Miten pukeutua hienoon hotelliin?
Kommentit (79)
Mikä on Klaus K tai Marski?
Terveisin Maalainen, joka yöpyy perheensä kanssa leirintäalueella omassa teltassa, ei tuhlaa rahaa hotelleihin. Ja rahaa säästyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, Klaus K tai Marski
Kukaan itseään arvostava ei menisi moisiin paskalafkoihin
Miksi? Oletko itse käynyt? Saitko ruokamyrkytyksen tai väärin paistetun pihvin?
Jokainen tietää että kyseiset hotellit ovat alemman keskiluokan paikkoja.
Mistä tiedät, kun nähtävästi sinulla ei ole varaa käydä niissä.
Kaikilla on varaa Klaus K:hon tai Marskiin.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Maalainen, joka yöpyy perheensä kanssa leirintäalueella omassa teltassa, ei tuhlaa rahaa hotelleihin. Ja rahaa säästyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö tyhmää vai etkö tiedä kyseisistä hotelleista?
Vierailija kirjoitti:
Klaus K on joensuulainen rockabillykitaristi, ja Marski on alkoholisti Tampereen rautatieaseman liepeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan ollut suomessa tai ulkomailla Hieno Hotelli? voit puketua kuin kunigatar / Kuningas tai ihan tavallinen duunari.Perusvaatteisiin.
Suomen kieli?
Etkö huomaa, ettei ole natiivisuomea puhuva? Ei nyt vaadita mahdottomuuksia ulkomaalaisilta, jotka sentään uskaltavat kirjoittaa tänne.
Samoissa vaatteissa kuin keskustaan ylipäänsä. Edelleen ihmettelen, menisikö joku Helsingin keskustaan verkkqreissa tai tuulipuvussa. Saattaisi herättää huomiota silloin kadullakin. Tuo Kämp sijaitsee kuitenkin Esplanadin ja Aleksin välissä. Normaalisti kaupungilla liikutaan vähän siistimmissä vaatteissa.
T. Syntyperäinen helsinkiläinen Töölöstä
Vierailija kirjoitti:
Samoissa vaatteissa kuin keskustaan ylipäänsä. Edelleen ihmettelen, menisikö joku Helsingin keskustaan verkkqreissa tai tuulipuvussa. Saattaisi herättää huomiota silloin kadullakin. Tuo Kämp sijaitsee kuitenkin Esplanadin ja Aleksin välissä. Normaalisti kaupungilla liikutaan vähän siistimmissä vaatteissa.
T. Syntyperäinen helsinkiläinen Töölöstä
Entäs Haven?
Ihan normaalisti. Jos sinulla on varaa yöpyä, niin hotellissa tiedetään kyllä, että sinulla on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti. Jos sinulla on varaa yöpyä, niin hotellissa tiedetään kyllä, että sinulla on rahaa.
Ok. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yöpynyt, kun valitat niistä. Jos et, niin luotatko muiden kokemuksiin. Sehän on makuasia, mistä kukin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Haven on huono.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yöpynyt, kun valitat niistä. Jos et, niin luotatko muiden kokemuksiin. Sehän on makuasia, mistä kukin pitää.
Olen yöpynyt Marskissa ja peruin juuri yöni Klaus Koossa.
Olin juuri Kämpissä pari yötä. Upper Loungessa oli ulkomaalainen perhe, joka selvästi vietti hotellissa jo ties kuinka monetta päivää. He tulivat sinne koko perhe college-asuissa. Mutta päällepäin kyllä oli aistittavissa, että isän, äidin ja teinipojan asut eivät olleet ehkä ne halvimmat kollarit. Noin 8-vuotiaan tyttären asu oli sitten ihan muuta: kaikki osat eri sarjaa ja kaikenkirjavaa.
Aamupalalla ihmisillä on ihan normaalit vaatteet. Nyt oli "hellettä", niin monella naisella oli kesämekko. Valkoisia tennareita, sandaaleita, farkkuja, t-paitoja, kaikkea näkyi.
Ainoastaan henkilökunta oli pukeutunut viimeisen päälle.
Voi-voi, jokainen voi majoittua hotelliin ihan niissä vaatteissa kuin haluaa. Kerran menin todella hienoon hotelliin ihan vaan lenkkareissa, farkuissa ja t-paidassa; ja kyseessä oli todellakin luksuspaikka, sellainen, missä sanomalehdetkin silitettiin ennen asiakkaan huoneeseen tuomista. No ei ne vaatteet vielä mitään, pitkän ja ruuhkaisen ajomatkan jälkeen enemmän ja vähemmän nuhjaantuneetkin, mutta auton takakontissa oli useampi tyhjä kaljakori menossa takaisin palautuspisteeseen. Piccolo kiirehti avaamaan takaluukun ottaakseen matkalaukun ja hetken hiljaisuuden jälkeen kysyi kohteliaasti, että viekö hän nämä huoneeseen? :D.
Toisaalta lensin kerran aika boheemisti pukeutuvan taiteilijatyttäreni kanssa Pekingiin ja hän meni koneeseen edelläni ja lentoemo tukki käytävän vasemmalle businessluokkaan ja yritti ohjata hänet oikealle economyyn - kunnes ojensin meidän molempien liput tyttäreni takaa, jolloin emo tietysti pyysi anteeksi ja väistyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Kämpissä ruokamyrkytyksen. Tästä tosin vuosia aikaa.
Suomen kieli?