"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Iso ikäero on lyhytnäköisyyttä. Siksi nuorille miehille se on helpompaa "elää hetkessä". Tietynlainen rehellisyys tuosta kuitenkin jää puuttumaan. Tuttuna mulla on useita nuoria miehiä, jotka ovat lähteneet vanhojen akkojen matkaan. Yksi suhde jossa toinen on 18 ja toinen 34. Tämä suhde oli todella epätasapainoisen oloinen ja nainen aiheutti kaverisuhteiden katkeamisen pojalla. Ilmeisesti vallankäyttöä ja manipulaatiota. Toisessa suhteessa, jossa iso ikäero on myös vallan epätasapainoa.
Ongelmat alkaa kun toinen on oikeasti ikääntynyt. Ei 40-vuotias halua vielä elää vanhuutta. Sitä ei 30-vuotias pojankoltiainen osaa ajatella.
Meillä on lähipiirissä oikeastaan pelkkiä onnellisia pitkiä suhteita, joissa pariskunta on lähes saman ikäinen. Lisäksi omilla pojillani on todella hyvä suhde äitiinsä eikä heidän tarvitse lähteä etsimään äitihahmoa itselleen.
Kun pidetään huolta hyvästä lapsi-vanhempi-suhteesta, lapsen ei tarvitse aikuisena (tai nuorenakaan) hakea hyväksynnän kokemusta vanhemmilta akoilta. Varmistan siis, että poika saa kokemuksen, että hänet kuullaan, nähdään, häntä arvostetaan ja rakastetaan omana itsenä.
Nestori Lönngrén ei näytä poseerauksissaan Deppiltä, vaan Tuomas Holopaiselta.
Olen Kirsin ikäluokkaa, enkä voisi kuvitella suhdetta noin nuoreen mieheen. Ei ei ei ei ei.
Kukaan normaalin kiintymyssuhteen omaava nuori mies ole kiinnostunut 20-30 vuotta vanhemmasta naisesta tämän itsensä takia.
Kesän kuumin pari on juuri löytynyt. Nauti Kirsi! Suhde kestää sen rullaluistelukauden verran.
Tuo akka ei halua vanhentua. Kukapa haluaisi, mutta tuolla oli jo aiemmin nuorempi mies ja nyt taas entistä nuorempi.
Miettisin ehdottomasti mitä kasvatuksessani on mennyt vikaan jos poikani toisi minun ikäisen naisen näytille, kertoo nimittäin aivan varmasti jostain syvistä itsetuntoon liittyvistä ongelmista. Hyväksikäyttöä nuo suhteet ovat aina, siitä ei pääse yli eikä ympäri millään selityksillä aidosta rakkaudesta ja kapeakatseisuudesta.
Imatralainen Nestori Lönngrén, 33, toipuu yhä rankasta koronasta, takana on myös kaksi burnoutia Unettomuudesta kärsivä sinkku kaipaa unikaveria://www.esaimaa.fi/paikalliset/4621648
Valta-asetelma on väistämättä epätasapainossa jos 30-vuotias seurustelee 50-vuotiaan kanssa ja kertoo naisestakin vähintään sen, että varmaan nuoren sulhasensa vanhennettua/rupsahdettua vaihtaa taas nuorempaan.
Mun moraali ei antaisi periksi. Ei vaan pysty. Jos mies olisi 50v niin joo voisin miettiä itse seitenkymppisenä. Sairasta sekin olisi, mutta olisi mies saanut elää normaalin elämän. En haluaisi pilata keskenään nuoruutta. Huh huh.
No en iloitsisi, jos poika löytäisi jonkun itseni ikäisen kurttunaaman enkä sitä ymmärtäisi, mutta ei se silti olisi millään tasolla minun asiani siitä mitään sanoa, jos poika on täysi-ikäinen.
Tässä selvästi on vanhemmalla naisella auktoriteettiasema nuoreen poikaan. Hyväksyykö pojan vanhemmat tämän suhteen? Tämä ei voi mitenkään olla tasa-arvoinen suhde.
Zoomasin tuon jutun kuvaa. Ei mulla muuta.
Nuorta ihmistä on aina helpompi höynäyttää kuin vanhempaa johtuen elämänkokemuksen puutteesta.
Moni nuori mies, joka tapailee itseään kymmeniä vuosia vanhempaa naista, perustelee sillä, että nämä vanhemmat ovat "kypsempiä"
Ei sellainen kovin kypsältä kuulosta, joka katselee kumppanikseen poikia, kenen äiti voisi olla.
Muutenkin vähän vaikuttaa, että se kiinnostus perustuu vaan ulkonäköön, joitain naisia kiinnostaa nuoret miehet niin, että se on jotain aivan sekopäistä.
Järkyttävää.