Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
301/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä se että on pakko tyytyä kun naiset yleisesti ajattelevat että miehessä on pakko olla jotain vikaa jos sillä ei ole naista käskyttämässä ja komentamassa. Kun mies joutuu arvostelun kohteeksi vain olemalla sinkku johtaa siihen että miehen on pakko tyytyä jos ei halua sen arvostelun kohteeksi.

Vierailija
302/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä se että on pakko tyytyä kun naiset yleisesti ajattelevat että miehessä on pakko olla jotain vikaa jos sillä ei ole naista käskyttämässä ja komentamassa. Kun mies joutuu arvostelun kohteeksi vain olemalla sinkku johtaa siihen että miehen on pakko tyytyä jos ei halua sen arvostelun kohteeksi.

Siis sinua töissä/harrastuksissa tms arvostellaan, jos olet sinkku? En oikein usko? Miksi minua kiinnostaisi onko joku tyyppi parisuhteessa vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää siitä arvostelusta. Ketkä sitä harjoittavat, missä, milloin jne. En itse ole koskaan törmännyt siihen, että olisin ollut tilanteessa, jossa olisi jotain paikalla ollutta miestä arvosteltu siitä, ettei hän ole parisuhteessa.

Vierailija
304/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.

Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".

Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.

Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.

Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.

Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.

Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.

Vierailija
305/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ollut fyysisesti mun mieheni ihanne, mies oli kans isotissisten perään, mulla oli pienehköt tissit. Kuitenkin mies oli mieluummin mun kanssa kuin sen toisen, isotissisen. Kaikkea vaan ei välttämättä voi saada, ja silloin pitää priorisoida sen, mitä kokee tärkeimmäksi. Mä olen kyllä tosi tyytyväinen kun mies oli tarpeeksi fiksu priorisoidakseen esim. luonteen tärkeämmäksi kuin tissit. 20 vuotta nyt ollaan oltu yhdessä.

Tää on ikuinen mysteeri munulle!! Nainen luonnehditaan tissien koon perusteella! Siis mitä? Toki tiedän, että miehiä kiinnostaa ulkoiset avut. Mutta sama, jos miehiä luonnehdittais...selän kaaren tai kantapään koon mukaan. Siis ajatellen sitä, että toisen kanssa on tarkoitus jakaa koko elämä. Niillä on yhtä paljon merkitystä.

Vierailija
306/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V mitä scheisseiä.

99% sekä miehistä että naisista joutuu tyytyymään kumppaniinsa. Kai naisetkin mieluummin seukkaisivat jonkun super rikkaan komean näyttelijän/urheilijan/rock-tähden kanssa kuin sen tavismiehensä?

Esimerkiksi Tom Bradyn? 193 senttinen komea urheilutähti satojen miljoonien omaisuudella (plus tulossa 375 miljoonan dollarin kommentaattorisopimus heti kun lopettaa uransa)? Tai Jimmy G:n kanssa?

Tunnetko yhtään oikeaa aikuista naista? Väittäisin, ettei kukaan henkisesti terve ja tasapainoinen nainen halua mitään julkkista ja tähteä oikeaksi elämänkumppanikseen. Ei todellakaan.

Itse olen nuorena seurustellut sellaisen huomiota herättävän komean taviksen kanssa, ja siinäkin oli huonot puolensa. Julkkista en ottaisi mistään hinnasta.

Vierailija
307/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää siitä arvostelusta. Ketkä sitä harjoittavat, missä, milloin jne. En itse ole koskaan törmännyt siihen, että olisin ollut tilanteessa, jossa olisi jotain paikalla ollutta miestä arvosteltu siitä, ettei hän ole parisuhteessa.

Sukulaiset, ystävät ja tuntemattomat naiset valittavat ja ihmettelevät jos miehellä ei ole kumppania. Olen aika varma että valehtelet tai et vain halua myöntää kohdanneesi kyseisiå tilanteita

Vierailija
308/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.

Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".

Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.

Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.

Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.

Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.

Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.

Vierailija
309/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V mitä scheisseiä.

99% sekä miehistä että naisista joutuu tyytyymään kumppaniinsa. Kai naisetkin mieluummin seukkaisivat jonkun super rikkaan komean näyttelijän/urheilijan/rock-tähden kanssa kuin sen tavismiehensä?

Esimerkiksi Tom Bradyn? 193 senttinen komea urheilutähti satojen miljoonien omaisuudella (plus tulossa 375 miljoonan dollarin kommentaattorisopimus heti kun lopettaa uransa)? Tai Jimmy G:n kanssa?

Noille molemmille esimerkkimiehille antaisin jo ulkonäön perusteella pakit jos tulisivat iskemään, ei nappaa sitten yhtään. Miestyyppiäni on ulkoisesti enemmän JP Cooper, mutta en minä hänen kanssaan mitään suhdetta haluaisi. Enhän edes tiedä millaista hänen kanssaan olisi olla, voi olla että kemiat eivät kohtaisi ollenkaan.

Haluan suhteeseen vain ihmisen kanssa johon olen ihastunut, enkä ihastu mihinkään julkkikseen vain siksi, että hän vaikuttaa minun tyyppiseltäni. Ihastuminen syntyy lisäksi siitä, millaista sen ihmisen kanssa on olla vuorovaikutuksessa.

Vierailija
310/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kavereitten kanssa mietitty, että onko tuo 35-vuotias hiusrajamies yhä neitsyt.. Ei uskota että on kehannut huorissakaan käydä.. Mielipiteitä?

on se neitsyt, se huokuu rivien välistä

Vierailija
311/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V mitä scheisseiä.

Toivottavasti tuon on kirjoittanut ihan teini, niin pihalla on. Oikeasti aniharva haluaa mitään filmitähteä oikeaan elämään, kun on se rakas tavismies. Kun elämä ei ole elokuvaa, sen tietäisi jos uskaltaisi elää.

Vierailija
312/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätköhän ihmiset tuon "tyytyä"-sanan eri tavoin. Minulle tyytyminen tarkoittaisi tilannetta, jossa en todellisuudessa olisi kiinnostunut ihmisestä, mutta aloittaisin suhteen tämän kanssa, jotta edes joku olisi. Tuollaiseen tilanteeseen en koskaan haluaisi joutua. En tyytyjänä enkä tyytymisen kohteena.

Sen sijaan on ihan ymmärrettävää, ettei täydellistä kumppania löydy. Ja jos ajattelisin vain kylmällä järjellä niin onhan maailmassa useita komeampia miehiä kuin minun poikaystäväni. En silti ole tyytynyt ylemmän kuvauksen mukaisella tavalla, koska olen ihastunut ja rakastunut omaan mieheeni. 

Eli tarkoittavatko osa tyytymisellä täällä sitä, että ottivat vaan jonkun, jottai ei olisi yksin? Vai tilannetta, jossa tiedostetaan, ettei kumppani ole täydellinen ja silti rakastetaan? Noissa on paljon eroa.

Kai sitä, että ihannenainen on blondi, mutta tyytyy sitten ruskeahiuksiseen, vaikka häntä rakastaisikin.

Musta tuo taas ei ole tyytymistä, koska ei mulla ole mitään ihannemiestä kehen vertailisin.

Mutta miten kuvaamasi tilanne olisi tyytymistä? Jos toiseen ihastuu ja rakastuu niin eihän se silloin ole tyytymistä, vaikka ihastuksen kohde ei jotain kuviteltua ihannenaista vastaisikaan.

Ei se minusta olekaan. Miehistä kai sitten on, tai siis osasta. Suuttuvat kun heidät on huijattu suhteeseen? Etsivät jatkuvasti parempaa?

Näitähän on tavattu naisissa enemmänkin, jotka ovat vaan jonkun ottaneet kumppaniksi, että olisi joku. Onko nämä sitten niitä tyytyjiä niin voi olla.

Vierailija
313/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V mitä scheisseiä.

Rikas ja komea ei kerro mitään siitä, millainen on ihmisenä. Onko leuhka, alkoholisti, huumeriippuvainen, väkivaltainen? Niin sidottu työhönsä, että hädin tuskin näkee kotona? Menettäisikö itsekin toisen rinnalla yksityisyytensä?

Toki jotkut naivat rahastakin kenet tahansa. Itseäni oksettaa ajatus, että niin vähän kunnioittaisin itseäni. Ihan "tavallisiin" (mitä sekin tarkoittaa, jokainen on oma persoonansa) olen ihastunut ja paria rakastanut.

Vierailija
314/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Mutta rumaa hiusrajamiestä ei pelasta enää mikään.

Vierailija
315/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset, ystävät ja tuntemattomat naiset valittavat ja ihmettelevät jos miehellä ei ole kumppania. Olen aika varma että valehtelet tai et vain halua myöntää kohdanneesi kyseisiå tilanteita

Siis tuntemattomat naiset jostakin syystä tietävät kuitenkin ettet seurustele, ja koko ajan valittavat sinulle? Koska näin on viimeksi käynyt, ja missä?

Vierailija
316/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi samat ryhmät ja muut kyselee myös naisilta tuota samaa. Lisäksi ovat huolissaan naisten lastensaamisesta.

Vierailija
317/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa näkyy se ajatus, että naisen kuuluu passiivisena tulla saalistetuksi suhteeseen ja tyytyä sitten armosta siihen, että häneen tyydytään paremman puutteessa. Nykyajan ongelma näyttää olevan ennen kaikkea se, että esineellistäminen on ulotettu jo parisuhteisiin. Jostain deittisovelluksesta valkataan hiusten pituuksien ja vyötärönympärysten perusteella deittejä pitkäaikaisiin suhteisiin.

Puhutaan ulkonäöstä tärkeimpänä asiana ja annetaan miesten suilla ymmärtää, että jos nainen ei ole niitä kauneimpia niin hänen kuuluu hiljaa hyväksyä se ettei osa parisuhteessa ole muuta kuin toimia kiukuttelevan miehen palvelijana.

En ymmärrä missä välissä sellainen asia kuin RAKKAUS on monilta näin kadonnut asia. Rakkaudessa kun ulkonäkö on asia josta ensin viehätytään muttei se ole kuin se koukku jolla mahdollistetaan suhteen syntyminen. Loppu on täysin muita asioita. Tämä täydellisten ihmisten kiiltokuvaelämä kuulostaisi täysin dystooppiselta, siis se että täydelliset ihmiset pariutuvat ja elävät täydellistä elämäänsä jossain nukkekodissa.

Näissä puheissa kun saa käsityksen ettei tänä aikana muut kuin kaikkein kauneimmat löydä ehdotonta rakkautta. Mutta, eihän sekään ole ehdotonta! Ensin täytyy olla se mallikaunotar ja seuraavaksi ei saa vanhentua, ei saa olla henkisiä ja fyysisiä vikoja, ei saa lihoa, tulla keski-ikäiseksi ja rupsahtaa. Naureskellen jotkut "miehet" kertovat miten vaihtavat nuorempaan. Voisi kysyä onko tällaisessa pinnallisuudessa jotain leuhkimisen arvoista?

Epäilen että täällä tarinoivat nyt palsta,,,miehet jotka ovat löytäneet hyvän sauman aiheuttaa epävarmuutta naisille. Mutta jos tällä tavalla yhä useampi nainen jää sinkuksi niin siinä nämä kilttikset kaivavat yhä kovemmin omaa kuoppaansa. Normaaleja miehiä tuskin kiinnostaa tällaiset kuviot.

