Lidl on vaan paras
Halpaa ja vielä kerran halpaa. Halvat tuotteetkin on laadukkaita toisin kuin esimerkiksi Prisman xtra. Aina yllättyy iloisesti kauppalaskussa kun sinne poikkeaa.
Kommentit (30)
Tietyt tuotteet ovat hyviä, kuten vessapaperi, simpukkasuklaa, tuorepaistopiste, suomalaiset tuotteet yleensä... mutta en saa koko ruokaostoslistaani tuotteita ostettua sieltä, niin menen aina kuiten S-markettiin tekemään pääostokset. Lidl on jotenkin outo, kun siellä on paljon ulkomaalaisita tuotteita ja joskus ei löydä suomalaista versiota, tai puuttuu kokonaan joku perustuote. Tarjolla minun lähi Lidl:iissä on vain yksi (ulkomaalainen) kermaviili ja se ei muistaakseni ihan vastannut omaa mielikuvaani kermaviilistä. Mutta joo, lähinnä vessapaperia, simpukkasuklaata ja tuorevalmissalaattia käyn ostamassa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruutan autoni Lidlin eteen, katoksen alla olevaan parkkiruutuun. Otan ulkoa, n. 10m päässä olevasta kärrykopista ostoskärryt ja menen liikkeeseen. Samoissa ostoskärryissä tulen sitten Lidlistä ulos ja pakkaan autoni perässä ostokset muovikasseihin. Tähän ei pysty yksikään muu kauppaketju. Lisäksi olen ostanut tuotteeni kokonaishinnalla kaikkein halvimmalla. Tämä ei ole maksettu mainos vaan elämääni, ainakin viimeiset 10 vuotta.
Täh? Tuohon pystyy ainakin täälläpäin melkein jokainen Alepa, K-Market ja S-Market.
Ei pysty. Et ymmärtänyt lukemaasi. Mieti vielä kerran, missä voit tehdä noin? Et missään.
Lidl on nostanut hintoja törkeästi. Enemmän kuin muut. Ratsastaa edelleen halvan maineellaan, mutta tarkat asiakkaat huomaavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta Lidlin tuotteet eivät ole niin hyviä kuin väitetään.
Rasvaisen, härskiintyneen esanssisia, pahville ja kumille maistuvia. Tuntee, että syö halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruutan autoni Lidlin eteen, katoksen alla olevaan parkkiruutuun. Otan ulkoa, n. 10m päässä olevasta kärrykopista ostoskärryt ja menen liikkeeseen. Samoissa ostoskärryissä tulen sitten Lidlistä ulos ja pakkaan autoni perässä ostokset muovikasseihin. Tähän ei pysty yksikään muu kauppaketju. Lisäksi olen ostanut tuotteeni kokonaishinnalla kaikkein halvimmalla. Tämä ei ole maksettu mainos vaan elämääni, ainakin viimeiset 10 vuotta.
Täh? Tuohon pystyy ainakin täälläpäin melkein jokainen Alepa, K-Market ja S-Market.
Ei pysty. Et ymmärtänyt lukemaasi. Mieti vielä kerran, missä voit tehdä noin? Et missään.
Täällä voi ainakin Cittari, Prisma, S-market. Jokaisessa saa auton lähes oven eteen ja saa kärryt tuotua autolle. Ja halvemmaksi tulee Prismassa ostokset.
S-kaupan X-tra -tuotteet ovat varsin hyviä oikeasti. Lidlissä tympii niukat valikoimat.
Valitettavasti se hyvä sianlihasäilykekin katosi ja vuosia sitten. Samoin Dulanon pitkät juustonakit.
Harvest Basket -perunamuusijauhoa ostan jos taas joskus menen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta Lidlin tuotteet eivät ole niin hyviä kuin väitetään.
Et ole yksin mielipiteesi kanssa. Itse käyn Lidlissä n. kerran vuodessa, en koskaan löydä mitään syötävää sieltä, valikoima on kehno ja huonolaatuinen. Saksalaista "balsamoitua" jogurttia, säilyy vuoden huoneenlämmössä...jep jep.
Ne pienet jogurttipurkit makuina kirsikka ja suklaa-stracciatella! Nam. On ne litran jogurtitkin hyviä, esim. vanilja.
Jokainen ostaa makunsa ja varojensa mukaan.
Et ole yksin mielipiteesi kanssa. Itse käyn Lidlissä n. kerran vuodessa, en koskaan löydä mitään syötävää sieltä, valikoima on kehno ja huonolaatuinen. Saksalaista "balsamoitua" jogurttia, säilyy vuoden huoneenlämmössä...jep jep.