Millaiseksi ihmiseksi muutut humalassa?
Kommentit (64)
Avoimeksi, puheliaaksi ja iloiseksi.
Normaalisti olen melko introvertti ja hiljainen
Liian puhelias. Juttelen tai kirjottelen liian avoimesti semmosia asioita joita en selvinpäin kehtais. Hävettää seuraavina päivinä. Minäki ujo introvertti muuten. Eli huppelissa introvertin estot poistuu. Sit saa hävetä. Onneksi sentään en riehu tai tappele.
Muutos ei ole suuri. Muutun hieman enemmän tunteelliseksi, avoimemmaksi ja hölmömmäksi. En humalankaan avulla pääse eroon ujoudestani, epävarmuudestani tai itsekritiikistäni.
Vierailija kirjoitti:
Liian puhelias. Juttelen tai kirjottelen liian avoimesti semmosia asioita joita en selvinpäin kehtais. Hävettää seuraavina päivinä. Minäki ujo introvertti muuten. Eli huppelissa introvertin estot poistuu. Sit saa hävetä. Onneksi sentään en riehu tai tappele.
Hävettää myös halailu. Selvinpäin en koskaan halaa ketään, nii humalassa tää purkautuu sit. Ainaku vieraat lähdössä, nii enköhä minä oo se joka ryntää halailee kaikkia. Ei hyvää päivää ku nolottaa seuraavina päivinä :D selvinpäin olen todella ujo ja estoinen.
Alunperin ajattelin että en muutu miksikään mutta onhan sitä monenlaista koettu kun on välillä enemmän tullut juotua.
Nousuhumalassa olen virkeä ja toimelias. Saatan luvata asioita mitä en selvin päin jaksa tehdä. Tunnen empatiaa kaikkia kohtaan.
Normaalisti olen hyvin pidättyväinen mutta seksin suhteen viina rohkaisee ja mokiakin voi sattua mitkä hävettää kovasti.
Tunteet voi nousta pintaan ja loppuillasta saatan itkeä.
Harkintakyky on huonompi. On tullut otettua riskejä esim oma turvallisuus.
Krapulat ovat kovia. Nyt on alkanut tuntumaan että en enää välitä juoda.
Kännissä olen hiljainen ja jumittava mietiskelijä, hiprakassa hieman hilpeämpi hölöttäjä.
Tutkimustulosten mukaan se miten ihminen käyttäytyy lievässä humalatilassa on se, millainen oikeasti sisimmässään on. Eli ne ujot jotka parin jälkeen puhuvat kovasti ovat sellaisia todellisuudessa, mutta alkoholi tuo tämän esiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliseksi ja puheliaammaksi. Oikeasti olen ujo introvertti.
Sama täällä.
Niin, sehän poistaa estoja eli ei muuta ihmistä, vaan vapauttaa todellisia asioita sisältä. Toki sitten kun aletaan mennä nousuhumalasta änkyrään, niin alkaa vaikuttamaan toimintoja heikentävästi eikä voida enää sanoa että tuo on tuon ihmisen luonne välttämättä.
Minusta tulee loistava laulaja, taitava tanssija, huippihauska koomikko, taitava puhumaan vieraita kieliä, ja vastustamattoman seksikäs.
laulattamaan alkaa, ja santsikäynti kaupan kaljatiskille alkaa tuntumaan aina vaan paremmalta ajatukselta.
Ihmiset jotka ovat sujut itsensä ja ympäristönsä kanssa: Eivät mutu miksikään !Sit nämä joilla suhde ongelmia suhteet loppu tai ei mitään suhdetta. Vanhemmat miehet,jolla ei akka.Tosi törkeitä känissä panettaa tarttis seksiä, ihan jos kotiin nainen matkalla, kerros talon pihassa näkee heitä kännissä. Naiset taas on kuin vanha levy joka itkee kaikki kurjuus kamala lapsuus,Ex mies ja riivaa känissä puhelin 3h.maratoni itku virsi. Onneksi on numeroiden esto puhelin.Ymmärtävät kyllä sen ja pääsee rauhaan heistä. En kuitenkaan yleistä, eikä teidänkään pidä.
Täysin holtittomaksi ja juon aina liikaa, dn vaan pysty lopettamaan ajoissa kun äly lähtee jo muutaman juoman jälkeen lomalle.. Saatan tehdä mitä vaan, olen herännyt niin sairaalasta kuin putkastakin..
Siksipä en ole 6 vuoteen juonut ollenkaan.
niin että kännissä on ihminen todellinen itsensä? eli jos olisin selvinpäin ollessani rehellisesti oma itseni, niin olisin kännissä?
Suureksi ajattelijaksi Ideat ihan mahtavia. Seuraavana päivänä totuus on valkenee.
Pidemmänpäällle hyvin askeettiseksi jopa autistisen oloiseksi.