulla vielä muutama kuukausi armonaikaa hehkeän nuorekkaana! 😄
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen, hyväksy se.
Toista on miehillä.
Mies komistuu vanhetessaan vain siinä tapauksessa, että lompakko löytää täytettä. Ei se vanheneva putkimies kiinnostaa ketään yhtään sen enempää kuin vanheneva nainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen, hyväksy se.
Toista on miehillä.
Joo, miehillä hiusraja alkaa usein paeta jo heti 20 ikävuoden jälkeen ja rapistuminen etenee noin 7 vuotta naisia edellä hautaan asti. Ei käy kateeksi miehiä.
Riippuu miehestä, itse olen aivan kalju ja lihonut myös, itsetunto pohjamudissa.
M35
Lopeta tupakointi.