Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
441/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oma Johnny depp

Vierailija
442/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v lähenee jo keski-ikää, hänellä varmasti jo paljon kokemusta elämästä ja ihmissuhteista. Ainoa huoli voi olla kaipaako vain julkisuutta. Kirsi etsii itseään eron jälkeen, mieleen tulee Kirsi Salo jolla oli myös nuori rokkimies jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

imettääköhän se sitä iltasin

Kumpi?

Jompi. Yhtä tyhmä vastaus kuin kysymyskin...

Vierailija
444/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana pari! Naisella täytyy olla nuorempi mies, kun oman ikäiset jo pappaantuneen näköisiä.

No ei kyllä yli 50v naisetkaan ole enää hehkeimmillään.

Vierailija
445/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma terapeutti sanoi, että 50-villitys tulisi siitä, kun silloin saattaa olla juuri 20v lapset ja he rakastuu ensimmäisiä kertoja jne. Sitä alkaa helposti itsekkin ajattelemaan, että olisko vielä jotain intohimoista. Siinä vaiheessa astuu kuvioihin ilmeisesti Johnny Deppin näköinen mies. Sitä odotellessa jännityksellä

Ei apua.. meillä kaveriporukka tulossa 50v ikään lähivuosina. Pitääkö alkaa lukitsemaan itsensä kellariin täydenkuun aikaan?

Vierailija
446/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi on luonnonkaunis, hyväntahtoinen, energinen ja positiivinen. Toivon että vaikka tämä nuori mies jäisi vain kesäheilaksi, ketään ei satu.

Tai sitten ei ole mitään noista.

Vierailija
447/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pariskunta..onnee

Ikäerosta viis.

Vierailija
448/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minusta tuli puuma

Taru arvelee, että hänen suhtautumisensa seksiin on yksi asia, joka tekee hänestä kiinnostavan nuorten miesten silmissä.

Pystyn puhumaan seksistä. Miehet ovat voineet kertoa minulle, mitä haluavat ja kuulemma sama ei välttämättä onnistu omanikäisten naisten kanssa.

Jostain syystä minusta tuli puuma.

Yksi syy siihen on Tarun mukaan luultavasti se, että nuorten miesten kanssa kyse on herkemmin pelkästä seksistä ja silloin hän kokee olevansa tunnetasolla turvassa.

Vanhempien kanssa on heti erilaista, kun ikäero ei ole esteenä vakavammalle. Sen verran ole saanut siipeeni.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/448eaf8b-fefd-4d76-9b2a-7ada71a2b1ab

Vierailija
449/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäni on 5 vuotta vanhempi kuin poikani. Mutta tärkeintä on, että asia ei kuulu minulle mitenkään. Ei edes se kuulu, että toinen heistä on huomattavan varakas, toinen ei ja se vaikuttaa enemmän yhteiselämässä.

Liitot, jotka kestävät loppuelämän, ovat harvinaisia. Nauttikoon jojainen saamistaa onnenmurusista.

Vierailija
450/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniäni on 5 vuotta vanhempi kuin poikani. Mutta tärkeintä on, että asia ei kuulu minulle mitenkään. Ei edes se kuulu, että toinen heistä on huomattavan varakas, toinen ei ja se vaikuttaa enemmän yhteiselämässä.

Liitot, jotka kestävät loppuelämän, ovat harvinaisia. Nauttikoon jojainen saamistaa onnenmurusista.

Viisi vuotta ei kyllä ole kummonen ikäero. Samaa sukupolveahan he ovat.

Vierailija
451/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taru arvelee, että hänen suhtautumisensa seksiin on yksi asia, joka tekee hänestä kiinnostavan nuorten miesten silmissä.

Pystyn puhumaan seksistä. Miehet ovat voineet kertoa minulle, mitä haluavat ja kuulemma sama ei välttämättä onnistu omanikäisten naisten kanssa.

Yksi syy siihen on Tarun mukaan luultavasti se, että nuorten miesten kanssa kyse on herkemmin pelkästä seksistä ja silloin hän kokee olevansa tunnetasolla turvassa.

Vanhempien kanssa on heti erilaista, kun ikäero ei ole esteenä vakavammalle. Sen verran ole saanut siipeeni.

Eikö avioliitto ole sitten Tarun mielestä jo vakavampaa?

Tarulla on ollut paljon suhteita itseään monta vuotta nuorempien miesten kanssa. Pisin niistä oli avioliitto 15 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
452/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarulla on ollut paljon suhteita itseään monta vuotta nuorempien miesten kanssa. Pisin niistä oli avioliitto 15 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Taru ei ole ylpeä siitä, että miehet tuppaavat olemaan häntä nuorempia ja koska äidin nuoret miehet ovat arka asia Tarun tyttärelle, Taru ei anna tätä haastattelua omalla nimellään.

Vierailija
453/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taru ei ole ylpeä siitä, että miehet tuppaavat olemaan häntä nuorempia ja koska äidin nuoret miehet ovat arka asia Tarun tyttärelle, Taru ei anna tätä haastattelua omalla nimellään.

Tarun sukulaiset ja ystävät ovat tottuneet siihen, että Taru voi esitellä heille itseään huomattavasti nuoremman miehen. Tyttärelleen Taru ei kerro mitään siitä, jos tapaa jonkun alle kolmekymppisen miehen ja huolehtii siitä, etteivät miehet kuulu tyttären tuttavapiiriin. Vain lähimmät ystävät tietävät siitä, että Taru on sopinut seksitreffejä nuorempien miesten kanssa.

Vierailija
454/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten olla

Vierailija
455/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon keijuja

Vierailija
456/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ilmiö kirjoitti:

Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.

Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.

Aiemmin oli toisin päin.

Oon ihmetelly et miten suomalaiset miehet on jo alle viiskymppisinä aivan harmaita kuin mitä odottais päälle seirsemänkymppisiltä,

mut ne kun ei taida syödä mitään tuoretta eikä vihreää niin vanhenevat ihan järkyn aikasin.

Miehet eivät yleensä värjää hiuksiaan, toisin kuin naiset. Kyllä naisissakin olisi huomattavasti enemmän harmaapäitä jos hiusvärit kiellettäisiin.

ja vielä kun poistettaisiin kuvankäsittelyt niin alkaisi totuudet tulla ilmi, kyllä 50+ nainen aamulla on aika järkky näkö tukka sekasin kahvikuppi kädessä.

Yhteiskunnassa on kyllä todella paljon vialla jos luonnollisen näköinen nainen aamukahvilla aiheuttaa noin kovan järkytyksen.

Totta. Ollaan näköjään jo niin turruttu näihin Sara Siepin ja muiden insta-babyjen vastaheränneisiin kuviin, missä aamukahvia siemaillaan myllätyllä sängyllä raukean kauniina.

Vierailija
457/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nimi on Nestori, äitikompleksi on varma ja sitä paikataan pumppaamalla vanhaa naista hunningolla.

Ennemmin nimestä mieleen tulee vanha viiksekäs ukko ja Saimaan norppa.

Vierailija
458/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jykevää on rakkaus.

Vierailija
459/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma terapeutti sanoi, että 50-villitys tulisi siitä, kun silloin saattaa olla juuri 20v lapset ja he rakastuu ensimmäisiä kertoja jne. Sitä alkaa helposti itsekkin ajattelemaan, että olisko vielä jotain intohimoista. Siinä vaiheessa astuu kuvioihin ilmeisesti Johnny Deppin näköinen mies. Sitä odotellessa jännityksellä

kummasti nuorimies sattuu aina olevan Rokkari/pitkätukkamies..?. kirsi salolla ja susanna penttilällä. liittyy varmaan jos nainen on 50v joka tarkoittaa että kasari lapsi teininä ollut. jos sitä ollaan bon jovia/mötiköitä/ ruuhkatukka heviä kuunneltu/fanitettu!!! , mies makukin taitaa olla sinnepäin. toki dippainssi kauluspaita duunarista jotkut taas viehättyy...

Vierailija
460/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.

Sama. Kerran olen ollut ihastunut itseäni nuorempaan mieheen. En osaa arvioida ihmisten ikää ulkonäöstä kovinkaan hyvin, ja järkytykseni olikin suuri, kun kävi ilmi, että mies oli minua 14 vuotta nuorempi! Ihastuin nimenomaan siihen kypsyyteen, vakauteen ja rauhallisuuteen.

Toisin sanoen, jotkut ihmiset eivät ole henkisesti "ikäisiään", ja silloin suhde ehkä voikin toimia. (Minä en tuon nuoren miehen kanssa lähtenyt koittamaan kun olen jo naimisissa.)

Mutta itse ainakin haluan että mies on se tammi, johon minä köynnöskasvi nojaan, ja sellainen dynamiikka harvoin toimii jos mies on nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän