Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paranormaalit jutut yksityisasunnoissa

Vierailija
27.07.2022 |

Kokemuksia yksityisasunnossa tapahtuneista paranormaaleista/yliluonnollisista tapahtumista?

Mikä kaupunki? Mitä tapahtui?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että pitää lepuuttaa päätä.

Vierailija
2/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen töihin mutta toivon että tämä on jäljellä huomenna. Haluan kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko parempi otsikko:asiat joita epäilet paranormaaleiksi?

Vierailija
4/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa majailla demoni.

Vierailija
5/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin pullon Kossua. Illalla join puolet mutta aamulla se olikin tyhjä.

Vierailija
6/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi että pitää lepuuttaa päätä.

laitoit sitten veneen kylkeen riippumaan

Vierailija
7/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minu rannikkohuvila on täynnä raha. det är bara normal.

Vierailija
8/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois eräästä asunnosta puolen vuoden jälkeen, koska siellä oli niin painostava ja ahdistava tunnelma ja "lievää kummittelua", eli sellaista että yksittäiset olisi helppo selittää luonnollisiksi jutuiksi mutta kun niitä oli niin paljon ne oli outoja ja ahdistavia. Esim. säännöllisesti kuului sellainen ääni kuin lusikalla kilkautettaisiin lasia, ja usein kylmän tunne ja se ahdistava olo tuli samaan aikaan. Ja silmäkulmassa näkyi usein kuin joku liikkuisi, mutta kun kääntyi katsomaan, ei siellä ollutkaan mitään. Joskus mulla oli vieraskin ja se huomasi nuo äänet myös, hän valitti huokailusta ja äänestä kuin olisi televisio kaukana päällä ja niistä kilahduksista. Minä en halunnut tunnustautua kummitushörhöksi, joten sanoin vain että tämä on kerrostalo, kyllä täällä on kaikenlaisia ääniä... Mun muuton viimeinen pisara oli kun kuulin että ennen sisään muuttoani asunnon omistajan poika oli tehnyt itsem urhan siinä asunnossa, kylpyammeessa. 

En ole sittemmin missään kokenut mitään yliluonnollisia juttuja eli ei mitään yleisiä harha-aistimuksia ole.

Vierailija
9/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä paranormaaleja asioita joillekin tapahtuu, miksei niistä saada kaapattua ensimmäistäkään todistetta videon ja/tai audion muodossa?

Kun kamerakännykät alkoivat yleistyä, odotin vesi kielellä, että nettiin alkaisi tippua videoita monien mainostamista kummittelu- ja poltergeistilmiöistä (esim. esineiden selittämätön lentely olisi helppo taltioida).

Vaan ei, edelleen tarinointimuodossa mennään...

Vierailija
10/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näitä paranormaaleja asioita joillekin tapahtuu, miksei niistä saada kaapattua ensimmäistäkään todistetta videon ja/tai audion muodossa?

Kun kamerakännykät alkoivat yleistyä, odotin vesi kielellä, että nettiin alkaisi tippua videoita monien mainostamista kummittelu- ja poltergeistilmiöistä (esim. esineiden selittämätön lentely olisi helppo taltioida).

Kuule kun tuollaisia videoita on niin helppo myös tehdä nykytekniikalla, niin eihän niin nyt kukaan usko.

Vierailija
11/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muistuttaa pirua!

Vierailija
12/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt 52 vuodessa 2 ilmiötä. Eikä ole silloin ollut kameraa valmiusasennossa. Ja eihän kukaan sellaista nauhoitusta uskoisi, sanottaisiin väärennöksiksi vaikka olisi aito.

Miksi niin pelottaa ajatus, että emme tiedä vielä kaikkea maailmasta? 

Vierailija
13/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuu usein että illalla lähden bilettämään todella hyvännäköisenä, mutta kun aamulla katson peiliin sieltä näkyy joku peikon ja noidan sekasikiö.

