Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen minulle?

Vierailija
26.07.2022 |

- olen amk-koulutettu 37v mies
- harrastan pyöräilyä, sählyä, kaikenlaista rakentelua, sekä valokuvausta
- asun keskikokoisessa kaupungissa
- pidän leffojen ja sarjojen katselusta ja sohvalla ruoan ja juoman kanssa istuskelusta samalla
- teen itse ruoat itselleni ja leivon näihin Netflix-hetkiin
- tykkään luonnossa liiikkumisesta, esim. tällä hetkellä mustikoiden poimiminen on mukavaa luonnossa liikkumista ja tulee terveellisiä marjojakin kerättyä
- olen teknisellä alalla töissä, palkka on 3 tonnia ja risat
- tykkäsin joskus matkustelusta, nyttemmin en enää vuosiin. en etsi naista joka etsii kumppania, jonka kanssa matkustella ympäri maailmaa
- olen introvertti, tapaan kavereita harvoin, mutta on minulla niitä jonkun verran kuitenkin
- en pidä lemmikeistä
- pidän lapsista, mutta en halua maksaa enkä hengata pitkäaikaisesti jonkun muun miehen siittämän lapsen kanssa
- en ole erityisen ulkonäkökeskeinen, hyvin monenlaiset naiset käy siinä mielessä
- toivoisin yhteenmuuttoa ja avioliittoa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys: olen 174 cm eli en varmaan kuuminta hottia suurimmalle osalle naisista.

Vierailija
2/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallettava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä sanoisin, että sellainen joka tykkää sinusta ja josta sinä tykkäät takaisin.

Vierailija
4/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku josta tykkäät ja joka on lapseton ja tykkää susta. Eipä se sen kummempaa.

Vierailija
5/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan leikittiin paperinukeilla.

Vierailija
6/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi se tuohon ikään mennessä jo itteki tietää.

Vierailija
7/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen: Noin 35v, noin 160-165cm pitkä, vähän ylipainoinen, tavallisen näköinen, luonnossa kävelevä, kotona paljon viihtyvä, lapseton, mahdollisesti jotain itsenäisesti, yksinään harrastettavasta asiasta kiinnostunutta, ja myös töissä noin keskituloisessa itsenäisessä ammatissa.

M40

Vierailija
8/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen: Noin 35v, noin 160-165cm pitkä, vähän ylipainoinen, tavallisen näköinen, luonnossa kävelevä, kotona paljon viihtyvä, lapseton, mahdollisesti jotain itsenäisesti, yksinään harrastettavasta asiasta kiinnostunutta, ja myös töissä noin keskituloisessa itsenäisessä ammatissa.

M40

Kappas minä :D

Vierailija
9/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kappas minä :D

Nyt vaan odottelet ap:n yhteydenottoa 🙂👍

Vierailija
10/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaltaisesi introvertti, joka tykkää puuhailla itsekseen ja viettää aikaa kotona. Lienee samantekevää, onko harrastukset samanlaisia, jos introvertteinä teille on ok harrastaa itsekseen eikä kumppania kaivata seuraksi.

Vierailija
11/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puutarhatyöntekijä tai luonnonsuojelija voisi sopia.

Vierailija
12/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kuvaus itsestään oli hyvä! Kelpaisi mulle oikein hyvin, jokseenkin samanlainen olen minä. Tosin olen ekstrovertti, joten jos olet kovin tuppisuinen niin siitä tulisi ongelma. Pidän myös hiljaisista, asioita pohdiskelevista ihmisistä vaikka mulla itsellä leikkaa nopeasti ja olen liikkeissäni nopea. Mulla olisi sinua aikalailla korkeampi koulutus, olisiko tälläinen sulle ongelma? Olen 40v, liikunnallinen, hoikka ja lapseton. Iän vuoksi niitä lapsia tuskin tulisi hankittua. Onko ongelma? Iso plussa sinulle leipomisestaja ruuan laitosta. Lisäksi listassa on yksi harrastus joka yhdistäisi hyvin. Ehdotan että laitat yllä olevat tiedot jonnekin treffiprofiilisi ja ken tietää ehkä siellä tavataan. Treffielämä todellakin helpottuisi jos miehet laittaisivat näin hyvän kerronnan itsestään sinne treffiprofiiliinsa!

Vierailija
13/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan thaimaalainen. Eivät nuo sun speksisi riitä tasokkaalle suominaiselle mitenkään.

Vierailija
14/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin sinuna sitä, että naisella on iso peppu.

Vierailija
15/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin sinuna sitä, että naisella on iso peppu.

Pepun ympärille voisi tosiaan alkaa rakentaa sitä sopivinta naista.

Vierailija
16/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Miksi ylipainoinen ? He tuppaavat lihomaan lisää suhteessa

Liikunnallinen sopisi mielestäni  kysyjälle

Vierailija
17/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan thaimaalainen. Eivät nuo sun speksisi riitä tasokkaalle suominaiselle mitenkään.

Ei riitä tasokkaalle thai-naisellekaan. Jonkun köyhän rantalumpun voi saada Thaikuista. Tai Suomesta alemman tason taviksen. Niitä on kyllä paljon ja ihan mukavia, ei siinä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi