Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti missä on mun pyyhe? Äiti mis on kattilan kannet? Äiti mis on lisää talouspaperia?

Vierailija
27.07.2022 |

Ois teillä isäkin mutta ite on samanlainen kyselijä.

Muita joita vähän väsyttää tietää kaikki?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellä, mihin olet itse jättänyt." Mitä sitä kyselemään, kun vakiovastaukseni on tuo.

Vierailija
2/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä normaalistikin. Tavaroilla on paikat. Etsi itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on lapsen opettanut tähän?

Vierailija
4/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.

Vierailija
5/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä on mun paita" "Missä on sitä ja tätä ja tuota.." rasittavaa kun eivät osaa itse katsoa ollenkaan. Lapsien isä on samanlainen aivoton kyselijä, ilmeisesti voimakkaasti periytyvää.

"Emmä tienny et murot on kuiva-aine kaapis D;;"

Ja ehkä vituttavin kaikista "ONKO TÄÄL KONEES PUHTAAT VAI LIKASET?!!" No mitäpä jos ihan itse katsoisit etkä huutele sieltä keittiöstä äitiä/vaimoa apuun.

Vierailija
6/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta tuo kivaa, mutta kun toiset kuulee tuota mieheltäänkin...

Vierailija
7/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä on mun paita" "Missä on sitä ja tätä ja tuota.." rasittavaa kun eivät osaa itse katsoa ollenkaan. Lapsien isä on samanlainen aivoton kyselijä, ilmeisesti voimakkaasti periytyvää.

Ja ehkä vituttavin kaikista "ONKO TÄÄL KONEES PUHTAAT VAI LIKASET?!!" No mitäpä jos ihan itse katsoisit etkä huutele sieltä keittiöstä äitiä/vaimoa apuun.

Girl power💪

Vierailija
8/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo aikuisia - autuus

Vierailija
9/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lapsien iästä. Meille siis jo lukiossa nuorimmainenkin ja edelleen kyselee näitä joka on pääasiassa ärsyttävää. Pieneltä lapselta oli vielä ihan ymmärrettävää. Mutta jos sitä muropaketin sijaintia kysytään sadannenkerran ja aina se on siellä samassa paikassa niin alkaa hermo jo palaa.

Tuo nro 5.

Vierailija
10/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suunnitellaan lentokoneita? Miten se virtaus lasketaan?

Vierailija
11/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaikuttavat olevan jotenkin sokeita etsiessään vaikka keittiön kaapeista jotain. Monta kertaa olen mennyt viereen ja osoittanut, että tossa se esine on ihan nenäsi alla.

Huvittavinta on se, että lapset soittavat kun olen töissä ja kyselevät esimerkiksi, missä on se ja se vaate. Ikään kuin tässä olisi valokuvamuistissa erilaisten T-paitojen yms. sijainti. Puhtaiden vaatteiden joukossa jos eivät ole, niin ehkä sitten likapyykkien kori tuo vastauksen.

Vierailija
12/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän vielä lasten kyselyn, mutta jestas että ottaa päähän, kun mieskin pitää minua jonain helvetin tietotoimistona ja oman muistinsa jatkeena!! Nykyään harvoin jaksan olla ystävällinen, vaan vastaan, en tiedä, ota itse selvää, niin minäkin joudun tekemään. Olen myös vääntänyt vuosia rautalangasta, että on mulle todella kuormittavaa ja häneltä itsekästä, että käyttää ja täyttää minun päätä omien asioidensa muistamiseen. Ei edes yritä pitää itse asioita päässään, vaan luottaa siihen, että minä muistan ja muistutan. Monesti sanookin "muistuta mua". Olen alkanut nämäkin laskemaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Siinäpä sitten kärvistelee, kun hommat ei hoidu.

Joskus olen kokeillut antaa samalla mitalla takaisin. Vetää aivot täydellisesti narikkaan ja kysyä ihan kaikesta mieheltä, siis samalla tavalla kuin hänkin tekee. Oli ihan äimänä ensimmäisen tunnin, sen jälkeen alkoi hermostua, ja loppupäiväksi katosi jonnekin. Harmi vaan, ettei oma pää kestänyt tuollaista tyhjäkäyntiä sitä kertaa pitempään. Ihan kamalaa vetää ihan uunona ajattelematta itse yhtään, ottamatta asioista itse selvää ja ratkaisematta itse niitä pieniä arjen ongelmia.

Vierailija
13/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lapsien iästä. Meille siis jo lukiossa nuorimmainenkin ja edelleen kyselee näitä joka on pääasiassa ärsyttävää. Pieneltä lapselta oli vielä ihan ymmärrettävää. Mutta jos sitä muropaketin sijaintia kysytään sadannenkerran ja aina se on siellä samassa paikassa niin alkaa hermo jo palaa.

Tuo nro 5.

Mun mielestä voi jo paljon ennen sadannetta kertaa alkaa vastaamaan "ARVAA!"

Vierailija
14/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nro 5.

Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Pois muuttaessaan hän elää niillä eväillä, jotka hän on saanut lapsuudenkodin perintönä. Kun valitset itsellesi elämän kumppani suuntaa se katse siihen lapsuuden perheeseen.

Vierailija
15/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on nykyään vahva itsetietoinen kahdella jalalla seisova ihminen, joka osaa pitää kiinni oikeuksistaan?

Vierailija
16/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempaa on kun kysytään "onko koneessa puhtaat vai likaiset"silloin, kun koneessa on lappu missä lukee kummat siinä on.

Vierailija
17/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tietää. Minäkin opetan lastani kyselemään äidiltä ja välillä kyselen itsekin.

t. Isä

Vierailija
18/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti joka ei rakasta lapsiaan. 

Vierailija
19/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kesämökillä siksi tavarat eivät ole tuttuja eivätkä paikallaan.

Ja kyllä toi mies on virhevalinta ja tulen pistämään kiertoon,

Ap

Vierailija
20/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä missä normaalistikin. Tavaroilla on paikat. Etsi itse.

Tämä mullakin käytössä.

"missä maito on?" huudetaan avoimen jääkaapin edessä. Vastaus siihen on aina että jos et noin pienestä tilasta sitä kykene löytämään, niin sitten on vain oltava ilman maitoa.

Mieheni palauttaa käyttämänsä tavaran johonkin täysin epäloogiseen paikkaan. Kysyn että minne hän on sen laittanut. Vastaus on aina heti että en tiedä. Tämä siksi ettei tarvitsisi nähdä vaivaa. Hän sen kuitenkin joutuu nousta etsimään.

Minä palautan tavaran sille kuuluvalle paikalle. Mies kysyy että minne olen sen laittanut. Tämä siksi ettei tarvitsisi nähdä vaivaa. Vastaan että en tiedä. Siinäpähän etsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi