Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseksi ihmiseksi muutut humalassa?

Vierailija
28.07.2022 |

Niin...

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimustulosten mukaan se miten ihminen käyttäytyy lievässä humalatilassa on se, millainen oikeasti sisimmässään on. Eli ne ujot jotka parin jälkeen puhuvat kovasti ovat sellaisia todellisuudessa, mutta alkoholi tuo tämän esiin jne.

Tämä on totta.

Vierailija
42/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiiviseksi. Pystyn selvinpäin hillitsemään impulssiivisuuttani, mitä puran kovaan treenin. Nousuhumalassa nauran paljon ja juoksu tän ihmisiä ympäriinsä tai villitsen vähintään muutamaan pomppuaskeleeseen.

Käytän alkoholia harvoin ja työpaikan tapahtumissa käyn vain maljalla tai ruokajuomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuspääksi ja lauon asiat suoraan päin näköä mitä selvinpäin en tee. Tällöin olen erittäin kovassa humalassa.

En käytä enää alkoholia.

Vierailija
44/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ääri-introvertti mutta humalassa muutun sosiaaliseksi ja puheliaaksi. Toisinaan iskee myös ns. nymfomaanikänni eli alkaa panettaa aivan julmetusti. Tämän riskin takia juon vain kun oma mies on paikalla, koska nymfokännissä alkoholin vietyä estot todennäköisesti pettäisin ja katuisin myöhemmin.

Vierailija
45/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimustulosten mukaan se miten ihminen käyttäytyy lievässä humalatilassa on se, millainen oikeasti sisimmässään on. Eli ne ujot jotka parin jälkeen puhuvat kovasti ovat sellaisia todellisuudessa, mutta alkoholi tuo tämän esiin jne.

Ei oikeastaan, koska myös käytöksen inhibitiot eli estot kuuluvat myös siihen ihmisen ihan aitoon persoonallisuuteen. Alkoholihan niitä hiljentää ja sammuttaa. Estot eivät myöskään ole mikään negatiivinen asia, vaan pääosin hyödyllisiä asioita joiden ansiosta ihmiset voi edes elää yhteiskunnassa rauhassa. Ei siitä mitään tulisi jos kaikki vaan laukoisivat ajatuksensa filtterittä ilmaan, löisivät kun suututtaa, naisivat kun panettaa. 

Toki lähes jokainen ihminen on sisäisesti yleensä puhelias, onhan useimmilla myös vilkas sisäinen dialogi mielessään koko ajan päällä. Selvin päin vaan estoista vastaavat aivokuoren osat suodattaa tarkemmin sen, mitä tästä ajatteludialogista haluaa päästää julkisuuteen ja mitä pitää vain sisällään. Juovuksissa filtterit hiljenee ja ihminen höpöttelee enemmän. Ja joskus sitten katuu seuraavana päivänä että miksi sekin asia piti kertoa, miksi piti loukata sitäkin tyyppiä sanomalla suoraan mielipiteitä tämän miehestä tai hiusväristä tms. 

Joillakin ihmisillä sosiaaliset estot on toki vähän liiallisia esim. kiusaamistaustan tai ylikriittisyyden takia. Tällöin kohtuumäärä alkoholia voi helpottaa ihmisten kanssa kanssakäymistä. Mutta kyllä hänen senhetkinen persoonallisuutensa on se mikä se on selvin päin estoineen. Sitä persoonallisuutta voi sitten toki kehittää vaikka terapiassa tai itsekseen, jos haluaa.

Vierailija
46/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella puhelias jo muutenkin ja humalassa vielä entistä puheliaampi, joten varmaan aika rasittava tapaus muulle seurueelle. Ja jälkikäteen  joutuu sitten miettimään, että mitäs kaikkea tulikaan juteltua. Jos juon liikaa, niin muutun itkuherkäksi. Harvoin enää nykyään tulee alkoholia juotua. Jääkaapissa on nyt kaksi siideriä, jotka on ostettu noin 1,5 vuotta sitten:D

Vierailija
47/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee loistava laulaja, taitava tanssija, huippihauska koomikko, taitava puhumaan vieraita kieliä, ja vastustamattoman seksikäs.

Eihän! Musta tulee ihan samanlainen!

Vierailija
48/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä jankkaavaksi luuseriksi ja fyysisesti pahoinvoivaksi.

Siis olen katsonut parhaaksi olla käyttämättä alkoholia.

Vierailija
49/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee Maija Poppanen. Olen se joka huolehtii että kaikilla on ruokaa ja juomaa ja katsoo toisten perään ja jää viimeisenä siivoamaan paikat.

Vierailija
50/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievässä nousuhumalassa saan aivan Loisteliaita ideoita, kuten pitäisikö soitttaa sille ihastusmiehelle ja vähän keskustella asiat halki. . tai soittaa exälle, nyt puhutaan se mikä jäi sanomatta!

humalassa muutun soul-laulajattareksi tai räpartistiksi jolla on maailmankiertue edessä.

laskuhumalassa keikka on ohi ja krapula on valtava. yleisö buuasi, keikka meni perseelleen ja artisti vaikeroi sängyn pohjalla hirveässä morkkiksessa ja päänsäryssä.

semmoista juopumista täällä tällä kertaa!

Vierailija
51/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa tanssittaa, olen tanssilattialla vaikka koko illan. Lisäsi minusta tulee hyvin avoin, otan kontaktia ja juttelen kaikkien kanssa. En tiedä mistä löydän siinä tilassa kaikkein hauskimman ja viihdyttävimmän puoleni.

Vierailija
52/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee Maija Poppanen. Olen se joka huolehtii että kaikilla on ruokaa ja juomaa ja katsoo toisten perään ja jää viimeisenä siivoamaan paikat.

Ihana! sä olet parasta seuraa!

Vierailija
53/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hauskaksi ja seuralliseksi, sitten riiteleväksi kusipääksi. Tästä syystä en käytä alkoholiia.

Vierailija
54/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Eikä ole, vaan ihan kukkua. Estot ovat osa ihmisen persoonallisuutta ja niiden vähentäminen tai poistaminen muuttaa persoonaa. Muutenkin, jos nyt otetaan hissukka josta tulee kännissä puhelias, ja sitten ekstrovertti joka alkaa kännissä jurottaa, niin meneekö se niin että se ekstrovertti on "oikeasti" hiljainen ja se hissillä "oikeasti" rääväsuu?

Selvin päin on joku valepersoona, ja ainoastaan humala tuo sen todellisen luonteen esiin? Eli jos ei ole alkoholisti, niin ihminen on hyvin harvoin oma itsensä?

Kukkua.

Vierailija
55/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee loistava laulaja, taitava tanssija, huippihauska koomikko, taitava puhumaan vieraita kieliä, ja vastustamattoman seksikäs.

Eihän! Musta tulee ihan samanlainen!

Samasama! suorastaan rakastan itseäni!

seuraava päivä on vähän maanläheisempi tunnelma sitten :D

Vierailija
56/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee täysin rehellinen "suorasuu". Sen takia en juo viinaa.

Vierailija
57/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel...tin puheliaaksi, kovaääniseksi, vitsailen, nauran, tuppaudun vieraiden ihmisten pöytiin ja haastan sekä uhkarohkeaksi.

Vierailija
58/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotan vain kaiken filtterin, eli olen kai sitten vain hyvin kaunistelematon versio itsestäni. Puhelias, kovaääninen, kauhean kiinnostunut ihmisistä, tahditon, piikittelevä, helposti innostuva, nopeasti ja voimakkaasti suuttuva, tunteellinen, haluaisin kovasti kertoa ihmisille että he ovat tärkeitä minulle ja jakaa haleja, puhun pitkään minua kiinnostavista asioista ja ilmaisen mielipiteeni turhan kärkkäästi, ja tekee mieli seksiä.

Vierailija
59/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoin ja mukava, muuten sulkeutunut enkä siedä ihmisiä.

Minä myös, lisäksi hirveä hölösuu, mikä ei välttämättä ole niin mukavaa. Kyllä hävetti aina jälkikäteen. En juo enää ollenkaan.

Vierailija
60/64 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteliaaksi. Suutelen kaikkia miehiä baarissa. Tämän takia en juo koskaan paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi