Millaiseksi ihmiseksi muutut humalassa?
Kommentit (64)
Olen avoin ja mukava, muuten sulkeutunut enkä siedä ihmisiä.
En muutu miksikään. Olen ihan samanlainen humalassa kuin selvinpäinkin.
Puhe sammaltaa, ja muutenkin koordinaatio häiriintyy. Oikein kovassa humalassa nukahdan.
No mähän oon joviaali hauska seuramies, kaikki nauraa mun vitseille. Eiks niin, häh? HÄH?
Muutun hitaaksi, ja luulen olevani syvällinen ajattelija. Siis puhun itsestäänselvyyksiä sammaltavasti.
Todella idiootiksi. Typeriä juttuja joita saa häpeillä seraavana aamuna. Liikaa juontia josta seuraa kommelluksia. Sen takia en enää juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella idiootiksi. Typeriä juttuja joita saa häpeillä seraavana aamuna. Liikaa juontia josta seuraa kommelluksia. Sen takia en enää juo ollenkaan.
Juontia? Miten olisi juomista?
Liikaa juomista.
Minä alan kännissä nipottaa kielioppivirheistä. Mutta senhän te jo tiesittekin.
Riippuu humalan asteesta, kuukautiskierron vaiheesta, mielentilasta, seurasta ja monesta muusta seikasta.
Hiljainen koheltaja, jonka aikaansaannokset selviävät seuraavana aamuna.
Sosiaaliseksi ja puheliaammaksi. Oikeasti olen ujo introvertti.
Päänsärkyiseksi. Tykkään ottaa kaljan aina kuin voin mutta jos otan kaksi tai kolme, tulee ikävä paineen tunne tohon silmien taakse. Voi myös olla että jo parin kaljan tai uhden viinin jälkeen puhun liian harkitsemattomasti. Olen siis kedki-iköinen hyväkuntoinen mies
Sosiaaliseksi ja mukavaksi, en kuulemma edes vaikuta humalaiselta vaan kivalta ihmiseltä. Selvinpäin en puhu juuri mitään, kartan ihmisiä ja ärsyynnyn helposti, olen kuulemma vähän pelottava ja minut jätetään rauhaan mikä onkin hyvä.
Tunteet voi nousta pintaan ja itken.
Nousuhumalassa olen virkeä ja toimelias. Saatan luvata asioita mitä en selvin päin jaksa tehdä.
Jostain syystä tulee poliisi ja vie juoppoputkaan.Näin käynyt noin 20 kertaa.
Steppaavaksi menninkäiseksi
tai
Hopeaketuksi täysvalkoisissa!!!