ex menee kuulemma naimisiin, ja se herätti minussa ajatuksia...
ihmetys " täh meneekö se iänikuinen sitoutumiskammoinen naimisiin???"
kateus " niin minähän en siiten tosiaan kelvannut naimisiin menoon asti"
pirullisuus " pitäisiköhän vähän viestittää eikö nyt voitaisi vielä kerran for old times sake" -testi... samalla tavallahan tuo kokeili kepillä jäätä kun erosi siitä naisesta jonka takia minut jätti ja tiesi että minä olen äitiyslomalla...
itse asiassa huomasin, että noiden erilaisten ajatusten ja ajatusleikkien funtsiminen olivat mainiota terapiaa. taas yksi läpikäyty askel siitä assholesta.
onko joku muu huomannut ajattelevansa jotakin muuta kuin ehkä iloaKIN kuulleessaan exän uusista suunnitelmista???
Kommentit (3)
erottu viis vee sitten, kahden lapsen mami olen ja naimisis. Näin exäni kihlattunsa kanssa ja kyllä ketutti, sekä ketuttaa edelleenkin. Miksi se ei mun kanssa menny kihloihin?? Why?
itse lähdin meneen, kun luulin et ei tulevaisuutta. Nyt puhelimessa juteltu kerran ja hän sanoi edelleen rakastavansa ja haluavansa lapsia. Kännissä oli. Pisti miettimään.
Toivon tietysti, että olisi muuttunut eikä samanlainen minä-minä-minä kuin silloin, mutta aika harvoin ihmiset muuttuvat (sitä vähemmän mitä vähemmän he tajuavat että vikaa voisi olla itsessäkin). Toivon ettei lapsi kärsi isänsä sekopäisyydestä, ulkoisesti on ihan ok kaveri, mutta sisäisesti ei, on vähän narsistin vikaa...
he ja yhä vähemmän olen katkera. Ja kuulin, että heille on tulossa toinen lapsi, niin ei tunnu missään. Ovat ansainneet toinen toisensa :)