Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauniisti eroon ystävästä

Neuvoja pian, kiitti
29.07.2022 |

Minulla on yksi pitkäaikainen ystävä, nykyään vain epärehellinen kaveri ja haluan lopettaa yhteydenpidon loppuelämän ajaksi. Syitä en lähde erittelemään, muuten kuin että hän ei ole ollut ystävyyteni arvoimen millään muotoa, on kyllä mustamaalannut minua yhteisille ystävillemme, keksinyt valheellisia juoruja ja ollut monin tavoin loukkaava suustaan sekä teoistaan. Emme ole teinejä enää, vaan keski-ikäisiä, lapsettomia aikuisia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin aloituksen niin että ovat aikuisia, mutta lapsettomia, joiden varjolla odotettaisikn apua tai hyväksikäyttöä toiselta tai esim.vedotaan kiireeseen ym.

Keski-ikäinen nainen joka jaksaa pyörittää vielä muita kavereita asiaan sääliä vonkaamalla on todellakin jäänyt hiekkalaatikko-tasolle, sulle, mulle, älä leiki sen kans, sitähän se mustamaalaamalla yhteisille kavereille hakee. Esiintyy uhrina jotta saa kaverinsa riitoihin, tosin harva enää aikuisena uskoo manipulaatiokikkaan, teininä varmaan jo tuon oppinut ja luulee sen pätevän myös keski-iässä. Daijjun oloinen frendi, heitä pois elämästäsi.

Vierailija
22/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoon kaikissa mahdollisissa yhteyksissä. Sanaakaan ei tarvitse sanoa, tuollainen ihminen ei ansaitse sitä.

Tämä. Estoon vailla mitään selityksiä. Jos kysyy niin sanot että tietänet kyllä. Eikä mitään muuta kontaktia ikinä. Muille ystäville sama kohtalo jos ovat hänen juorujaan kuunnelleet tai jatkaneet.

Vierailija
24/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näille on turha selitellä tai laitella edes mitään en halua olla ystäväsi. Estoon ja poistoon someista ja täysi ghostaus.

Vierailija
25/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi selittää ja kertoilla syyt jollekin miksi ei halua pitää yhteyttä? Minä ainakin yleensä tiedän miksi joku on lopettanut yhteydenpidon minun kanssani. Jos alat luetella niitä syitä miksi et enää halua soitella tai tavata siitä tulee hyvin rasittava keskustelu. Siinä sitten kuuntelet toisen anteeksipyytelyä. Yleensä anteeksipyyntö ei auta mitään vaan sama meno ja typerä käytös jatkuu ja kohta ollaan taas selittely ja anteeksipyyntötilanteessa.

Vierailija
26/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikävät ystävät saa reilusti estää somessa ja tehdä selväksi ettei seura kiinnosta. Varsinkin nämä pahimmat jotka yrittävät hyötyä vain ystävyyden varjolla, juoruilevat, tuo mainittu hiekkalaatikko-kaveri, joka sotkee jopa muita mukaan (nolo!), jos tuo ei ollut siis joku 12 vuotias varhaisteini. Huomaa että on jäänyt teinin tasolle. Heti vaan morjens ja pois elämäst, etsi itselles tasokkaampia ystiksiä kun narsistit hyväksikäyttäjät. Mun ex ystis oli samanlainen, lahjat kelpas juhlapäivinä ja apu siivoukseen, mut mun synttäreil pyys kahvilaan, että voisin tarjoo hänelle kahvit kakun kera???

Vierailija
27/27 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi verratakaan ap:n inhokkiystävän käytökseen, mutta kerron kuitenkin.

Mulla monikymmenvuotinen ystävätär (minäkin nainen) ja hän on melko ystävällisen oloinen ja auttelee ihmisiä eri tavoin. Elämäntilanteista johtuen oli välillä tosi pitkä aika, että emme olleet yhteydessä, mutta lähennyimme parisen vuotta sitten. Hän on utelias, ei niinkään perinteinen juoruämmä, mutta kyselee mielellään vähän kuin ohimennen ja olen ihan varma että kertoisi minunkin yksityisasioitani eteenpäin, koska kertoo minullekin muiden asioita. Olen kyllä joskus sanonut suoraan, että hei, ei nuo asiat minulle kuulu jne...Vielä ei ole ollut sellaista tilannetta, että olisin harkinnut ystävyyden lopettamista. Mutta lähinnä small talkia hänen kanssaan juttelen nykyään.

Voiko olla vahinko, että kertonut sinulle jonkun asian vahingossa jonkun hen koht elämästä. Mulle kävi niin, kun olin todella stressaantunut. Hävettää. Lipsahti ihmiselle, joka ei ikinä näe tätä henkilöä, josta puhuin. Asutaan eri maissa ja hän ei ole edes somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi