Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
61/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa isotissistä ruskettunutta blondia millään, niin on pakko tyytyä siihen mitä saa. 

Näin suurin osa miehistä toimii. Naiset voivat itse vaikuttaa asiaan olemalla vähän vähemmän vaativia miehiä kohtaan. Kun nainen kuin nainen vaatii huomattavasti parempaa miestä kuin mitä itse ovat naisina, niin seuraa juuri tätä. Mies, jolle oikeasti sopisi normaalipainoinen laihaläski nainen, tyytyy ylilihavaan. Mies, jolle parhaiten sopisi tyylikäs helmikorunainen, tyytyy tatuoituun ja lävistettyyn naiseen. Mies, jolle oikeasti sopisi parhaiten metritukkainen ja boheemi hippinainen, tyytyy tavisnaiseen. jne.

M39

Haluat siis että nainen tyytyy johonkin ällötykseen. Yhtä paska tilanne se on kuin jos mies tyytyisi naiseen.

No, nythän tilanne ei ole kovin tasapainoinen, kun miehet tyytyvät tyytymistään ja naiset ei tyydy mihinkään muuhun kuin todella tarkkaanrajattuun ja yleensä vähintään kohtuullisen suosittuun mieheen. Juuri tästä epätasapainosta seuraa se, että miehet tyytyvät sitten täysin vastakkaisiin naisiin kuin heidän ihannenaisensa, niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta.

M39

Kokematon, leuaton, ei lihaksia, iso nenä = kohtuullisen suosittu mies?

Vierailija
62/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, ns. tyytyminen on ikävää, vallankin, jos toinen olisi täysillä suhteessa. Ettei kenenkään tyytymisansaan joutuisi, niin ainakin kannattaa olla avoin omista toiveistaan ja patistella toistakin olemaan. Ja jos ei saa suhteelta kaipaamiaan asioita, sitten täytyy lähteä. Yleensä se tyytyjä ei kovin paljon halua panostaakaan, joten ehkä sen aavistaa.

Olen ollut tyytyjänä suhteissa, joissa olen panostanut paljonkin, tyytymisestä huolimatta. Tiedostan asemani markkinoilla, ja sen ettei minulla ole varaa valita.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi nainen on miehelle vain hyödyke. Kodinhoitaja, patja ja näyttelyesine. Pahimmillaan äidin korvike. Miksi kukaan itseään arvostava nainen haluaisi alistua tähän? Harva mies ei olisi suhteessa naisen kanssa, ilman näitä hyödykkeitä, joita suhteesta saa. Surullista mutta totta.

Se diili on aina ollut pitkälti sama, naisella on naisen tehtävät ja velvollisuudet ja miehillä miehen tehtävät ja velvollisuudet.

Tämän valossa voikin sanoa, että olemme kaikki toisillemme tavalla jos toisellakin "alistuneita".

Vierailija
64/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä oikein huomasit, että miehen tyyppiä ruskettuneet, isotissiset blondit?

Sen perusteella keitä mies seuraa instassa ja keiden kuvista ja videoista käy tykkäilemässä.

Vierailija
65/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei enää miehet häiritse, kun MGTOW leviää :)

5 kirjainta jotka saavat naisen kuin naisen kontrolloimattoman kauhun valtaan.

Men going to obey women? Mikä jottei, jos näin yhdessä sovitaan.

Men Going Their Own Wäyzzz. Pelottaako jo?

Säälittää, kun se "oma tie" näyttää käyvän vauvapalstalle ulisemaan... Groundbreaking.

Jos minua ei joku tietty ketju kiinnosta, niin en mene sinne haukkumaan muita. Naisille tämmöinen ajatus on täysin vieras :O

Ketju kiinnostaa, ei tuo jatkuva julistaminen. Menisitte jo!

Vierailija
66/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW on homoilua. sitähän se on.

Vierailija
67/623 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei enää miehet häiritse, kun MGTOW leviää :)

5 kirjainta jotka saavat naisen kuin naisen kontrolloimattoman kauhun valtaan.

Men going to obey women? Mikä jottei, jos näin yhdessä sovitaan.

Men Going Their Own Wäyzzz. Pelottaako jo?

Minne olette menossa? Onko siellä jazzia? Yleensä en nyt lähtökohtaisesti miehenä tai naisena pelkää sitä, että joki lähtee jonnekin muualle, vaikka itse en lähtisi.