Kauneimmat, mutta vähiten pelottavat naiset saavat peräänsä kaikista eniten esineellistäviä miehiä ja hyväksikäyttäjiä. Toiseksi eniten ei-kauniit, vähiten pelottavat naiset.

Rakkaus ei ole itsestäänselvyys. Se kolahtaa joskus joidenkin kohdalle, joidenkin ei.

Allekirjoitan täysin. Kauneus on täysin yliarvostettu asia. Siitä ei kantajalleen tule muuta kuin masentava elämä. Jo lapsena saa kokea koulussa niiden vähemmän älykkäiden poikien kiusaamista ja kaiken maailman naapurin setien ahdistelua jo liki 10 vuotiaasta asti. Ihan kuin ei olisi ihminen lainkaan jokaikisessä työpaikassa ikäviä pikkujouluja kun ne naimisissa olevat yrittää kaikkea. Ja ne kateelliset naiset 😣. Mitä ihanaa tuossa muka on. Ei varmasti löydä sitä oikeaa omaa kultaa joka arvostaa naisena ja ihmisenä ensisijaisesti joka osaa RAKASTAA OIKEASTI. Mies joka on älykäs, huomioonottava, miehekäs oikealla tavalla. Ja omaa ulkonäköä vastaavaa tasoa. Eipä ole näkynyt muita kuin noita edellä mainittuja varattuja ja vapaita mutta vääristä syistä. Mikään parisuhde ei koskaan toimi jos miehet vain ulkonäön mukaan pariutuu.

Itse arn aikoinani ihastunut mieheni ulkonäköön. Tykkäsin siitä, kun puhuttiin paljon. Ja alkuun oli vähän raadollistakin, kun hän oli niin suora. Mutta huomasin senkin helpottavaksi ominaisuudeksi, kun ei tartte arvailla eikä elää harhassa. Toinen kyl ilmaisee mielipiteensä.

Minussa hän tykästyi ennenkaikkea siihen, etten hihitellen kuunnellut edesottamuksiaan, vaan tein selväksi omat ajatukset.

Emme muiden mielestä olleet ulkoisesti sipiva pari, koska hän on todella pitkä ja tumma, monen mielestä todellinen komistus. Ei vaan ollut mun mielestä. Jouduin alkuun vähän "totuttelee" siihen. Mun mieltäni miellytti toisen näköiset miehet.

Yhdessä eloa kohta 40v. Ulkonä ollut aika toissijaisnen (tai siis täysin) loppujen lopuksi.

Vierailija
318/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuntemattomat naiset ihmettelevät, että miehellä, jota he eivät tunne, ei ole kumppania? Miten uo on edes mahdollista? Ja kuka pitää ystävinään ihmisiä, jotka käyttäytyvät tuolla tavalla? Jos omat ystäväni olisivat valittaneet siitä, että olin useita vuosia sinkku, olisin tehnyt heihin pesäeron. Ei kyllä sukulaisenikaan koskaan mitään asiasta ole sanoneet, tosin eipä parisuhdetilannettani ole koskaan muut sukulaiset tienneetkään kuin korkeintaan vanhempani. Etkö voi sanoa vanhemmillesi, että kyse on yksityisasiasta?

Vierailija
319/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihan samaa se kuule on sinkkunaisillakin. Olen itse ollut sinkkunainen, ja perheeseeni kuuluu tällä hetkellä peräti 3 sinkkunaista, ja he kertovat minulle (äidilleen), kuinka ärsyttävän parisuhdekeskeisesti suurin osa ihmisistä ajattelee.

Vierailija
320/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen sitä kuinka niin monelle aikuisellekin miehelle se naisen tietynlainen ulkonäkö on niin tärkeä ja jopa määräävä kriteeri parisuhteelle, että jos siinä jokin (esim hiustenväri/-pituus) on vastoin omaa ideaali-ihannetta, niin sitä ei paikkaa mikään määrä yhteensopivuutta vaikkapa ajatusmaailmassa, huumorintajussa tai läheisyydessä.