Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
81/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä yleisestikin, joka vakioihastus jonka perään haikaillaan? 

Vierailija
82/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi muokata itsensä top-kymppiin. Kaikki miehet haluaisivat sellaisen. Sen alla oleviin tyydytään.

Tarkoitat että miehellä ei voi olla tunteita ketään muuta kohtaan kuin top-kymppiä? Mun usko miessukupuoleen on pikkasen korekammalla. Uskon, että reilusti suurin osa miehistäkin pariutuu siksi, koska on tunteita tiettyä ihmistä kohtaan.

Jos olet pinnallinen ihminen jolla ei ole tunteita ja jolle nainen on pelkkä hyödyke, älä yleistä sitä koko sukupuolen ominaisuudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin selvittää millaisia miehen exät ovat. Olisin itsekin jättänyt yhden suhteen väliin jos olisin tiennyt, että miehen exät ovat isotissisiä blondeja. Olen itse päinvastainen, ja kelpasin tietysti vain hetken hätävaraksi.

Eiköhän vika ollut ihan muualla kuin tisseissä ja hiustenvärissä.

Tuskin, olikohan kolmas tapaaminen niin jo tuli mieheltä maininta pienistä tisseistä.

Eli miesmaussa. Kannattaa valita joku aivoilla siunattu.

Olet oikeassa. Oli niitä merkkejä miehen aivottomuudesta muitakin, mutta ihastuneena halusin sivuuttaa ne. Seuraavalla kerralla olen viisaampi.

Vierailija
84/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.

Tuo johtuu rakastumisesta..kai sitä rakastuminen on ollut vähenemään päin tai jotain.

Vierailija
85/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin selvittää millaisia miehen exät ovat. Olisin itsekin jättänyt yhden suhteen väliin jos olisin tiennyt, että miehen exät ovat isotissisiä blondeja. Olen itse päinvastainen, ja kelpasin tietysti vain hetken hätävaraksi.

Tuskin, olikohan kolmas tapaaminen niin jo tuli mieheltä maininta pienistä tisseistä.

Olet oikeassa. Oli niitä merkkejä miehen aivottomuudesta muitakin, mutta ihastuneena halusin sivuuttaa ne. Seuraavalla kerralla olen viisaampi.

Et sinä voi olla yhtään sen viisaampi, koska et valitse ihastumisen tunteitasi. Toki voit päättää, mitä tällä tunteella teet.

Vierailija
86/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.

Tietenkin, mutta miten tuo on mahdollista, koska sinä haluat sen itseäsi tasokkaamman miehen niin mies joutuu tyytymään matalatasoisempaan sinuun.

Jos oikeasti haluat, että noin käy niin sitten sinun tulee olla se joka tyytyy, mutta naiset tuntien se ei todellakaan ole mahdollista.

Olen naisena tyytynyt jokaisessa suhteessani, ja lopulta ongelmaksi muodostuu sen alempitasoisen miehen huono itsetunto, kun alkuhuuman jälkeen tajuaa ettei ole läheskään samalla tasolla. Alkaa kehittää mustasukkaisuutta ja se olikin sitten siinä. Kivaa seksiä oli niin kauan kun sitä kesti mutta ei näiden miesten pää kestä pidempää suhdetta. Epätoivoisesti yrittävät olla parempia kuin ovatkaan, jotta saisivat edes sitä seksiä. Mutta mä en jaksa mitään kiukutteluita katsella, sitten taas sinkkuillaan.

Vierailija
87/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi muokata itsensä top-kymppiin. Kaikki miehet haluaisivat sellaisen. Sen alla oleviin tyydytään.

Aivan kuten mieskin voi muokata itsensä top kymppiin. Jos tekee mieli alkaa jankkaamaan siitä miten pituudelleen ei voi mitään, niin ihan yhtä huonossa asemassa on 190-senttinen ruma nainen kuin 160-senttinen ruma mieskin. Ja ei, pippelin pituudella ei ole väliä, koska ei naista sillä tyydytetä.

Miehellä ei ole realistisesti meikkejä ja erilaisia ulkonäköä korostavia vaatteita käytössään. Mies ei voi samalla tavalla muuttaa koko ulkonäköään erilaiseksi, kuten naiset monessa tilanteessa voivat.

Jos kasvonpiirteet on tosi epäedulliset, ei edes meikki muuta naista miksikään missiksi. Vaatisi kirurgisia toimenpiteitä, samoin kuin rintojen koon muuttaminen. Jos ruumiinrakenne ei vastaa tämän päivän ihannetta, milläs sitä sitten muutat? Vaikka olisi kuinka hoikka tai vaikka treenaisi kuinka, kaikki vaan eivät saa sitä mallikroppaa itselleen.

No sitten saat miehen joka tyytyy sinuun.

Vierailija
88/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi olla yhtään sen viisaampi, koska et valitse ihastumisen tunteitasi. Toki voit päättää, mitä tällä tunteella teet.

No tätä tarkoitin. Vaikka ihastuisin, voin myös pitää järjen mukana ja hakeutua eroon ihmisestä, joka ei vaikuta minulle sopivalta kumppanilta, sen sijaan että antaisin tunteen viedä sataprosenttisesti.

Vierailija
89/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta miten tuo on mahdollista, koska sinä haluat sen itseäsi tasokkaamman miehen niin mies joutuu tyytymään matalatasoisempaan sinuun.

Jos oikeasti haluat, että noin käy niin sitten sinun tulee olla se joka tyytyy, mutta naiset tuntien se ei todellakaan ole mahdollista.

Olen naisena tyytynyt jokaisessa suhteessani, ja lopulta ongelmaksi muodostuu sen alempitasoisen miehen huono itsetunto, kun alkuhuuman jälkeen tajuaa ettei ole läheskään samalla tasolla. Alkaa kehittää mustasukkaisuutta ja se olikin sitten siinä. Kivaa seksiä oli niin kauan kun sitä kesti mutta ei näiden miesten pää kestä pidempää suhdetta. Epätoivoisesti yrittävät olla parempia kuin ovatkaan, jotta saisivat edes sitä seksiä. Mutta mä en jaksa mitään kiukutteluita katsella, sitten taas sinkkuillaan.

Tasokkaiden naisten ei tarvitse puhua tuollaista kuraa. Olet ihan tavallinen nainen, eli ylimielinen.

Vierailija
90/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin jäädä kokonaan ilman. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja ovat.

Okei, auta mua ja kerro kuinka etuoikeutettu olen, kun olen jäänyt kokonaan ilman.

T. Nainen

Vierailija
91/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tyytyy koska se on ainut vaihtoehto. Näin siis 90% miehistä. Sitten on se top 10% jotka oikeasti saavat naisen/naisia, jonka haluavat.

Jos 90 %:lle miehistä ei riitä tavallinen nainen vaan hingutaan jotain megabeibeä, niin mihin perustuu tämä jatkuva jankkaus miesten laajasta ja vaatimattomasta naismausta? Siihen ilmeisesti, että 90 % miehistä on plluntuskissaan kuitenkin valmis tyytymään, ja sitten syyttää naista siitä että on onneton?

Ei kuulosta yhtään hyvältä diililtä naisten kannalta.

Vierailija
92/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tyytyy koska se on ainut vaihtoehto. Näin siis 90% miehistä. Sitten on se top 10% jotka oikeasti saavat naisen/naisia, jonka haluavat.

Tämä. Naiset jatkuvasti kritisoi tyytymistä tai tasoteoriaa mutta kuitenkin noudattavat sitä hypergamisesti.

Mitä muuta vaihtoehtoa miehelle jää kuin yksinolo tai tyytyminen?

90 % miehistä haluaisi kauniimman ja nuoremman naisen kuin mihin rahkeet riittävät, ja tämä on osoitus naisten hypergamiasta? Okei. Kuulostaa tasoteroajankkaajan logiikalta.

Vierailija
93/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies ei aseta mitään standardeja, hän ei välttämättä silti löydä naista.

Mikäli nainen ei aseta mitään standardeja, varmasti löytyy mies.

Tämä suhdanne pysyy vastaavana kunnes päästään "huippuyksilöihin" joissa miehillä on jopa enemmän valinnan varaa.

Ei ole hyvä idea olla asettamatta standardeja sillä siitä ei seuraa hyviä asioita, mutta tähän pohjautuu ajatus että naiset ovat etuasemassa deittielämässä.

Vierailija
94/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaiden naisten ei tarvitse puhua tuollaista kuraa. Olet ihan tavallinen nainen, eli ylimielinen.

Tavallinen nainen joka on tyytynyt alempitasoisiin miehiin tietyistä syistä. Tasokkaat naiset ei tietenkään palstaile vai mites 😉

Vierailija
95/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.

No mutta, kun ne 90 % miehistä ovat kiinnostuneita niistä samoista naisista, joita 10 % miehistä saa, niin miten antamasi ohje auttaa tavallista naista löytämään miehen, joka ei pelkästään tyydy?

Vierailija
96/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä suhdanne pysyy vastaavana kunnes päästään "huippuyksilöihin" joissa miehillä on jopa enemmän valinnan varaa.

Ei ole hyvä idea olla asettamatta standardeja sillä siitä ei seuraa hyviä asioita, mutta tähän pohjautuu ajatus että naiset ovat etuasemassa deittielämässä.

Naiset ovat etuasemassa tyytymisen suhteen? Saavat miehen, joka olisi halunnut parempaa, koska mies on hanakampi tyytymään. Mies tyytyy vain, koska saa parisuhteesta etua: ilmaista seksiä, kotipalvelun, toisen maksamaan puolet kuluista. Nainen saa miehen, joka katkerana tyytyy. Mitä hyvää tuossa on naisen kannalta?

Vierailija
97/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41 vuotias nainen, ei ole koskaan löytynyt miestä vaikka mulla ei mitään vaatimuslistaa olekaan. Lakkaa puhumasta paskaa.

Vierailija
98/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile saada nainen.

Vierailija
99/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät voi/pääse kokemaan kaikki mahdollisia tunteita. Minäkin haluaisin olla pidempi ja laihempi. Laihemmaksi voin tulla, mutta pidemmäksi en milloinkaan.

Vierailija
100/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.

Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.

Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi