Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni sanoi eilen " sää oot kyllä kaunis" .

Vierailija
22.10.2006 |

En oo tainnut kuukausiin kuulla hänen suustaan mitään vastaavia kauniita sanoja. Ja eilen kun istuin ruokapöydän ääressä ja syötin muksulle iltapalaa, hää katteli mua hetken sohvalta ja sanoi että " sää oot kyllä kaunis" . Ihan hämmästyin ja sit sopersin kiitos... voi että lämmitti mieltä tuommoinen yksi pieni lause, etenkin kun en oo aikoihin vastaavaa kuullut. Vielä tänäänkin nousee hymy huulille, kun muistelen sitä. :)

Ei tämän tähdellisempää asiaa, on vain niin hyvä mieli. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että just sellanen suhde kestää parhaiten, kun osataan sanoa " pieniä asioita" ihan arjen keskellä, ja kun toinen sit osaa sitä vielä arvostaa. Se tuo tietynlaista aitoa lämpöä... =)

Vierailija
2/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole sanonut mua kauniiksi koskaan ja yhdessä ollaan oltu nyt 7 vuotta!! Siis ei noilla sanoilla, eikä muutenkaan sano kommenttia ulkonäöstä, ei kehu tms. Ei ehkä ajattele, et se olis tärkeetä mulle kuulla ääneen. Ei kyllä haukukaan. Ei ole sanonut edes seurustelun alkuaikoina...sapettaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kiitollinen kultakimpaleesta -- hän sanoo päivittäin tai useita kertoja päivässä kuinka olen kaunis ja hän rakastaa minua. Ja yhdessä ollaan oltu vuodesta -98 ja kaksi lasta.

Vierailija
4/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, hieno ja tärkeä juttu!

Vierailija
5/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep että joku voi PUHUA noin mutta että vielä kirjoittaa...