Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Kuorma-autossa, rakennustyömaalla, Venäjällä
Molly Malones Kaisaniemenkadulla.
Mika Häkkinen juhlisi Euroopan suurimaasa huoooralassa eli Paschassa.
missä lie haavisto?
Harrastukseen liittyvällä irc-kanavalla. Sopisi minulle kyllä.
12. askeleen vertaistukiryhmän (AAL) kokoontumispaikassa.
Jääkiekkokaukalossa, siis siellä kaukalon sisällä. Tai sitten pukukopissa, ei voi muistaa täysin tarkkaan.
Entisen poikaystävän kotona (ja siis tämä oli eksän eksä, eli olisi todella kiusallinen paikka).
Moottoripyörätallin baaritiskillä.
Entisen TTY:n/TTKK:n pommisuojassa.
Prisman parkkipaikalla :D! No nykyään ollaankin prismaperhe, että joku jatkumo on sentään pidetty.
Pienessä luokkahuoneessa yliopistolla. Itse asiassa tuo rakennus taitaa olla jo käyttökiellossa homeen takia. No, kerettiinkin jo viettää häät ihan muualla, niin ei haittaa. :D
Miehen kotimaassa ison kauppakeskuksen oviaukossa.
Jos ihan ekasta tapaamisesta lasketaan, niin yläasteen luokkahuoneessa. Koulu oli sittemmin käyttökiellossa ja on jo purettu läpeensä homevaurioisena. Häät pitäisi pitää nostolavalla 2. kerroksen äidinkielen luokan kohdalla. Jos lasketaan parisuhteeseen johtaneesta tapaamisesta, niin sitten häät olisi parkkipaikalla kotikaupungin keskustassa yhden liikekeskuksen ulkopuolella.
Molemmat vaimoni olen tavannut Turun Börsin yökerhossa 9v välein. Tai itse asiassa he iskivät minut. Talo on purettu, mutta uusi hotelli rakennettiin samalle paikalle. Nyt siinä kohdalla on joku ravintola, joten ihan ok.
Täysin tuntemattoman perheen pihalla.
Peruskoulussa, joka on käyttökiellossa sisäilmaongelmien vuoksi. Siellähän voisi pitää villit juhlat.