Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestäsi kuuluu ristiäisten tarjoiluihin? Mitä olet itse tarjonnut tai mistä vieraana pitänyt?

Vierailija
28.07.2022 |

Jos ristiäisinä on kahvitilaisuus niin millaisia tarjoiluja niissä olisi hyvä tarjota? Mitä itse toivot tai olet tarjonnut?

Voi laittaa pitemmänkin menun tai yksittäisiä tarjoiluja, jotka ovat mieleen. Makeita ja suolaisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö että on esimerkiksi kahvi ja suolainen piirakka tai voileipäkakku vai kaipaatteko ruokaa lisäksi?

Ja kiitos asiallisia kivoja vastauksia! Ei että mitään ei kuulu tarjotai tai että kyllä kirkkokahvit riittää tms.

Vierailija
2/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ristiäiset on pidetty niin pienellä porukalla, että ei ole tavallista kahvipöytää erikoisempia tarjottavia ollut kuin täytekakku ja voileipäkakku. Ei pienen vauvan äiti voi raataa mitään pitopöytää, ja kukapa muu ne laittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ristiäisiin liity mikään tietty juttu, ehkä kakku johon voi laittaa jonkun vauvakoristeen. Mutta muutenhan ne on vaan juhlat joihin kukin laittaa niitä tarjottavia joista itse tykkää ja tietää sukulaisten tykkäävän.

Ja jos tulee tuntien matkojen takaa vieraita niin pitää olla ruoka että ei tarvi juhlista kiiruhtaa mäkkäriin.

Vierailija
4/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ristiäiset on pidetty niin pienellä porukalla, että ei ole tavallista kahvipöytää erikoisempia tarjottavia ollut kuin täytekakku ja voileipäkakku. Ei pienen vauvan äiti voi raataa mitään pitopöytää, ja kukapa muu ne laittaisi?

Meillä anoppi teki kaiken🤣 Mies kävi toki kaupassa ja miehen sisko oli kanssa apuna.

Vierailija
5/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin lapselleni isäksi aikuisen miehen. Mikä susta teki noin katkeran?

Vierailija
6/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska!

Menepäs hoitoon

Vierailija
7/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakku ja voileipäkakku, jotain pientä sälää siihen rinnalle vielä.

Vierailija
8/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinäpä se isä voi tehdä samalla tavalla tarjottavia kuin äiti.

Tai miksi ei pitopalvelusta tai sukulaisten tai tuttujen avulla tarjoiluja.

Vierailija
9/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku

Vierailija
10/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan mansikkakermakakku, lohivoileipäkakku ja porovoileipäkakku ja herrasväenleipiä. Vegaanivieraille oli

Vegaaninen juustokakku,vegaaninen voileipäkakku ja vegaanisia pikkuleipiä.

Vierailija
11/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmakermakakku, keksejä, pullakrassi(jonka mies leipoi), lohi-ja kinkkuvoileipäkakku. Tilattiin ihan pitopalvelusta.

Vierailija
12/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Pienet) karjalanpiirakat munavoilla, koristeeksi voi viipaloida kirsikkatomaattia. Tai karjalanpiirakat juustolla ja kurkulla 😋

Vierailija
13/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska!

Miksi vastasit noin asialliseen kommenttiin. Ei perusteluita vaan haistattelua. Mistä kenkä puristaa, etko ole saanut pitkään aikaan`?

Vierailija
14/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä vieraat ovat?

Vanhemmat ihmiset yleensä tykkää että on perinteisesti voileipäkakku ja kermakakku.

Lapset näistä harvemmin välittää.

Esim joku jäätelöbaari systeemi on lasten kanssa tosi kiva, kun jokainen voi valita itse mitä ottaa, näin on myös todella helppo huomioida allergiat.

Vierailija
15/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä juhla ei ole juhla ilman voileipäkakkua. :D Eli sellainen ehdottomasti! 

Mä olen muutenkin näissä juhlatarjoiluissa usein aika perinteisen linjan kannattaja, eli suolaisiksi sen voileipäkakun lisäksi cocktailpiirakoita ja munavoita, sitten kakku makeaksi, ehkä jotain keksiä kaveriksi. 

Vierailija
16/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vadelmakermakakku, keksejä, pullakrassi(jonka mies leipoi), lohi-ja kinkkuvoileipäkakku. Tilattiin ihan pitopalvelusta.

Saako kysyä mitä hintaluokkaa tuli pitopalvelusta tilattaessa? Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
17/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Pienet) karjalanpiirakat munavoilla, koristeeksi voi viipaloida kirsikkatomaattia. Tai karjalanpiirakat juustolla ja kurkulla 😋

Helpointa laittaa erikseen tarjolle kaikki täytteet ja jokainen saa itse täyttää mieleisensä karjalanpiirakan.

Vierailija
18/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelunaihe. 7 minuutin jälkeen ensimmäiset herjaajat kommentoimassa.

Miksi?

Vierailija
19/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä mitä hintaluokkaa tuli pitopalvelusta tilattaessa? Kuulostaa hyvältä.

Meillä tilattiin vaan kakut, 20henkilöä noin 50e/kpl, ihan perus mansikkakakku ja kinkkuvoileipäkakku .

Vierailija
20/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munavoi pitää saada heti ns tuoreeltaan pöytään. Liian aikaisin tehtynä se on sellaista murua.