Naiset kertokaapa nyt mikä on riittävä määrä antaa pillua
Kommentit (28)
Naisten mielestä n.2-3 kertaa/kk riittää miehen pitään tyytyväisenä....
Vaimon mielestä ilmeisemmin, 1-2 kertaa / kk, kun ei kerran enempää anna. Joka on minulle aivan liian vähäinen määrä.
M51
Kyllä 2-3 krt viikossa on riittävästi.
Mikä siinä naiset on, että pitää sitä pillua pihdata kun tulee vielä sekin päivä kun sitä ei kysy enää kukaan....
Riittävä määrä on antaa aina silloin kun mies haluaa. Miksi sitä pitää ylipäätään pihdata ja tietty vaihtoehtoisesti ja kuukautisten aikaan tehdään suihinotto.
Vierailija kirjoitti:
Riittävä määrä on antaa aina silloin kun mies haluaa. Miksi sitä pitää ylipäätään pihdata ja tietty vaihtoehtoisesti ja kuukautisten aikaan tehdään suihinotto.
Juuri näin. Oikea asenne
Passiivinen vastarinta on se juttu ainakin täällä. Ei nyt ehkä kieltäydytä mut ei sitä nainen itse ehdotakaan. Velvollisuudesta tuntuu antavan aika usein. Itsekin siitä sinänsä vähän tykkää että ei se täysin vastenmielistä ole mutta ei kovin tärkeää. Oma mies ei enää jaksa vuosien jälkeen innostaa. Nykyään varmaan pari kertaa kuussa ja aika yksinkertaisella kaavalla.
Miksi miesten tyytyväisyydestä kysytään naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten tyytyväisyydestä kysytään naisilta?
No naisethan tuntuvat tietävän kaikkiin kysymyksiin oikean vastauksen.
Mitäs mielt naiset on, kun 3.8.2020 jälkeen vaimo on antanut tasan yhden kerran. Ei ihan kyllä omasta mielestä riittävästi.
M55
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mielt naiset on, kun 3.8.2020 jälkeen vaimo on antanut tasan yhden kerran. Ei ihan kyllä omasta mielestä riittävästi.
M55
Kiertoon/vaihtoon äkkiä tuommoinen tapaus
Riittävä määrä on se, mikä tyydyttää molemmat. Meillä noin 3 kertaa viikossa eli noin 12 kertaa siis kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
M55
No onhan tuo nyt ihan kidutusta. Missä mättää? Mietin hieman kyllä tuota sun sanavalintaa "antanut", mutta silti. Oletteko emotionaalisesti sitoutuneet toisiinne? N50+
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä naiset on, että pitää sitä pillua pihdata kun tulee vielä sekin päivä kun sitä ei kysy enää kukaan....
Älä ny oo noin masentava. Kyllä mä tykkään aatella, että mun mies kysyy vielä 80 v.,että haluisitkos rakastella!
Vierailija kirjoitti:
Vaimon mielestä ilmeisemmin, 1-2 kertaa / kk, kun ei kerran enempää anna. Joka on minulle aivan liian vähäinen määrä.
M51
Kuinkas nätisti oot halukkuutta herätellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51Kuinkas nätisti oot halukkuutta herätellyt?
Teen paljon kotitöitä. Pyykkään, teen ruokaa ym, mutta tämä tuntuu olevan yks hailee vaimolle. Sitä kun tarpeeksi monta kertaa saa pakit, niin ei enää edes viitsi kysellä ja tehdä alotetta ja päätyä taas kerran jäämään ilman...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55No onhan tuo nyt ihan kidutusta. Missä mättää? Mietin hieman kyllä tuota sun sanavalintaa "antanut", mutta silti. Oletteko emotionaalisesti sitoutuneet toisiinne? N50+
Vaimo on 60v ja vaihdevuosien jälkeen seksihalut väheni lähes olemattomiin. Lisäksi parina viimeisenä vuotena, kun seksiä vielä jonkin verran oli, niin silloin tällöin yhdyntä sattui. Kuivuudesta ei ollut kyse ja kävi kolme kertaa gynellä, mutta kivun lähdettä ei löytynyt.
Alkoi sitten jännittämään sitä kipua ja kyllähän minä sen huomasin ja se kyllä vei omiakin haluja pois. Nyt ollaan sitten ajauduttu tähän tilanteeseen. Muutoin meillä menee ihan hyvin ja paljon yhteistä tekemistä jne.
Alkaa vaan pikku hiljaa ottamaan pannuun nämä käsityöt ja kyllä sitä toisen ihmisen kiimaa ja tunnetta, kun tuntee olevansa haluttu kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
M55
En ole nainen, mutta miksi se on vielä vaimo eikä ex?
Vierailija kirjoitti:
no eihän sitä pillua voi antaa jos se ei kostu eikä klitoris saa erektiota
5500€:lla.