Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
461/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä se kenellekkään kuuluu kun ovat yhdessä.Tuo Kirsi näyttää nuoremmalta mitä on.

Vierailija
462/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tätä Kirsiä instassa. Hänen kuvat saaneet aina pitkän liudan (vanhempien) ukkojen sydän- ja läähätyskommentteja. Nyt kun Nestori ilmestyi kuvioihin, kommentit tyssäsi kuin seinään. Jotenkin hupaisaa.. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan tätä Kirsiä instassa. Hänen kuvat saaneet aina pitkän liudan (vanhempien) ukkojen sydän- ja läähätyskommentteja. Nyt kun Nestori ilmestyi kuvioihin, kommentit tyssäsi kuin seinään. Jotenkin hupaisaa.. 😅

Tämä suhde on varmaan ollut monille jonkinlainen kylmä rätti kasvoille. Voi voi.

Vierailija
464/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suhteessa heti alusta lähtien myös se seksuaalipuoli tärkeä?

Vierailija
465/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko suhteessa heti alusta lähtien myös se seksuaalipuoli tärkeä?

Jännästi ihan sama tuli itsellä mieleen. Yleensä nuori siitin pysyy jäykkänä pitempään.

Vierailija
466/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella virkistävää kaikenmaailman rydman-juttujen ym keskellä, että sähäkkä punatukkainen viisikymppinen daami nappaa parikymmentä vuotta nuoremman kesäheilan eikä salaile/häpeä asiaa.

Kerrankin näin päin! Kerrankin saavat_ukot_miettiä, miten pysyä nuorekkaana ja säilyttää markkina-arvoaan naisten tarpeiden tyydyttäjänä. Aivan riittävästi on odotuksia ja dissaamista joka kohdistuu keski-ikäisiin naisiin.

Go Kirsi go!

Vierailija
467/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa täältä löytyy kaks peräkammarinpoikaa. Ihan sopii minkä ikänen nainen vaan ottajaksi, mieskin käy hyvin. Käy hyvin mikä vaan kirjan.

Nää saa vissiinki hakee täältä kotoonta.

Turhaa nalkutusta ikäeroista.

Ihan mielenkiinnosta, missä murteessa sanotaan "kotoonta"?

En tiedä, asun ruotsissa. Asunut jo 42 vuotta.

Tarjous peräkammarinpojistani vieläkin voimassa. Tulevat miniäni/vävyni saa olla iältään 20-70. Tulkaa reippaasti hakemaan kotoonta.

Vierailija
468/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori kuulostaakin sopivalta nimeltä puumahaukalle.

Vierailija
469/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä suhde on varmaan ollut monille jonkinlainen kylmä rätti kasvoille. Voi voi.

Niin että olikohan tämä ihan tarkoituksellista yhteistyötä?

Vierailija
470/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi riski on se, että kaveri vedättää ja itkettää Kirsiä, snorttaa sen rahat menemään ja jatkaa matkaa

Noiden ihme keijupuheiden perusteella Kirsistä saa hyvinkin sellaisen höynäytettävän kuvan jolle ei jää tuollaisesta suhteesta kuin tyhjä lompakko ja paha mieli.

Oi voi noin käy usein nuorillekin.

Vierailija
471/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Nestorin vanhemmat tuumaa?

Taisit lukea iän väärin. Nestori on 33, ei 13.

Vierailija
472/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tällaista puuma-uutisointia erittäin haitallisena. Aloin tapailla 19-vuotiaana 45-vuotiasta naista ja nuorena poikana kuvittelin olevani suhteessa, vaikka kyse oli puhtaasta hyväksikäytöstä. Suuri ikäero tai eroavaisuus vaikka varallisuudessa luo valta-asetelman. Valtaa käytetään valitettavan usein väärin

Olen samaa mieltä.

Olin 30-kymppinen kun kymmenen vuotta nuorempi mies/nuorukainen ihastui minuun palavasti.

Sanoin, ettei vain käy ja tapaa ikäisiäsi naisia.

Ajatuksenakin oli niin kuvottava, että piti pyyhkiä pois jotenkin mielestä.

Vierailija
473/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ikäero on lyhytnäköisyyttä. Siksi nuorille miehille se on helpompaa "elää hetkessä". Tietynlainen rehellisyys tuosta kuitenkin jää puuttumaan. Tuttuna mulla on useita nuoria miehiä, jotka ovat lähteneet vanhojen akkojen matkaan. Yksi suhde jossa toinen on 18 ja toinen 34. Tämä suhde oli todella epätasapainoisen oloinen ja nainen aiheutti kaverisuhteiden katkeamisen pojalla. Ilmeisesti vallankäyttöä ja manipulaatiota. Toisessa suhteessa, jossa iso ikäero on myös vallan epätasapainoa.

Ongelmat alkaa kun toinen on oikeasti ikääntynyt. Ei 40-vuotias halua vielä elää vanhuutta. Sitä ei 30-vuotias pojankoltiainen osaa ajatella.

Jenni Haukio haluaa elää jo vanhuutta ilmeisesti.

Vierailija
474/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin kovin hämmentävää, jos huomaisi että joku nuori olisi pihkaantunut. Miettisin heti, onko sillä näössä vikaa, tai sitten pojalla jokin äitikompleksi. Minulla on niin huono itseluottamus, etten koskaan uskaltaisi lähteä suhteeseen itseäni nuoremman miehen kanssa. Koko ajan pelkäisin, milloin nuorisolainen haluaa lisääntyä tai oma naama rupsahtaa viimeisen kerran. 

Nuoruus on länsimaissa nostettu niin paljon jalustalle, että keski-ikäisenä naisena tuntuu että olen maailman kuonaa ja parempi, jos vaan mököttäisin mökissä -  yksin. Ainoastaan nuoret naiset ovat kiinnostavia - sama mitä he tekevät. 

Useat nuoret miehet ovat enemmänkin pelottavia, kuin kiehtovia. Hieman ylimielisen korskeita, ja olen heille kuin ilmaa. 

Niinpä olen enemmän kuin kiitollinen, että oma mieheni on saman ikäinen. 

Ihanaa, että Kirsi luottaa itseensä ja antaa palaa. Miehethän ovat tätä toteuttaneet vuosituhansia. 

Vierailija
475/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi "luonnonlapsi" kaveri. Elikkä vastuuton. Aina saa olla häntä pelastamassa.

Mulla on useampi tuttu, jotka ovat kaikkea muuta kuin luonnonlapsia, mutta ihan yhtä lailla vastuuttomia. Ei nuo mielestäni korreloi keskenään vaan tuolla on enemmänkin tekemistä ihmisen henkisen kypsyyden kanssa.

Vierailija
476/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja terveys lehden kansikuvassa Kirsi on ihan ikäisensä näköinen.

Vierailija
477/499 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että olivat ostaneet jo Saimaan saaresta pikkuisen torpan.

478/499 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa täältä löytyy kaks peräkammarinpoikaa. Ihan sopii minkä ikänen nainen vaan ottajaksi, mieskin käy hyvin. Käy hyvin mikä vaan kirjan.

Nää saa vissiinki hakee täältä kotoonta.

Turhaa nalkutusta ikäeroista.

Ihan mielenkiinnosta, missä murteessa sanotaan "kotoonta"?

En tiedä, asun ruotsissa. Asunut jo 42 vuotta.

Tarjous peräkammarinpojistani vieläkin voimassa. Tulevat miniäni/vävyni saa olla iältään 20-70. Tulkaa reippaasti hakemaan kotoonta.

Kaakkoismurteissa ainakin Kymenlaakson alueella, esim. Kotka, Hamina.

"Ookko kotoon?" "Lähin just kotoonta"

Vierailija
479/499 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni. Seiska raportoi erosta. Kuinka yllättävää.

Vierailija
480/499 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Noin nätti nainen ja noin huonot vaatimukset. En välitä ikäerosta ,mtta välitän kuinka erilainen pari ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän