Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertokaapa nyt mikä on riittävä määrä antaa pillua

Jarna 72
26.07.2022 |

kuukaudessa, että mies on tyytyväinen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä määrä on antaa aina silloin kun mies haluaa. Miksi sitä pitää ylipäätään pihdata ja tietty vaihtoehtoisesti ja kuukautisten aikaan tehdään suihinotto.

jotkut ovat niin kipeitä kuukautisten aikana, ettei edes tajuissaan pysy. ei ole suihinotto ekana mielessä.

Vierailija
22/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävä määrä on antaa aina silloin kun mies haluaa. Miksi sitä pitää ylipäätään pihdata ja tietty vaihtoehtoisesti ja kuukautisten aikaan tehdään suihinotto.

jotkut ovat niin kipeitä kuukautisten aikana, ettei edes tajuissaan pysy. ei ole suihinotto ekana mielessä.

Kyllä. Ja jotkut (esim. minä) taas ovat hyvinkin halukkaita menkkojen aikaan ja ottavat mielellään suihin ja haluavat yhdyntääkin. Olen huomannut että minulla orgasmien saaminen ja miehen laukeaminen sisääni myös lyhentävät menkkojen kestoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuo miehet puhuvat suihinotosta menkkojen aikaan, niin mitä se nainen saa?

Vierailija
24/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tuollainen ajattelu ei kuulu ainakaan meidän parisuhteeseen. Joskus vain minä saan, joskus vaimo. Ei lasketa "saamisia", eikä kotitöitä. Tekee kumpi ehtii. Ja meidän suhteessa voidaan ihan pyyteettömästi ottaa suihin, tai imuroida toista varten. Näin on parisuhde jatkunut hyvänä yli 20 v.

Vierailija
25/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän mielen itselleen ja miehelleen. Ottaa mielellään suuhun ja tyydyttää miehen halut, kuten mieskin aina kun naisella tekee mieli. Halut ei aina kohtaa ja ole samaan aikaan, mutta rakkaan puolesta ollaan valmiita tyydyttämään toinen kun sitä haluaa.

Vierailija
26/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vissiin saa vastata vai? Tuossa yksi viesti sinua ylempänä kuvasin, mitä saan. En toki joka kerta halua edetä suikkaria pidemmälle, mutta halutessani mies tyydyttää minut. En ymmärrä miksi saamisia pitäisi laskea. Olethan itsekin sanonut monesti ettei miehesi saa aina. Miksi naisen pitäisi sitten saada joka kerta? Nautin siitä kun otan mieheltä suihin ja näen, kuulen sekä tunnen hänen nautintonsa. Seksissä joillekin se saaminen ei (aina) ole se juttu, vaan antamisesta voi saada yhtä lailla iloa, ellei enemmänkin.

Vierailija
27/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tähän mitään lukumäärää on antaa... Meillä suhteessa seksiä on välillä enemmän välillä vähän vähemmän, riippuu niin monesta tekijästä. Molemmat yritämme pitää huolta siitä, että sitä on kuitenkin tarpeeksi. Aina ei halut kohtaa ja silloin useimmiten ainakin mielellämme huomioimme silti toisemme - oli se sitten missä muodossa tahansa. Sitäpaitsi lähes 99% se tuntuu hyvälle, kun saan mieheni sisälleni, vaikka itsellä ei olisikaan ollut niin tarve seksiin aluksi. Hoitelen hänet joskus suulla, vaikkapa suihkussa tai illalla sängyssä sellaisina aikoina kun ei oikein tee mieli touhuta ja tiedän että hän kärvistelee haluissaan - hän myös osaa tehdä minulle samaa tai sitten pöristelee joskus leluilla minulle ns kunnon uniorkun ja menee jatkamaan vielä jotain töitään.   Seksistä yritämme huolehtia siten, ettei ainakaan sen puute toisi turhia ongelmia suhteeseen.

Vierailija
28/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tähän mitään lukumäärää on antaa... Meillä suhteessa seksiä on välillä enemmän välillä vähän vähemmän, riippuu niin monesta tekijästä. Molemmat yritämme pitää huolta siitä, että sitä on kuitenkin tarpeeksi. Aina ei halut kohtaa ja silloin useimmiten ainakin mielellämme huomioimme silti toisemme - oli se sitten missä muodossa tahansa. Sitäpaitsi lähes 99% se tuntuu hyvälle, kun saan mieheni sisälleni, vaikka itsellä ei olisikaan ollut niin tarve seksiin aluksi. Hoitelen hänet joskus suulla, vaikkapa suihkussa tai illalla sängyssä sellaisina aikoina kun ei oikein tee mieli touhuta ja tiedän että hän kärvistelee haluissaan - hän myös osaa tehdä minulle samaa tai sitten pöristelee joskus leluilla minulle ns kunnon uniorkun ja menee jatkamaan vielä jotain töitään.   Seksistä yritämme huolehtia siten, ettei ainakaan sen puute toisi turhia ongelmia suhteeseen.

Näin pidetään kipinää yllä. Olette ymmärtäneet jotain, mitä monet muut eivät ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan