Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
261/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistelen, tämä mies on yrittänyt päästä julkisuuteen lehtihaastatteluilla asuinpaikkakunnallaan. Valokuvaa työkseen? Oma yritys. Hyvää mainosta.

Pitää paikkansa. Nyt toki saa julkisuutta yritykselleen myös kuvaamalla Kirsiä. Ja varmasti on täysin harkittu tuo Johnny Depp-tyyli.

Kirsin instassa on Nestorin hänestä ottamia kuvia. Ehkä olen nyt vain ahdasmielinen, mutta mulle tuli niistä fiilis että +50v nainen yrittää larpata nuorta keijukais-runotyttöä.

No kerropa, miltä +50 v keijunainen/runo"tyttö" saa mielestäsi näyttää? Pitääkö sen naamioitua joksikin muuksi kuin on?

Vierailija
262/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistelen, tämä mies on yrittänyt päästä julkisuuteen lehtihaastatteluilla asuinpaikkakunnallaan. Valokuvaa työkseen? Oma yritys. Hyvää mainosta.

Pitää paikkansa. Nyt toki saa julkisuutta yritykselleen myös kuvaamalla Kirsiä. Ja varmasti on täysin harkittu tuo Johnny Depp-tyyli.

Kirsin instassa on Nestorin hänestä ottamia kuvia. Ehkä olen nyt vain ahdasmielinen, mutta mulle tuli niistä fiilis että +50v nainen yrittää larpata nuorta keijukais-runotyttöä.

Nyt nopeasti tunika, leggingsit, puuhelmet ja tukka lyhyeksi ettei kukaan vaan kuvittele mitään larppauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä selvästi on vanhemmalla naisella auktoriteettiasema nuoreen poikaan. Hyväksyykö pojan vanhemmat tämän suhteen? Tämä ei voi mitenkään olla tasa-arvoinen suhde.

33-vuotias ei ole kenenkään holhoamisen alaisuudessa oleva, eli jos hän päättää elää näin, niin siinä ei ole kenelläkään mitään sanomista. Vai vaihdettiinko sinulla vielä vaippoja 33-vuotiaana?

Vierailija
264/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä tökki tuo kuvaus, että kummatkin ovat keijusieluja. Olen tuon naisen ikäinen, mutta varmaan en ole keijusielu, kun se tuntuu oudolta tavalta kuvata itsensä.  Ja sitä paitsi tuntuu egoistiselta, ovatko muut sitten jotain örkkisieluja, siis ne, joita ei tällaisella keijusielulla siunattu+

Erikoisuuden tavoittelua tuollainen. Kun luonnehditaan itseä "keijusieluksi" halutaan erottua taviksista.

Et siis ole vielä huomannut, että kaikki eivät oikeasti ole taviksia?

Vierailija
265/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä tökki tuo kuvaus, että kummatkin ovat keijusieluja. Olen tuon naisen ikäinen, mutta varmaan en ole keijusielu, kun se tuntuu oudolta tavalta kuvata itsensä.  Ja sitä paitsi tuntuu egoistiselta, ovatko muut sitten jotain örkkisieluja, siis ne, joita ei tällaisella keijusielulla siunattu+

Luulisi sinun ikääsi päässeen ihmisen ymmärtävän, että ihmisten persoonat ovat erilaisia. Minä olen ikuinen haaveilija ja taiteilija. Teen myös paljon töitä, enemmän kuin keskiverto palkansaaja. Olen herkkä ja vahva samaan aikaan, ahkera ja ideoiva. Käyn vähintään 2 kertaa kesän aikana festareilla ja säästän etukäteen, että pystyn ostamaan kunnon hotellihuoneen. Menen joka ilta nukkumaan klo 23, koska kehoni on herkkä unen muutoksille. Kavahdan kaikkea pahaa ja ilkeitä ihmisiä.

Ymmärrän, että minun ikäiseni nainen voi olla täysin erilainen. Käy ehkä töissä klo 8-16, matkustaa lomalla lappiin tai kanarialle, asuu uudehkossa talossa, grillaa pihvejä tai makkaraa kesäiltoina, käyttää tunikaa. Ja se on ok.

Vierailija
266/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei varmasti monta kuukautta nussi. Sitten taas joku uusi menninkäinen tulee jossain roskakatoksessa vastaan tuolle mummelille.

And that's the way the cookie crumbles...

Vaihdevuosisekoilua.

Vierailija
267/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina yhtä vaivaannuttavia näin ulkopuolisen silmin nämä ensihuumahehkutukset.

Oi, hän oma ihmiseni, keijusielu joka puhuu samaa kieltä.

Siinä voi arki iskeä nopeasti päin näköä puolin ja toisin, jos on ensin eletty "kahden keijusielun" kuumaa kesäromanssia.

Kirsillä vuosia lapsiperhearkea takana, ehkä osittain selittää tämän viidenkympin villityksen kun kaveri vielä on kolmekymppinen Johnny Depp -lookalike.

Vierailija
268/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä tuntuu, että tuo poika etsii äitihahmoa Johnny Depp -lookissaan. Onko Johnny Depp idoli vai miksi yrittää näyttää häneltä?

Vierailija
269/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisuuden tavoittelua tuollainen. Kun luonnehditaan itseä "keijusieluksi" halutaan erottua taviksista.

Niin tai ehkä kaikki ovat taviksia. Minä olen tavallinen taiteilija, tavallisen ikäinen, normaalipainoinen ja korkeakoulutuksen käynyt (mikä taitaa nykyään tavallisuutta), kävelen tavallisella tahdilla tavallisia katuja pitkin toisten ihmisten joukossa.

Vierailija
270/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä selvästi on vanhemmalla naisella auktoriteettiasema nuoreen poikaan. Hyväksyykö pojan vanhemmat tämän suhteen? Tämä ei voi mitenkään olla tasa-arvoinen suhde.

33-vuotias ei ole kenenkään holhoamisen alaisuudessa oleva, eli jos hän päättää elää näin, niin siinä ei ole kenelläkään mitään sanomista. Vai vaihdettiinko sinulla vielä vaippoja 33-vuotiaana?

Ei ole kyllä kukaan 28-vuotiaskaan tai 25.

Vierailija
271/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi tässä voi käydä niinkin, että 33v käyttää hyväkseen vanhempaa osapuolta. Varsinkin kun tämä on julkisuuden henkilö.

Vierailija
272/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi kumppani voi olla oman ikääntymisen pakenemista. Ei tarvitse läpielää ikäkriisiä kun peruuttaa taaksepäin. Onhan se pelottavaa olla yli viisikymppinen. Sairaudet, vanheneminen, vähenevät elinvuodet. Mutta siitä selviää kun kääntyy sisäänpäin ja kohtaa itsensä.

Ei viisikymppisenä ole tarkoitus haalia kokemuksia ja elämyksiä niinkuin vielä kolmikymppisenä. Pitää uskaltaa pysähtyä ja kokea elämän täyteys siinä.

Miksi ei ole? Vain koska sinä lopetit elämisen, kokemisen ja kehittymisen silloin?

Oma äitini lähti vielä kasikymppisenäkin maailmanympärysmatkalle. Toisilla vain säilyy se ilo uuteen ja ainakin itse kunnioitan tätä paljon enemmän kuin sen seuraamista, mitä pitää tehdä.

Ei se että kääntyy sisäänpäin tarkoita että lopettaa elämisen, kokemisen ja kehittymisen. Päinvastoin. Omasta sisimmästä avautuu ihan uusi maailma kun uskaltaa pysähtyä. Voimakkaan egon omaavat, elämyshakuiset ihmiset ovat harvoin sisällisesti suuntautuneita. Moni haluaa elää kuten nuorena vaikka tarkoitus on vähitellen hyväksyä egon lopullinen katoaminen kuolemassa. Takerrutaan nuoruuteen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, nuori kumppani palvelee tätä pyrkimystä mutta estää kehittymästä.

Mutta samalla yrität jotenkin lyödä kiveen, mikä on nuorekasta käytöstä. Ei sille mitään sääntöjä ole. Mitä tämä kokemusten ja elämäntäyteinen pysähtyminen on, jos siihen ei saa kuulua sitä kokemusten ja elämysten runsautta, näinhän itse kuvasit?

Ymmärrän osaltaan mitä tarkoitat, ikääntymisen hyväksyntää, mutta puheestasi paistaa tuomitseminen tuon aidon hyväksynnän sijaan. Se ei ole pukevaa tai edistyksellistä, minkään ikäiseltä. Se että on sinut itsensä (ja kuolevaisuutensa) kanssa on ennen kaikkea sitä, että tekee sitä mitä omalta elämältään haluaa, ei minkään muiden sääntöjen mukaan elämistä. Ainoa millä sen ohella on mitään väliä, on se että kohtelee itseään ja muita hyvin.

Kun sinua selvästi kiinnostaa sisäinen rauha, voisit vielä tutkia, mikä sinusta, kuolevaisesta, mielestäsi tekee niin erinomaisen, että paikkasi olisi määritellä miten muut elävät? Se on sit oikeasti kiehtovaa pohdintaa omasta merkityksestä/merkityksettömyydestä, ei ikäkohtaiset säännöt.

Et nyt ymmärrä ollenkaan, sinä puhut ulkoisesti ilmenevästä elämästä minä sisäisestä. Sinä puhut egon kautta saatavista kokemuksista jotka lopulta aina toistavat itseään ja tuottavat pettymyksen. Minä puhun sisäisestä maailmasta, siitä elämän täyteydestä joka avautuu kun uskaltaa pysähtyä ja kohdata sisimpänsä. Siinä täyteyden kokemuksessa olet jo perillä. Lopullinen egosta luopuminen tapahtuu kuoleman hetkellä. Nykyihminen pyristelee sitä vastaan vimmaisesti, takertuu elämään kun pitäisi päästää irti.

Sinä nimenomaan puhut ulkoisesti ilmenevästä elämästä, vielä tabloidien perusteella, ihmisistä, joita et tunne. Ehkä sinä takerrut sääntöihin ja opuksiin, kun pitäisi päästää niistä irti? Ehkä sinun egosi yhä takertuu pitäisi-sanastoon, kun ne aidosti sisimpänä äärellä olevat ovat ymmärtäneet, etteivät säännöt määritä heidän arvoaan?

Vierailija
273/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huivihattukajalponnarimiehet? Ovatko erikoisuudellaan peittelemässä alkavaa 'noloa', noloksi kokemaansa kaljuuntumista?

Tehkää juicet ja kravaatti hikinauhaksi helteeseen.

Vierailija
274/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Nestori on 66-vuotias, niin Kirsi onkin jo 106-vuotias.

Vierailija
275/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias on itsekin jo melko lähellä keski-ikää, ellei jo varhaiskeski-iässä, niin mikä tässä on niin monelle ongelma? Kateus? Katkeruus?

Vierailija
276/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai ehkä kaikki ovat taviksia. Minä olen tavallinen taiteilija, tavallisen ikäinen, normaalipainoinen ja korkeakoulutuksen käynyt (mikä taitaa nykyään tavallisuutta), kävelen tavallisella tahdilla tavallisia katuja pitkin toisten ihmisten joukossa.

Paljon vakuuttavampaa on ettei meistä kukaan ole tavis. Uniikkeja hulluja yksilöitä.

Vierailija
277/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset ne jaksaa rakkaustarinoitaan lehdissä jakaa.

Sitten kun tulee bänät, niin sekin tilitetään lehdille seikkaperäisesti.

Vierailija
278/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä taas riehuvat. Kävisitte joskus vähän kauempana kotoa niin näkisitte että monillakin vanhemmilla naisilla on 20 vuotta nuorempi mies. So what? Miehet tekevät tätä jatkuvasti, mikä se yksi höp erömoottoripappakin teki lapsen 89-vuotiaana tai joku Sale sun muut Dannyt ja Jaggerit.

Kirsillä on ollut ennenkin nuorempi mies, eiköhän hän tiedä millaista se on.

Se kestää sen mitä kestää, nauttikaa!

Vierailija
279/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut oikeasti ajattelee ja luulee et 33 on poika?:D ihan aikuinen mies,ei mikään 15 vuotias itseppä päättää vaikka seurusteli 100 vuotiaan kanssa! Ja Kirsi on kaunis ja hyvinsäilynyt ikäisekseen, vaikkei olisi tosi rakkaudesta kyse niin mitä sitten? Tartteeko siitä tehdä elämää suurempaa asiaa jos kuitenkin viihtyvät toistensa seurassa??

Vierailija
280/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jotkut oikeasti ajattelee ja luulee et 33 on poika?:D ihan aikuinen mies,ei mikään 15 vuotias itseppä päättää vaikka seurusteli 100 vuotiaan kanssa! Ja Kirsi on kaunis ja hyvinsäilynyt ikäisekseen, vaikkei olisi tosi rakkaudesta kyse niin mitä sitten? Tartteeko siitä tehdä elämää suurempaa asiaa jos kuitenkin viihtyvät toistensa seurassa??

Jännä miten ilkeästi Harlineista puhutaan, vaikka Johanna on vain 5v nuorempi kuin Nestori.