Oletko jazzia kuunteleva muunsukupuolinen?

Siinäpä mysteeri selvitettäväksi. Mikäs sinun tarinasi on ja minne olet/olette näiden kyseisten miesten kanssa menossa? Jos olette menossa jonnekin mizzä on jazzia, niin okei, mutta täältäkin sitä toki lyötyy. Ikävää, jos koet olevasi maailmassa yksin.

Tarinani on melankolinen ja haahkainen. Olen menossa pyhiinvaellukselle. Siellä ei soi jazzi vaan urut ja Bachin fuugat G-mollissa. Olen yksin omasta halusta. Äitini ei välittänyt minusta.

Ikävä kuulla. Minun isäni tykkää myös paljon Bachista, itse suhteellisen vähän klassista kuunnellut muuta kuin satunnaisesti. Minne olet menossa? Joskus olen joidenkin kuullut puhuvan vaelluksista tyyliin Espanjassa, mutta en tiedä näistä tarkemmin. Tai ehkä tarkoitat jotain enemmänkin mielensisäistä, kuin konkreettista.

Kyllä, mielensisäistä. Matka on karu, polun varrella välillä suurta pelkoa ja epävarmuutta niin että välillä toivoisi ettei olisi koskaan aloittanutkaan, ja lopputulos ennustamaton. Otin kuitenkin riskin josko koskaan tätä tietä edes itse valitsin. Varmaa on vain epävarmuus ja se ettei takaisinpäin voi enää kääntyä. Fuuga soi mutta antaa sen soida, sillä se tuo lohtua.

Minne se matka vie? Kuulostaa, että riudutat itseäsi. Elämähän on kyllä jokaisella yhtä epävarmuuden sietämistä, ja ennakoimattomuuden. Ei voi kuin yrittää parhaansa ja tehdä mieluummin hyvää kuin mitään mikä voisi toista satuttaa.

Aina voi myös kääntyä takaisin.

Vierailija
68/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.

Tietenkin, mutta miten tuo on mahdollista, koska sinä haluat sen itseäsi tasokkaamman miehen niin mies joutuu tyytymään matalatasoisempaan sinuun.

Jos oikeasti haluat, että noin käy niin sitten sinun tulee olla se joka tyytyy, mutta naiset tuntien se ei todellakaan ole mahdollista.

Entäs ostovosut? Nehän joutuu tyytymään saadakseen rahaa.

Miten palkkatyö tähän liittyy?

Nainen sietää miestä rahasta. Ilman rahaa kävelisi ohi.

Se on työtä eikä suhde.

Vierailija
69/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa isotissistä ruskettunutta blondia millään, niin on pakko tyytyä siihen mitä saa. 

Näin suurin osa miehistä toimii. Naiset voivat itse vaikuttaa asiaan olemalla vähän vähemmän vaativia miehiä kohtaan. Kun nainen kuin nainen vaatii huomattavasti parempaa miestä kuin mitä itse ovat naisina, niin seuraa juuri tätä. Mies, jolle oikeasti sopisi normaalipainoinen laihaläski nainen, tyytyy ylilihavaan. Mies, jolle parhaiten sopisi tyylikäs helmikorunainen, tyytyy tatuoituun ja lävistettyyn naiseen. Mies, jolle oikeasti sopisi parhaiten metritukkainen ja boheemi hippinainen, tyytyy tavisnaiseen. jne.

M39

Haluat siis että nainen tyytyy johonkin ällötykseen. Yhtä paska tilanne se on kuin jos mies tyytyisi naiseen.

Tervetuloa miesten maailmaan. 90% miehistä on tyytynyt nykyiseensä.

Vierailija
70/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi muokata itsensä top-kymppiin. Kaikki miehet haluaisivat sellaisen. Sen alla oleviin tyydytään.

Vierailija
71/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi tyytyä keneenkään, mutta aika syvälle ihmiseen joku parisuhteen kaipuu on koodattu. Itsekin pääsin siitä yli vasta yli kolmekymppisenä, vaikka olen luonteeltani aika erakkomainen. Mutta tuo suhteen kaipuu saa ihmiset kuitenkin roikkumaan aivan käsittämättömissä suhteissa ja on muutenkin pilannut koko pariutumisen tietotekniikan tultua mukaan kuvioihin. Kontakteja saa joo helpommin, mutta minkälaatuisiin sieluttomiin törppöihin listojensa kanssa? Mielummin sitä kuuntelee vaikka pimeän aineen kohinaa.

Ihmiselämä on ihmeellistä ja oman parisuhdekokeilukyllästymisen jälkeen olen alkanut vetämään naikkosia entistä enemmän puoleeni, lähes kuin läjä sontakärpäsiä. Seassa on ollut myös aidosti kiinnostavia tapauksia, mutta tuohduksissani päätin aikanaan että kompromissien ajat ovat ohi niin luiskaan on pitänyt hyviäkin naisia nyt törkätä.

Vierailija
72/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita FWB-suhteet niin ei ole epäselvää, että molemmat tyydyttävät vain lihan tarpeita ilman tunteita.

Kyllähän siinäkin tunteita herännee, en voisi kuvitella toisin.

M35

Vierailija
73/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi muokata itsensä top-kymppiin. Kaikki miehet haluaisivat sellaisen. Sen alla oleviin tyydytään.

Aivan kuten mieskin voi muokata itsensä top kymppiin. Jos tekee mieli alkaa jankkaamaan siitä miten pituudelleen ei voi mitään, niin ihan yhtä huonossa asemassa on 190-senttinen ruma nainen kuin 160-senttinen ruma mieskin. Ja ei, pippelin pituudella ei ole väliä, koska ei naista sillä tyydytetä.

Vierailija
74/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n täytyy ajatella asiaa näin miehen kanssa ollessaan: jos miehesi tulisi yhtäkkiä rikkaaksi ja kuuluisaksi, jonka ympärillä alkaisi pyöriä nuoria kauniita malleja tarjoamassa vapaata helppoa seksiä, olisiko mies yhä sinun kanssasi?

Vierailija
75/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten mieskin voi muokata itsensä top kymppiin. Jos tekee mieli alkaa jankkaamaan siitä miten pituudelleen ei voi mitään, niin ihan yhtä huonossa asemassa on 190-senttinen ruma nainen kuin 160-senttinen ruma mieskin. Ja ei, pippelin pituudella ei ole väliä, koska ei naista sillä tyydytetä.

Miehellä ei ole realistisesti meikkejä ja erilaisia ulkonäköä korostavia vaatteita käytössään. Mies ei voi samalla tavalla muuttaa koko ulkonäköään erilaiseksi, kuten naiset monessa tilanteessa voivat.

Vierailija
76/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole realistisesti meikkejä ja erilaisia ulkonäköä korostavia vaatteita käytössään. Mies ei voi samalla tavalla muuttaa koko ulkonäköään erilaiseksi, kuten naiset monessa tilanteessa voivat.

Jos kasvonpiirteet on tosi epäedulliset, ei edes meikki muuta naista miksikään missiksi. Vaatisi kirurgisia toimenpiteitä, samoin kuin rintojen koon muuttaminen. Jos ruumiinrakenne ei vastaa tämän päivän ihannetta, milläs sitä sitten muutat? Vaikka olisi kuinka hoikka tai vaikka treenaisi kuinka, kaikki vaan eivät saa sitä mallikroppaa itselleen.

Vierailija
77/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kasvonpiirteet on tosi epäedulliset, ei edes meikki muuta naista miksikään missiksi. Vaatisi kirurgisia toimenpiteitä, samoin kuin rintojen koon muuttaminen. Jos ruumiinrakenne ei vastaa tämän päivän ihannetta, milläs sitä sitten muutat? Vaikka olisi kuinka hoikka tai vaikka treenaisi kuinka, kaikki vaan eivät saa sitä mallikroppaa itselleen.

No sitten tyydyt siihen, että joku tyytyy sinuun, tai olet yksin.

Helppoa.

Vierailija
78/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Lol, onko tämä jokin mormonijuttu? Teinix-kamaa.

Kuka tuota jaksaa katsoa, 18 min ?

Vierailija
79/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisia jotka on jatkuvasti meikattuna ja tälläytyneenä? Itse tässä makoilen aamutakissa ja meikit pesty illalla pois niin siksi vähän ihmettelen.

Miesten on huimattavasti helpompi muokata kehoaan, naisten kehon malli ei pahemmin muutu eli ei siinä mitään voi jos ei ole kapea vyötärö ja solakat sääret.

Vierailija
80/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten tyydyt siihen, että joku tyytyy sinuun, tai olet yksin.

Helppoa.

Sori mutta en nyt puhunut itsestäni vaan yleisellä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi