Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jaksaisit katsoa tapailusuhdetta...

Vierailija
26.07.2022 |

jossa ei siirrytä seurusteluun vaan tapaillaan sellaset 1-2 kertaa viikossa.

Kai sitä puolessa vuodessa luulis jo tietävän haluaako oikeesti olla toisen kanssa vai ei. Osa kyllä tietää jo aiemmin..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä metrin verran.

Vierailija
2/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sulla kävi, aloittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se seurustelu sulle on? Itse olen ollut vuosia suhteessa jossa nähdään maks kerran viikossa, yleensä vain pari kertaa kuussa. Etäsuhde. Hyvin menee.

Vierailija
4/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se seurustelu sulle on? Itse olen ollut vuosia suhteessa jossa nähdään maks kerran viikossa, yleensä vain pari kertaa kuussa. Etäsuhde. Hyvin menee.

Tuossa asiaan on hyvä syy, etäsuhde. Voishan se sopia mullekin. Nyt puhutaan jos asutaan samassa kaupungissa.

Vierailija
5/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai tapaamisten tiheys määrittele seurustelua ja tapailua? Enemmän se, tapailetteko muitakin tai oletteko tutustuneet toistenne ystäviin ja perheisiin. Mutta kieltämättä kinkkinen kysymys, jos toinen on ihan että "katellaan, annetaan mennä omalla painollaan" ja mitä näitä nyt on, mutta toinen olisi jo ihan et ollaan sit kunnolla jos kerran ollaan.

Vierailija
6/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä jäisi tuollaiseen roikkumaan. Tulisi tunne, että olen vain "varalla". Jotain, jota tapaillaan ja paneskellaan vain silloin, kun se toiselle sopii. Yleensä tuollaiset ovat varattuja, jotka vain hakevat jännitystä elämäänsä tapailemalla jotain toista (nuorempaa) henkilöä kuin oma kumppani.

Vierailija
7/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en vieläkään tiedä mitä se tapailusuhde on.

Vierailija
8/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en vieläkään tiedä mitä se tapailusuhde on.

Minä katsoisin tässä olevani tapailusuhteessa, ei tässä olla yhteen muuttamassa, ja tuntuisi jotenkin hölmöltä puhua seurustelusta näin keski-ikäisenä.

Vierailija
9/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen tässä viidettä vuotta naapuriani 😃😃No asuu about 1,5km päässä mutta ei nähdä useammin kuin 1-2 kertaa viikossa. Koska sitä ehtis? Töissä kumminkin molemmat.. Ja pysyy tuoreena kun näkee harvoin.. En mä haluis yhteen muuttaa, lässähtäs taatusti koko homma siihen.

Vierailija
10/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi minulle, jos tästä nykyisestä suhteesta eroan. En oikein koskaan ole halunnut seurustella kunnolla.

Vierailija
11/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan olisi ihan täydellistä. Miksi mä en löydä miestä, jolle tuo sopisi? Aina päättyy suhteet siihen, että alkavat vinkumaan yhteen muuttoa tai muuten 24/7 yhdessäoloa.

Vaikka AINA kerron, että en ole sellaisen perässä. Oma aika menee kaiken edelle, on mulle elämän edellytys.

Vierailija
12/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu suhteessa ei ole suuria tunteita. Kun seurustelee niin silloin ollaan jo hullun ihastuneita. Se ei sano mitään kuinka usein tapaa. Vain tunteilla on merkitys.

Vierailija
13/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai tapaamisten tiheys määrittele seurustelua ja tapailua? Enemmän se, tapailetteko muitakin tai oletteko tutustuneet toistenne ystäviin ja perheisiin. Mutta kieltämättä kinkkinen kysymys, jos toinen on ihan että "katellaan, annetaan mennä omalla painollaan" ja mitä näitä nyt on, mutta toinen olisi jo ihan et ollaan sit kunnolla jos kerran ollaan.

Tapailetteko muitakin määrittää miten sovitaan ja osa kyllä tapailee julkisestikin/ystävien kanssa, mutta silti vain sen kaksi kertaa viikossa..

Ap

Vierailija
14/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailijoilla on aina takaovi varalta raollaan, omat menot menee aina suhteen edelle ja tunnetta puuttuu. Siinä toinen on kelpuutettu toisinaan tarpeidentäyttämisen hyödykkeeksi kun se sattuu omaan kalenteriin sopimaan eikä ole mitään kiinnostavampaa tekemistä. Tai kun tarvitsee seuralaisen johonkin. Ei ole kyllä mun juttuja moiset, pitäköön tunkkinsa

Vierailija
15/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä jäisi tuollaiseen roikkumaan. Tulisi tunne, että olen vain "varalla". Jotain, jota tapaillaan ja paneskellaan vain silloin, kun se toiselle sopii. Yleensä tuollaiset ovat varattuja, jotka vain hakevat jännitystä elämäänsä tapailemalla jotain toista (nuorempaa) henkilöä kuin oma kumppani.

No jos omassa kotonaan tapaa ni tuskin varattu.. mut joo kyllähän siitä tulee vähä sellane pidetään vaan hauskaa olo.

Vierailija
16/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut ja seurustelen. Käytännön syistä nähdään kuitenkin vain n. kerran viikossa.

Vierailija
17/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme näe koskaan toisiamme,ja hyvin menee.

Vierailija
18/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pidä tapailua suhteena. Yleensä 3kk:n kohdalla jo tietää mikä on homman nimi.

Vierailija
19/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailijoilla on aina takaovi varalta raollaan, omat menot menee aina suhteen edelle ja tunnetta puuttuu. Siinä toinen on kelpuutettu toisinaan tarpeidentäyttämisen hyödykkeeksi kun se sattuu omaan kalenteriin sopimaan eikä ole mitään kiinnostavampaa tekemistä. Tai kun tarvitsee seuralaisen johonkin. Ei ole kyllä mun juttuja moiset, pitäköön tunkkinsa

Totta on tää.

Vierailija
20/56 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta avoimia suhteita, joten minulla ei koskaan ole tapailusuhteita. Joko seurustellaan tai sitten unohdetaan koko juttu.