Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni 9-vuotias poika pyyhki rasvaiset katensa vauvani vaatteisiin! Pojalle ei ole koskaan opetettu mitaan kaytostapoja ja han on piinaavaa seuraa ja epamiellyttava kylaan kutsu

Vierailija
22.10.2006 |

ttava. Olen ripustanut vauvani vaatteita kauniisti seinällä oleviin koukkuihin. Ovat siis esillä ja helposti otettavissa. Poika meni ja pyyhki JUHLAMEKKOON sipsistä ja lihapiirakasta rasvaiset kätensä siihen. Luuli ettei kukaan nähnyt, mutta minä näin. Raivostuin todella ja huusin pojalle, että hän saa pestä mekon vaikka käsin. Sitten rupesi itkettämään kun tajusin, että moiset rasvatahrat eivät silkkisestä mekosta noin vain lähde. Sisareni suuttui puolestaan minulla ja väitti että suutuin turhasta, ylireagoin ja aionko opettaa lapsestani niin materialistin että vaatteet ovat noin tärkeitä.

Koetin selittää että kyse ei ole siitä vaan hänen poikansa jatkuvasta huonotapaisuudesta ja että noin ei vaan yksinkertaisesti saa tehdä. Sisko ei halunnut tajuta ja lähtivät meiltä ovet paukkuen. Poika näytti lähtiessään kieltä.

Huh. Mielipiteitä? Mitä tehdä jatkossa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset jää sille asteelle loppuiäkseen, niin kuin toiset miehetkin on aina

yhtä kehittymättömiä

Vierailija
42/45 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se vauvan juhlamekko oli maksanut 350EUR. Olisko näillä äideillä varaa mennä ostaamaan uusi vain koska pojat on poikia? Tai jos se olisi ollut vaikka se kuuluisa REIMATEC. Kyllä olisi moni mamma alkanut oikeasti itkemään :) Mun alle vauden vanhalla on 350EUR juhlamekko joka roikkuu huoneen seinällä ja en pitäisi ollenkaan jos joku kuriton poikarääsy pyyhkisi siihen kätensä. Kyllä saisi ainakin pesulalaskun maksaa tai sit uuden mekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten käytös on siis vanhempien vastuulla ja kyllä vanhempien pitää vanhigot korvata

Vierailija
44/45 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhö ullummaksi menee tämäkin ketju.

Vierailija
45/45 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää jo 9-vuotiaan pojan osata sen verran käyttäytyä ja olla, ettei mekkoon rasvaisia käsiään pyyhi! Heikosti menee jos ei tuon ikäinen erota toisista käsipyyhettä ja vaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi