Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Tiilikkajärven kansallispuistossa :)
Stadin Mattolaiturilla :Ddd aika rahvaat häät ois.
Keskellä kaupunkimme pääkatua. Komeatahan se olis ollut. Tosin vihkikirkkokin sijaitsi noin 150m tapaamiskohdasta, joten eiköhän se aika lähelle mennyt maailmanmittakaavassa..
Rautatieasemalla oli ensimmäinen kohtaaminen livenä kun menin häntä hakemaan. Sitä ennen kirjoiteltu ja soiteltu reilu vuosi ja tämän tapaamisen jälkeen välittömästi yhteenmuutto. Sillä tiellä jo yli 30 vuotta.
Sinkut.nettiä ei taida olla enää, mut jos vaikka Instassa pidettäis virtuaalihäät. Ekat treffit oli Fazerilla Mikonkadulla, se ei olis huono paikka häille ollenkaan.
Myöhemmin tajuttiin että ollaankin tavattu Upstairs clubissa Hyvinkäällä 90-luvun puolivälin tienoilla. Nykyään samassa paikassa Amarillo.
Tuossa meidän (kerrostalon) pihalla. 🤪
Yläasteen piha ei hääpaikkana kyllä ole se kaikkien houkuttavin...
Mieheni kotona ja siellä ne pidettiinkin eli pappi tuli kotiin vihkimään.
Stripparibaarissa(minä en ollut stripparina kuitenkaan).Ei ehkä olisi oikein hyvä vihkipaikka.
Taisi olla festareilla, ojassa. Huono olo kummallakin.
sÄRKÄN TANSSIPAIKALLA OLIS SITTEN HÄÄT :d
Klassikkomaineen saaneessa pubissa, tänä päivänä pubin paikalla taitaa olla pankki. Huhun mukaan joku keräilijä on vienyt pubin kalusteet talteen. Voisi mahdollisesti lainata rekvisiitaksi.
Mä olen ollut kaksi kertaa pitkässä suhteessa. Toisen miehistä tapasin aikoinaan Jyväskylän rautatieasemalla, ja toisen vuosia myöhemmin Tampereen rautatieasemalla.
Nyt olen taas sinkku, mutta ehkä pitäisikin ruveta kulkemaan taas enemmän junalla. :D