Vierailija
14/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun tuollaisia videoita on niin helppo myös tehdä nykytekniikalla, niin eihän niin nyt kukaan usko.

Jos kummittelu olisi aitoa, myös aitoja, muokkaamattomia videoita olisi kiistattoman suuri määrä. Ihan kuin ufo-jutuissakin, videot ovat epämääräisiä, suttuisia, pimeässä kuvattuja. Mistä tahansa oikeasti tapahtuvasta ilmiöstä on mahdollista saada tarpeeksi selkeitä todisteita, mutta kummasti kaikki paranormaaliin viittaava jättää mielikuvitukselle sen ratkaisevan roolin - kuten taitaa olla tarkoituskin.

Vierailija
15/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yliluonnolliset kokemukseni ovat tapahtuneet tavallisesissa kerrostaloyksityisasunnoissa, paitsi yksi hotellissa ja yksi eräässä vanhassa kaupungin rakennuksessa kokouksessa. Eivät ne mitään erityistä julkista paikkaa ne kokemukset vaadi.

Vierailija
16/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt 52 vuodessa 2 ilmiötä. Eikä ole silloin ollut kameraa valmiusasennossa. Ja eihän kukaan sellaista nauhoitusta uskoisi, sanottaisiin väärennöksiksi vaikka olisi aito.

Miksi niin pelottaa ajatus, että emme tiedä vielä kaikkea maailmasta? 

Ei pelota - päinvastoin. Olen koko elämäni odottanut, että näitä ilmiöitä päästäisiin jotenkin tutkimaan pitävien todisteiden pohjalta. Niin kauan kuin tähän ei pystytä, paranormaali on vain mielikuvituksen varassa olevaa spekulaatiota. Se voi olla totta, mutta sillä täytyy olla tietyt lait, joita se noudattaa. Kaikki universumissa oleva perustuu luonnonlakien olemassaoloon, myös kummitukset ja muut möröt.

Vierailija
17/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kummittelu olisi aitoa, myös aitoja, muokkaamattomia videoita olisi kiistattoman suuri määrä. Ihan kuin ufo-jutuissakin, videot ovat epämääräisiä, suttuisia, pimeässä kuvattuja. Mistä tahansa oikeasti tapahtuvasta ilmiöstä on mahdollista saada tarpeeksi selkeitä todisteita, mutta kummasti kaikki paranormaaliin viittaava jättää mielikuvitukselle sen ratkaisevan roolin - kuten taitaa olla tarkoituskin.

Mitä jos aidot kummittelijat on niin taitavia että hyvin harvoin päätyvät videolle?

Vierailija
18/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nanorobottia supo pisti lihakseen ja sitten alkoivat kuunnella minua 5g:n yli joka päivä.

Vierailija
19/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aistin aavekissoja. Kerran on näkymätön kissa puskenut säärtäni vasten. Toisen kerran meni ilmavirta ohi kissan korkeudella. Tunsin paljaissa nilkoissa, kuinka joku syöksyi ohi. Se ei voinut olla oikeasti tuuli tai veto. Mutta voi hyvinkin olla, että koska olen vuosikymmeniä pitänyt kissoja lemmikkinä, niin jotkut tuntemukset ovat vaan tallentuneet aivoihini eli mennet tavallaan veriin. Kissojen hoitaminen ja niiden tarpeiden ja turvallisuuden varmistaminen ovat uponneet syvälle aivoihin ja tulevat nyt vanhemmiten esiin joskus silloinkin, kun ei tarvisi. Luultavasti lähes kaikki paranormaalit ilmiöt ovat selitettävissä jotenkin. Olen myös helposti hypnotisoituva ja jonkun tietyn äänen (kuten esim. ampiaisen surisemisen huoneessa) kuultuani kuulen sitä vielä pitkän aikaa jälkeenpäin.

Vierailija
20/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on noita You Tubessa mene katsomaan. Seuraavaksi tietysti nillität väärennöksistä.