En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun
Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?
Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.
Kommentit (623)
Parisuhteen tulisi olla tasapainossa niin, että molemmat kokee saaneensa saaliin. Tällöin on luontaisesti molemminpuolista kunnioitusta. Nykyään tuntuu olevan tapana että naiset saa haluamansa ja miehet tyytyy ja sitten miestä ei kiinnosta koko parisuhde eikä hän kunnioita naistaan. Eikä se naisenkaan kunnioitus miestään kohden kovin ilmiselvältä vaikuta, vaan melko pian nuo näyttävät olevan tyytymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei enää miehet häiritse, kun MGTOW leviää :)
5 kirjainta jotka saavat naisen kuin naisen kontrolloimattoman kauhun valtaan.
Men going to obey women? Mikä jottei, jos näin yhdessä sovitaan.
Men Going Their Own Wäyzzz. Pelottaako jo?
Minne olette menossa? Onko siellä jazzia? Yleensä en nyt lähtökohtaisesti miehenä tai naisena pelkää sitä, että joki lähtee jonnekin muualle, vaikka itse en lähtisi.
Oletko jazzia kuunteleva muunsukupuolinen?
Siinäpä mysteeri selvitettäväksi. Mikäs sinun tarinasi on ja minne olet/olette näiden kyseisten miesten kanssa menossa? Jos olette menossa jonnekin mizzä on jazzia, niin okei, mutta täältäkin sitä toki lyötyy. Ikävää, jos koet olevasi maailmassa yksin.
Tarinani on melankolinen ja haahkainen. Olen menossa pyhiinvaellukselle. Siellä ei soi jazzi vaan urut ja Bachin fuugat G-mollissa. Olen yksin omasta halusta. Äitini ei välittänyt minusta.
Ikävä kuulla. Minun isäni tykkää myös paljon Bachista, itse suhteellisen vähän klassista kuunnellut muuta kuin satunnaisesti. Minne olet menossa? Joskus olen joidenkin kuullut puhuvan vaelluksista tyyliin Espanjassa, mutta en tiedä näistä tarkemmin. Tai ehkä tarkoitat jotain enemmänkin mielensisäistä, kuin konkreettista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyytyy koska se on ainut vaihtoehto. Näin siis 90% miehistä. Sitten on se top 10% jotka oikeasti saavat naisen/naisia, jonka haluavat.
En usko. Minulla on ollut vain sellaisia, jotka ovat ihastuneet korviaan myöten. Eivät ne mitään poikkeusyksilöitä ole olleet.
Olivat "ihastuneita korviaan myöten" niin kauan kun pildesi jaksoi kiinnostaa ;) Teitä naisia on niin helppo vedättää oikeilla sanoilla.
Onpas ilkeästi sanottu. Vihaatko äitiäsikin? Jostainhan tuollainen näkemys kumpuaa.
Sorry.. älä ota juttujani tosissaan, minulla on tylsää..
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyytyy koska se on ainut vaihtoehto. Näin siis 90% miehistä. Sitten on se top 10% jotka oikeasti saavat naisen/naisia, jonka haluavat.
Jos miehet ei tyytyisi, eli olisi sellasen kanssa kenestä ei tykkää, olisi niitä sinkkuja naisia kaikille ja juuri sopivia pareja syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vaihtoehtoja luulet miehellä olevan,saa suhteen jokaiseen johon haluaa vai?
Kohdatkaa naiset ihmisinä. On OK torjua jos ei vaan nappaa. Mut se ettet halua tavata "kilometrien" takia... Noh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meinaat kai kontrolloimatonta naurua..?
Jos ei saa isotissistä ruskettunutta blondia millään, niin on pakko tyytyä siihen mitä saa.
Näin suurin osa miehistä toimii. Naiset voivat itse vaikuttaa asiaan olemalla vähän vähemmän vaativia miehiä kohtaan. Kun nainen kuin nainen vaatii huomattavasti parempaa miestä kuin mitä itse ovat naisina, niin seuraa juuri tätä. Mies, jolle oikeasti sopisi normaalipainoinen laihaläski nainen, tyytyy ylilihavaan. Mies, jolle parhaiten sopisi tyylikäs helmikorunainen, tyytyy tatuoituun ja lävistettyyn naiseen. Mies, jolle oikeasti sopisi parhaiten metritukkainen ja boheemi hippinainen, tyytyy tavisnaiseen. jne.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minulla on ollut vain sellaisia, jotka ovat ihastuneet korviaan myöten. Eivät ne mitään poikkeusyksilöitä ole olleet.
Olivat "ihastuneita korviaan myöten" niin kauan kun pildesi jaksoi kiinnostaa ;) Teitä naisia on niin helppo vedättää oikeilla sanoilla.
Onpas ilkeästi sanottu. Vihaatko äitiäsikin? Jostainhan tuollainen näkemys kumpuaa.
Sorry.. älä ota juttujani tosissaan, minulla on tylsää..
Okei, fair enough. Tätä palstaa lukee aika moni ja osa (valitettavasti) tosi nuoriakin/herkkiäkin/masentuneitakin, niin ihan kaikkea tuubaa mitä mieleen juolahtaa ei välttämättä kuitenkaan tarvitsisi kirjoittaa, vaikka ihan läpällä näin tekisi.
Taidat itsekin tyytyä väärän luonteisiin miehiin vähän liian helposti. Ei tuommoisia yllätyksiä yleensä pääse syntymään jos rauhassa ensin otetaan selvää minkälainen mies on miehiään ennen kuin sitoudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Asenne muutos. Mies tyytyy, mutta sinä voit pilata hänen elämänsä, taloutensa ja ajaa itsemurhan partaalle.
Kaalimatoon on tullut uusi tulokas - Sofia. Kittylle kilpailija ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.
Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.
Päin vastoin. Juurihan te sanoitte, että nuo aina tyytyvät, eli niitä kannattaa välttää. Vain siltä top 5% voi saada aitoa rakkautta, koska he voivat valita. Eli sellainen tai yksin, opettaa palsta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa isotissistä ruskettunutta blondia millään, niin on pakko tyytyä siihen mitä saa.
Näin suurin osa miehistä toimii. Naiset voivat itse vaikuttaa asiaan olemalla vähän vähemmän vaativia miehiä kohtaan. Kun nainen kuin nainen vaatii huomattavasti parempaa miestä kuin mitä itse ovat naisina, niin seuraa juuri tätä. Mies, jolle oikeasti sopisi normaalipainoinen laihaläski nainen, tyytyy ylilihavaan. Mies, jolle parhaiten sopisi tyylikäs helmikorunainen, tyytyy tatuoituun ja lävistettyyn naiseen. Mies, jolle oikeasti sopisi parhaiten metritukkainen ja boheemi hippinainen, tyytyy tavisnaiseen. jne.
M39
Haluat siis että nainen tyytyy johonkin ällötykseen. Yhtä paska tilanne se on kuin jos mies tyytyisi naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin selvittää millaisia miehen exät ovat. Olisin itsekin jättänyt yhden suhteen väliin jos olisin tiennyt, että miehen exät ovat isotissisiä blondeja. Olen itse päinvastainen, ja kelpasin tietysti vain hetken hätävaraksi.
Eiköhän vika ollut ihan muualla kuin tisseissä ja hiustenvärissä.
Tuskin, olikohan kolmas tapaaminen niin jo tuli mieheltä maininta pienistä tisseistä.
Eli miesmaussa. Kannattaa valita joku aivoilla siunattu.
Hyvä että miehet kiertää tuollaisen kaukaa.
Totta, ns. tyytyminen on ikävää, vallankin, jos toinen olisi täysillä suhteessa. Ettei kenenkään tyytymisansaan joutuisi, niin ainakin kannattaa olla avoin omista toiveistaan ja patistella toistakin olemaan. Ja jos ei saa suhteelta kaipaamiaan asioita, sitten täytyy lähteä. Yleensä se tyytyjä ei kovin paljon halua panostaakaan, joten ehkä sen aavistaa.
Onpa täällä äkäistä porukkaa. Yleistämisellä ei yleisesti ottaen pötki pitkälle. Kaikkia kulkijoita täällä on joku joskus satuttanut, niin sinuakin, mutta älä hyvä ihminen ala sen perusteella tekemään päätelmiä kaikista muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Men going to obey women? Mikä jottei, jos näin yhdessä sovitaan.
Men Going Their Own Wäyzzz. Pelottaako jo?
Minne olette menossa? Onko siellä jazzia? Yleensä en nyt lähtökohtaisesti miehenä tai naisena pelkää sitä, että joki lähtee jonnekin muualle, vaikka itse en lähtisi.
Oletko jazzia kuunteleva muunsukupuolinen?
Siinäpä mysteeri selvitettäväksi. Mikäs sinun tarinasi on ja minne olet/olette näiden kyseisten miesten kanssa menossa? Jos olette menossa jonnekin mizzä on jazzia, niin okei, mutta täältäkin sitä toki lyötyy. Ikävää, jos koet olevasi maailmassa yksin.
Tarinani on melankolinen ja haahkainen. Olen menossa pyhiinvaellukselle. Siellä ei soi jazzi vaan urut ja Bachin fuugat G-mollissa. Olen yksin omasta halusta. Äitini ei välittänyt minusta.
Ikävä kuulla. Minun isäni tykkää myös paljon Bachista, itse suhteellisen vähän klassista kuunnellut muuta kuin satunnaisesti. Minne olet menossa? Joskus olen joidenkin kuullut puhuvan vaelluksista tyyliin Espanjassa, mutta en tiedä näistä tarkemmin. Tai ehkä tarkoitat jotain enemmänkin mielensisäistä, kuin konkreettista.
Kyllä, mielensisäistä. Matka on karu, polun varrella välillä suurta pelkoa ja epävarmuutta niin että välillä toivoisi ettei olisi koskaan aloittanutkaan, ja lopputulos ennustamaton. Otin kuitenkin riskin josko koskaan tätä tietä edes itse valitsin. Varmaa on vain epävarmuus ja se ettei takaisinpäin voi enää kääntyä. Fuuga soi mutta antaa sen soida, sillä se tuo lohtua.
Arvostakaa itseänne älkääkä tyytykö yhtään keneenkään. Niin miehet kuin naisetkin. Mä en ainakaan haluis olla se, johon tyydytään. Molemminpuolinen rakastuminen on ainoa kriteeri.
Siis miten ihmeessä oikein huomasit, että miehen tyyppiä ruskettuneet, isotissiset blondit?
Jos minua ei joku tietty ketju kiinnosta, niin en mene sinne haukkumaan muita. Naisille tämmöinen ajatus on täysin vieras :O