Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström, petit meidät naiset ja tytöt!

Vierailija
27.07.2022 |

Miksi, oi miksi ihmeessä menit laitattamaan tissiesi ihon alle silikonia!

Herranen aika sekosiko tämä "seksuaaliterapeutti" jotenkin vai mistä on kyse??

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun luin tuon jutun. Eipä ole kovin uskottava seksuaaliterapeutti. Rimanalitus oli tämä. Sääli, sillä olen joskus lukenut hänen mielipiteitään tai jotain juttuja ja pidin ihan ammatti-ihmisenä.

Miten se uskottavuus tissitäytteistä on kiinni?? Ei mitenkään. Eikä hän ole pettänyt ketään, jokainen saa tehdä rinnoilleen mitä haluaa. 

Muuten en pidä henkilöstä, mutta ärsyttää palstalaisten tekopyhyys.

Vierailija
22/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyväksy itsesi." Just joo.

Niin miksi luulet ettei hän hyväksy itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kumitissit aina realityt voittaa.

Vierailija
24/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikein mukavan, aidon ja fiksun oloinen nainen. Pidän hänestä paljon. Silikonirinnoista en kyllä välitä. Mutta ilmeisesti se oli hänelle todella tärkeä asia saada omasta mielestään esteettiset rinnat.

Vierailija
25/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekotissitkin on ok. Niistä tulee myöhemmin tavaramerkkisi.

T Sointu Borg

Oon muuten Björn Borg.

Naiset tykkää että oon melkonen ori!

Vierailija
26/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon."

Vierailija
27/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että vaikka muuten kyllä olen sitä mieltä, että jokainen tyylillään, ehkä juuri hänen kaltaiseltaan sitten odottaisi, että on aidosti sinut itsensä kanssa. Tuntuu hassulta, että on itsensä hyväksymisen sanansaattaja ja kuitenkin valmis korjailemaan ulkomuotoaan "haluttavammaksi".

Nojoo, ei minulla ole silikoneja vastaan mitään, mutta kieltämättä hänen kohdallaan ihmettelin asiaa aidosti.

Vierailija
28/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa jos joku korjauttaa vaikka rinnat tai nenän tai alapään jos ei ole niihin tyytyväinen? Ei mitään pahaa. Jokaisella saa olla oma makunsa.

Vierailija
29/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se petti teidät jos hän otti silikoonia? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä ulkonäölleen tekee?

Vai onko nyt osa naisista kateellisia marja kihlströmille kun sillä on isommat rinnat kuin teillä.... 

Vierailija
30/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan ettå siirtyi sarjaa F E I K IT .

Rupsahtamassahan tuo olikin.

Vierailija
31/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmasti hänen miehellään on enemmän mielenkiintoa makkari-touhuihin. Yksi syy  sekin ottaa silarit, eikä aivan huono.

Vierailija
32/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun luin tuon jutun. Eipä ole kovin uskottava seksuaaliterapeutti. Rimanalitus oli tämä. Sääli, sillä olen joskus lukenut hänen mielipiteitään tai jotain juttuja ja pidin ihan ammatti-ihmisenä.

Miten se uskottavuus tissitäytteistä on kiinni?? Ei mitenkään. Eikä hän ole pettänyt ketään, jokainen saa tehdä rinnoilleen mitä haluaa. 

Nyt ei puhuta sointubisnesnainenborgista, vaan ihmisestä, jonka työtä on hokea "hyväksy itsesi makuuhuoneessa, nainen". Uskottavuus tuossa työssä kärsii kun ei ole pystynyt hyväksymään itseäänkään. Toki, ehkä hän nyt muuttaa näkökulmaansa ja alkaa puhua Oikeudesta silikoneihin. En ihmettelisi.

Vierailija
33/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, että meidän miesten takia nähdään vähän vaivaa. Toivotaan, että moni muukin rohkaistuu, kun lukuu jutun.

Voithan asennuttaa oman nahkasi alle kunnon mikasat ja näpelöidä niitä.

Vierailija
34/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää nykyään ottaa silikoneja? Vihdoin tunnen itseni naiseksi

Aikuisten oikeesti

Vierailija
35/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän meni kutsumaan tv ohjelmaansa tuomitun rikollisen ja narkkarin

Vierailija
36/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin vain mies kirjoitti:

Kyllähän kumitissit aina realityt voittaa.

Ihan niin kuin kumimuna voittaa nahkavehkeen.

Vierailija
37/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään voi muokata tai itselle voi tehdä mitä tahtoo. Tämä ei ole muilta pois, eikä itsensä muokkaaminen tee ihmisestä muita huonompaa. Jos omana ihanteena on upeat tissit, miksi ei sellaisia hanki itselleen? Muiden mielipiteiden takia tällaista ei varmaankaan kannata tehdä, mutta samoin ei kannata jättää silareita hankkimatta myöskään muiden mielipiteiden takia. Uskalla elää ja toteuttaa unelmasi, äläkä arvostele niitä, jotka uskaltaa sen tehdä. Hänen silarit ei myöskään tarkoita sitä, että sinun pitäisi sellaiset itsellesi ottaa, mutta jos unelmasi on se niin tee niin.

Anteeksi vain, mutta: ja hah! Nyt jotain rajaa tohon selittelyyn. Tää nainen on tunkenut itsensä julkisuuteen ja muille jauhanut rakasta itseäsi ja blaablaa ja nyt se otti SILIKONITISSIT!

Ihan oikeesti. Se siitä urasta.

Ja sinä taas, kirjoittaja, olet itsekin silikonia laitattanut ihosi alle ja samalla kun näennäisesti puolustat Kihlströmiä, puolustat itse asiassa itseäsi.

Vierailija
38/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se petti teidät jos hän otti silikoonia? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä ulkonäölleen tekee?

Vai onko nyt osa naisista kateellisia marja kihlströmille kun sillä on isommat rinnat kuin teillä.... 

Olet joko a. Nuori b. Yksinkertainen tai c. Nuori ja yksinkertainen.

Kuka tahansa voi ottaa silikonit, miksi ihmeessä sä luulet, että niistä oltais kateellisia?

Ja siksi toisekseen, toi kateellisiksi väittäminen on epäkypsän egon ja hyvin hauraan itsetunnon narsistinen suoja.

Vierailija
39/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikein mukavan, aidon ja fiksun oloinen nainen. Pidän hänestä paljon. Silikonirinnoista en kyllä välitä. Mutta ilmeisesti se oli hänelle todella tärkeä asia saada omasta mielestään esteettiset rinnat.

"Aidon" 😂

Vierailija
40/151 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Uskottavuus on todellakin nimenomaan silikonitisseistä kiinni. Ja siitä miten pukeudut ja millaisia kuvia julkaiset someen. Tämä ei tule ikinä muuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi