Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
1. Ravintola
2. Työpaikka
3. Netti ja ravintola
Ystäväperheen olohuoneessa, useampia lapsia ympärillä pyörien 💕
Koiratreenihallissa. Ei itse asiassa hullumpi ajatus, olisi tuttu paikka meidän molempien kavereille ja kahvilatilat ym. löytyvät valmiina. Keinonurmella vaan sitten jalalla koreasti. Kyllä tuonne meidän. näköiset häät saisi.
Baarissa, jota ei enää ole. Musiikkina jotakin sukkahousuheviä.
Näin vai tapasin? Riippuen joko uimamontulla (tämä olisi mieluisempi) tai muistaakseni jossain kohtaa sinne johtavan tien reunassa.
Edellisen poikaystävän kanssa mentäisiin sitten naimisiin mun vanhempien luona. Aina sanotaan, että pitää lähteä ulos tapaamaan ihmisiä, ettei sinua kukaan kotoa hae. No, mut haki. Poikaystävä soitti ovikelloa, minä avasin ja loppu on historiaa.
Poikaystävä teki tuolloin huolto- ja asennustöitä.
Entisessä Filmtownissa, jossa taitaa nykyään olla joku jeesuskahvila.
Bileissä erään ystävän parvekkeella.
Voi olla kiusallista viettää häitä nyt siellä, ystäväni on muuttanut muualle ja en tunne nykyisiä asukkaita. Ainahan voi tietysti kysyä että sopiiko.
Virossa metsässä datshalla nuotiolla. Olisi täydellinen paikka.
Ensin vihkiminen Tinderissä ja juhlat Pub Sir Einossa, Vantaalla.
Finnjet lienee purettu jossain Intiassa?
Toki veneellä voisi mennä Itämerelle samaan kohtaan, jos tietäisi tarkan paikan.
Stadissa hotelli Seurahuoneen respassa-tiskin molemilla puolin seisten. Ihan hyvä mesta ois!
Viidennellä luokalla, homekoulussa joka purettiin 10 vuotta sitten! :D Joten tyhjällä tontilla sitten häät.
Tosin aloimme seurustella vasta 30 vuotta myöhemmin tuosta kun nähtiin eli tavattiin ekan kerran koulussa.
Ruumishuoneella.olimme molemmat opiskelijoita seuraamassa ruumiinavausta.
Roskakatoksen edustalla :D
Olisipa hauska nähdä anopin ilme, kun hänen kaappaani kultamussupoika marssii vihille.
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa olisi mennä naimisiin työvoimatoimiston aulassa.
Exät sentään tapasin ihan normaalisti baarissa
Exät baarissa, no , en yhtään ihmettele että ovat exiä
Ravintolan vessassa - täyttä paskaa koko suhde