Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on vaan paras

Vierailija
27.07.2022 |

Halpaa ja vielä kerran halpaa. Halvat tuotteetkin on laadukkaita toisin kuin esimerkiksi Prisman xtra. Aina yllättyy iloisesti kauppalaskussa kun sinne poikkeaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko liiteri maksaa mainostamisesta?

Vierailija
2/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää. Sotkuista, ahdasta ja halpahallimaista. Halvin mahdollinen hinta ei ole itselleni kovin merkittävä kriteeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tuotteet mutta surkea asiakaspalvelu. Ainakin Arabian Lidlissä. Heidät pitäisi uudelleenkouluttaa mitä on asiakaspalvelu. Joskus menee ihan päivä pilalle heidän tympeästä käytöksestään.

Vierailija
4/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta Lidlin tuotteet eivät ole niin hyviä kuin väitetään.

Vierailija
5/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin paistopiste on paras.

Vierailija
6/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi haisee aina sisäänkäynnin kohdalla. On jotain laadukkaita tuotteita, mutta suuri osa aika todella huonoja. Perustuotteet, kuten maito, voi olla usein loppu.

En pystyisi hoitamaan Lidlistä kaikkia ostoksiani mitenkään.

Vierailija
7/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lidlin sovellus on ilo mielelle. Juuri hain ilmaisia sipsejä, maitoa ja pinaattilettuja.

Vierailija
8/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt. Epäsiistiä , en löytänyt kaikkia tuotteita . Ei minun kauppani.

Vierailija
9/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Lidlin sovellus on ilo mielelle. Juuri hain ilmaisia sipsejä, maitoa ja pinaattilettuja.

Niitä sitten onnellisena syöt. Ai että.

Vierailija
10/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että tuemme köyhää Saksaa. Edes Lidlin kautta.

Vierailija
11/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten se toimii? Pitääkö tietyssä ajassa ostaa tietyllä rahamäärällä ja sitten saa jotain ilmaisia tuotteita? Pystyykö niitä itse yhtään valitsemaan?

Vierailija
12/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan laatu on huono.

Vierailija
13/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä aloituksia. Ja kohta S-ryhmäuskovaiset ja K-ryhmäuskovaiset alkaa väittelemään niin kovaan ääneen, että Lidl-uskovaisten ääni meinaa hukkua. Lapsellista ja NIIIIIIN turhaa. Käyköön kukin siellä missä tykkää, ite käyn lähinnä Prismassa ja Lidlissä jos ne nyt ketään kiinnostaa.

Vierailija
14/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse juosta halvan perässä. Säälittää niin teidän puolesta.

Vierailija
15/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse juosta halvan perässä. Säälittää niin teidän puolesta.

tämän kommentin kirjoittaja on takuulla katkeroitunut yh, joka elää toimeentulotuella.

Vierailija
16/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Lidlissä, Prismassa, Tokmannilla ja Normalissa.

Vierailija
17/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet Lidlin tuotteet on pahanmakuisia. Tarjoustuotteita ei usein ole kaupassa heti aamulla vaan ne laitetaan myyntiin  vasta myöhemmin. Sitten illalla voivat olla jo loppu jne.

Vierailija
18/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät! Olkaa onnellisia, että elämme markkinataloudessa ja voimme itse valita ostospaikkamme.

Vierailija
19/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutan autoni Lidlin eteen, katoksen alla olevaan parkkiruutuun. Otan ulkoa, n. 10m päässä olevasta kärrykopista ostoskärryt ja menen liikkeeseen. Samoissa ostoskärryissä tulen sitten Lidlistä ulos ja pakkaan autoni perässä ostokset muovikasseihin. Tähän ei pysty yksikään muu kauppaketju. Lisäksi olen ostanut tuotteeni kokonaishinnalla kaikkein halvimmalla. Tämä ei ole maksettu mainos vaan elämääni, ainakin viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
20/30 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruutan autoni Lidlin eteen, katoksen alla olevaan parkkiruutuun. Otan ulkoa, n. 10m päässä olevasta kärrykopista ostoskärryt ja menen liikkeeseen. Samoissa ostoskärryissä tulen sitten Lidlistä ulos ja pakkaan autoni perässä ostokset muovikasseihin. Tähän ei pysty yksikään muu kauppaketju. Lisäksi olen ostanut tuotteeni kokonaishinnalla kaikkein halvimmalla. Tämä ei ole maksettu mainos vaan elämääni, ainakin viimeiset 10 vuotta.

Täh? Tuohon pystyy ainakin täälläpäin melkein jokainen Alepa, K-Market ja S-Market.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme