Mikä on nykyisin PARAS SIPSI tai SNACK?
Eli en ole piiitkään aikaan ostanut mitään sipsejä tms. ja nyt oli suunnitelmissa, mutta kaupan sipsihyllyllä menikin sormi suuhun tuon valikoiman edessä.
Aikoinaan pidin Taffelin niistä Kartanon sipseistä ( ja Hot Rodeista), mutta mahtaakohan nekään olla enää entisenlaisia?
Lisäksi nykyisin on näköjään kaikenlaisia maissisuikeroita, cheeseballzeja, linssi- ja kikhernesipsejä.
Ovatko esim. maissilastut hyviä? Miten vertautuu tavallisiin perunasipseihin?
Kommentit (28)
Mulle maistuu ihan perinteiset Raffelit kunnon dipin kaa.
Siis aivan parhaita, kartanon sipsejä parempia, on estrellan uudet maalaissipsit, ne maustamattomat. On kunnon rapeita.
Estrellat ainakin maistuu härskiltä rasvalta ja ovat sellaisia kostean oloisia öljyn kyllästämiä. Oikiat on ihan hyviä paitsi se varpaanväliltä maistuva pecorino hunaja paska.
Saako jostain vegaanista beef jerkyä?
Pidän makuna Sourcream & Onion ja jotenkin Pringlesit ovat noin muuten suunmukaisia.
Joskus on kiva syödä pikkupussi oikein tulisia sipsejä.
Silloin harvoin kun ostan sipsejä, valitsen aina Estrellan Herkku-perunalastut. Ne ovat ihan perussipsejä: ohuita, sileitä, kevyesti suolattuja. Jos haluan oikein hyvät setit, ostan lisukkeeksi sekä purkin tomaattisalsaa että ainekset valkosipulikermaviilidippiin.
Uusista tuotteista sen verran, että linssisipsit ovat ihan ok, mutta eivät yhtä hyviä kuin perunalastut.
Olen kerran ostanut valmisdipin eli purkin valmista kermaviilidippiä, ja se ei ollut yhtään hyvää. Ostan siis jatkossakin erikseen kermaviilin ja pussin dippijauhetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen aina ollut melkoinen sipsisyöppö ja meillä onkin aina ollut (vuosikymmenien ajan) useita erimakuisia sipsejä samaaan aikaan, mutta nykyään ei enää mikään muu kolahda samalla tavalla kuin Fire ballsit. Ja en aiemmin edes ollut ihan älyttömästi juustonaksujen perään. Niistä ei-tulisista Nacho ballseista en sen sijaan välitä juurikaan. Ja erityisen tärkeää on antaa niiden Fire ballsien nahistua avoimessa kipossa vähintään parin päivän ajan.
Estrellan Maalaissipsi – Cheddar & Punasipuli
Linssisipsejä maistoin, en pitänyt.
Lidlin nallesipsit ja Estrellan Salt & Vinegar on mun lempparit.
Estrellan Salt & Vinegar, tämä! Ommomomomomoomomo
Minun all time suosikkini jo pitkältä ajalta ovat sekä Estrella Manhattan että Taffelin Broadway, molemmat siis sour cream & onion. Tämä on ollut aina mun suosikki sipsimaku ja yleensä ei sipsihyllyltä mitään muuta mene ostoskoriin, vaikka joskus olenkin ajatellut että voisi kokeilla jotain uutta.
Eestissä myydään tomaatin ja ketsupin makuisia sipsejä.
beef jerky