Tikkkurilasta saa näköään halvallakin kaksioita, mitä mieltä
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/vantaa/16884227
Asun vuokralla Tikkurilassa mutta nyt haluan oman kodin. Kunnolla ei väliä. Tämä näyttii olevan halvin. Voin rempata vähitellen. Sijainti hyvä. Mutta talo on hieman vaisun näköinen.
Kommentit (123)
On se kamalaa että tuo on halpa pks seudulla. Itse maksoin aikoinaan alle sata tuhatta samankuntoisesta, ikäisestä ja kokoisesta. Lähellä keskustaa on. Eihän siellä riitä mihinkään työssäkäyvän rahat.
Uusi asunto maksaa 50neliötä 300...350e tai enemmän hyvällä alueella,Espoossa vielä enemmän varakkaiden ja koulutettujen alueella.
Jos on sossun elätti ei pääse kiinni edes tähän kun yhteiskunta maksaa kaiken
Tämä näyttää olevan Tiksin halvin kaksio.
Kivaa on todella iso keittiö. Vaihtaisin ovet. Onko tiskikoneliitäntä? Huoneista maalsisin seinät ja hipisin parketin. Vaihtaisin keittiön ja makuuhuoneen lattiat. Kylppäri laattojen vaihto. Js lattian.
Erinomainen pohja. Ei olohuonekeittiötä.
Oikein kiva. Mutta vaatii remppaintoa.
Tää on kyllä keskeisellä paikalla
Hyvällä paikalla. Tingi vielä hinnasta, kun on tulossa remontteja.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä uusi maksaa pohjois Suomen samoilla. Etelässä 400 te."
Oulussa uudet kaksiot yleensä 200-250 tuhatta. Ehkä joskus hieman enemmän.
Turhan pitkä työmatka Tikurilaan.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa on todella iso keittiö. Vaihtaisin ovet. Onko tiskikoneliitäntä? Huoneista maalsisin seinät ja hipisin parketin. Vaihtaisin keittiön ja makuuhuoneen lattiat. Kylppäri laattojen vaihto. Js lattian.
Erinomainen pohja. Ei olohuonekeittiötä.
Sen tiskikone liitännän saa laitettua kyllä jälkikäteenkin, jos vain taloyhtiö sen sallii. Ei siis ole syy jättää OMISTUS asuntoa ostamatta. Vuokralla asuessa liitännän olemassa ololla on merkitystä kyllä.
Isoja remontteja moni suunnittelee. Minä pidin parketista, ja seinien maalaus/tapetointi on suht edullista, jos itse osaa tehdä. Kaakelimaalilla maalaa vessaa, jos väri häiritsee, minusta tuokin on ihan ok, neutralisoisin väriä tekstiileillä vain. Keittiön kaapit ovat ihan nätit, en pidä niistä moderneista, ennemmin nuo. Maikkarin lattiaa en nyt muista, mutta minulla ainakin on matot lattialla, eli ei sitä lattiaa edes paljoa mattojen ja huonekalujen seasta näy.
Asunnossa tärkeintä on pohja ja sijainti, niihin ei voi vaikuttaa.
Tuo oma pikku piha on kyllä todellista luksusta.
Sijainti on ihan superhyvä. Lähellä Tikkurilan keskustaa mutta sen verran etäällä että on vähän rauhallisempaa. Yhtiöllä on 38 autopaikkaa. En tiedä kuinka pitkä jono niihin paikkoihin on, pysäköinti Vantaalla on ihan hanurista jos ei ole omaa autopaikkaa.
Olen kiinnostunut asunnosta. Hinta on minulle vähän liian korkea. Mitähän voisi tarjota 160 te?
Tuohan on kiva. Halvaksi en nimittäisi suurin surminkaan, en edes edulliseksi, mutta kämpässä ei ole vikaa. Taloyhtiön ulkonäön ei tarvitse säväyttää, kunhan on kunnossa. Tärkeämpää se, mitä sisältä löytyy ja kuinka kiinteistöä on hoidettava.
Vierailija kirjoitti:
Lohenvärinen kylppäri vaatii kyllä uudet kaakelit, mutta muuten mainio.
Kaakelit voi vaikka maalata.
Tämähän se on, kun ihmiset tuijottavat myyntikuvista tapetteja ja erivärisiä seiniä. Oikeasti pitää katsoa sijaintia, pohjakuvaa ja tulevia remontteja.
Tikkurila sijaintina on erinomainen, pohjakuvasta näkee järjevän sijoittelun, ison keittiön jantilavat huoneet sekä tulevista remonteista näkee, että taloyhtiöstä pidetään huolta eikä vain anneta rapistua paikoilleen.
Minä ein ole mikään maalarimestari, mutta ostin vähän vastaavanlaisen asunnon, vaihdoin tapetit, maalasin seiniä ja maalasin vielä kylpyhuoneen laatatkin, ja asunnosta tuli viikossa raikas ja moderni.