Marja Kihlström ottanut silarit
Vähän kieltämättä pettynyt. Etenkin kun näiden keho- ja seksiasioiden kautta ollut julkisuudessa. Sinänsä ymmärrän, kyllä muakin vituttaa omat pienet ei enää niin kiinteät rinnat. Mutta silarit on kuitenkin terveysriski, mikä nykyään hyvin tiedossa. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008967603.html
Kommentit (114)
Ihan yhtä turha persoona kuin julkkikseksi haluava meteorologi Anniina Valtonen.
Enkö olisi saanut ottaa?
Olen aina haaveillut olevani seksikkäin povipommi.
Vierailija kirjoitti:
Enkö olisi saanut ottaa?
Anssi hyvä, kukaan ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Enkö olisi saanut ottaa?
Hyvä, että myönnät. Niin moni muukin haluaisi olla
Nainen haluaa nostaa seksuaalista markkina-arvoaan ja se on mahdollista. Mikä tässä on huonoa itsetuntoa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa nostaa seksuaalista markkina-arvoaan ja se on mahdollista. Mikä tässä on huonoa itsetuntoa tms.?
Ajatus siitä, että on kauppatavarana jonkinlaisilla markkinoilla kertoo suoraan erittäin huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi kelvannut luomuna 60v Jarmolle.
Yhtä hyvin ja loogisesti voisi sanoa, että kukaan meikkaava nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa. Prove wrong if u can.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus siitä, että on kauppatavarana jonkinlaisilla markkinoilla kertoo suoraan erittäin huonosta itsetunnosta.
Ja se vielä enemmän, ettei usko pärjäävänsä ilman lisävarusteita. No tottahan se tietysti on, ettei se karvalakkimalli ole houkuttelevin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät kilpaile keskenään kaikilla elämän alueilla ja kaikesta? Missä unimaailmassa te oikein elätte.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin ja loogisesti voisi sanoa, että kukaan meikkaava nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa. Prove wrong if u can.
Aivan. Ihmettelenkin sellaisia naisia, jotka eivät pysty näyttäytymään missään olosuhteissa ilman meikkiä.
Kroppa ei ollut kuulemma enää oma. Mutta nytkö se muka on, kun on kumitissit?
Vierailija kirjoitti:
Omat, itse maksetut kumitissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät kilpaile keskenään kaikilla elämän alueilla ja kaikesta? Missä unimaailmassa te oikein elätte.
Mulla on vissiin elämä niin ylellistä, että voin eliminoida tällaiset "kilpailijat" ympäriltäni. Kyllä tuo olisi surkuteltavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ihmettelenkin sellaisia naisia, jotka eivät pysty näyttäytymään missään olosuhteissa ilman meikkiä.
Vaikka kaikki ovat syntyneet alastomina, on monia jotka eivät julkisesti voi esiintyä ilman vaatteita. Aika sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat, itse maksetut kumitissit.
Osamaksulla omaksi!
Vierailija kirjoitti:
Kognitiivinen dissonanssi.
Marja Kihlström on mielestäni hyvännäköinen nainen. Hoikka jne.
Ei kovin hyvä esimerkki, kun seksuaaliterapeutti laittaa itselleen silikonit. Kun näin ulkopuolisen silmin hänen vartalossaan ei ole mitään vikaa. Näköjään pääkopassa sitten? Ei kovin uskottavaa puheensa itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on.
Olen ollut töiden kautta tekemisissä Kihlströmin miehen kanssa ja.. hän ei ihan maailman välkyimpiä miehiä ole.
Näyttääkin mieheltä...