Marja Kihlström ottanut silarit
Vähän kieltämättä pettynyt. Etenkin kun näiden keho- ja seksiasioiden kautta ollut julkisuudessa. Sinänsä ymmärrän, kyllä muakin vituttaa omat pienet ei enää niin kiinteät rinnat. Mutta silarit on kuitenkin terveysriski, mikä nykyään hyvin tiedossa. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008967603.html
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki kaikille veltostuneista rinnoista kärsiville. Ne saa kuosiin aloittamalla uintiharrastuksen ja ottamalla treeniin myös selkä- ja perhosuinnin. Tyttären ystävätär vinkkasi tästä ja nuoresta naisesta, joka piti treeniryhmää. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Rinnat kiinteytyivät ja saivat nuorekasta pyöreyttä.
N40+
Ei tehoa harmi kyllä enää K-kupin rintoihin. Jos olisi rahaa, kävisin ryhtileikkauksessa ja saisihan nuo vähän pienemmätkin olla. Toisaalta arvet olisi sitten.
Alkanut hänellä mennä jutut täysin övereiksi, mutta en ymmärrä ihmisen koon (ja käsien koon) pilkkaamista. Pitäisi varmaan olla ääni kuin Minni Hiirellä, lyhyt ja pikkuruiset kädet ja jalat, jotka eivät lapsen käsistä ja jaloista eroa. Näin rumasti sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni erittäin narsistista kokea "olevansa vastuussa koko maailmalle" tai "joutuneensa kamppailemaan" oman vapaan naiseutensa ilmaisusta Suomessa.
Siis kuka ja millä tavoin on pyrkinyt laittamaan hänet johonkin muottiin?
Mikä hän kuvittelee olevansa koko naissukupuolelle, joku suunnannäyttäjäkö?!
"olin menettänyt jotain tärkeää"?? Siis imettänyt 3 lasta ja sen seurauksena menettänyt jotain tärkeää??!!
Voi voi, säälittävää meininkiä.
T. Saman ikäinen nainen tubulaarisilla rinnoilla millä ei pysty imettämään, joka kuitenkin hyväksyy itsensä oikeasti sellaisena kuin on, eikä ole koskaan kokenut että jonkun muun mielipiteet omasta itsestään olisivat jotain ulkopuolista painetta mihinkään suuntaan.
Narsistilta hän kyllä huomionkipeydellään vaikuttaakin.
Nyt on seksikäs kun uudet tissit 😉
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, yleensä kukaan ihminen ei ärsytä minua mutta kanava kääntyy heti kun tämä seksuaaliterapeutti on siellä.
Erityistason seksuaaliterapeutti, huom...
Sillä on ihan hirvee ääni. En pysty edes mainoksessa kuuntelemaan.
Taas naiset täällä arvostelee naisten ulkonäköä.
Afrikkalaiset ja Amazonin alueen heimojen naiset jotka elävät luonnossa, eivät pidä rintoja seksuaalisia vaan ne ovat imetystä varten. Ketään ei kiinnosta roikkuuko rinnat vai eivät, onko isot vai pienet, koska rintoja ei siellä palvota.
Oishan tuo nyt hurmannut jo pelkällä pituudellaankin
Kuvien puuttumisesta pitkä miinus.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Olisi ollut kiva tietää, ottiko mahtimeijerit vai normilollot.
Se on harmi kyllä että pehmeitä rintoja eli nykykielellä ns. riippareita ei nykyään arvosteta. Itse viehätyn nimenomaan juuri sellaisista pehmeistä ja riippuvista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Kuvien kanssa olisi helpompi kuvitella minkälaista olisi nytkyttää rasvat niiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Se on harmi kyllä että pehmeitä rintoja eli nykykielellä ns. riippareita ei nykyään arvosteta. Itse viehätyn nimenomaan juuri sellaisista pehmeistä ja riippuvista rinnoista.
oikein poikani, riipparit ja karvainen outie, mmmmmm
ftyrt kirjoitti:
Oishan tuo nyt hurmannut jo pelkällä pituudellaankin
Ottikohan sellaiset pitkä putkimalliset. Voisi sopia hyvin muutenkin pitkälle naiselle.
On mielestäni erittäin narsistista kokea "olevansa vastuussa koko maailmalle" tai "joutuneensa kamppailemaan" oman vapaan naiseutensa ilmaisusta Suomessa.
Siis kuka ja millä tavoin on pyrkinyt laittamaan hänet johonkin muottiin?
Mikä hän kuvittelee olevansa koko naissukupuolelle, joku suunnannäyttäjäkö?!
"olin menettänyt jotain tärkeää"?? Siis imettänyt 3 lasta ja sen seurauksena menettänyt jotain tärkeää??!!
Voi voi, säälittävää meininkiä.
T. Saman ikäinen nainen tubulaarisilla rinnoilla millä ei pysty imettämään, joka kuitenkin hyväksyy itsensä oikeasti sellaisena kuin on, eikä ole koskaan kokenut että jonkun muun mielipiteet omasta itsestään olisivat jotain ulkopuolista painetta mihinkään suuntaan.