Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Marja Elisa sairasti influenssan 20 vuotta sitten. Ei vieläkään haista liuottimien, lannan ja ulosteen hajua. Savu haisee makkaralle ja leikattu ruoho ja home voimakkaalle. Pelottaako hajuaistin menetys??

Vierailija
26.07.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12151139

Kommenttiosiossa.

Itse sairastin influenssan (raju ja pitkä oli ja sairaalassakin olin) ja sen jälkeen ulkoilma haisi asvaltille ja muut hajut ja maut kateissa. No loppui karkin yms. syönti.

Influenssan sairastaneet pysyvät hoikkina, koska ilma makuaistia syöminen ei kiinnosta. Toisaalta kaipaa makuelämyksiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä jos ei kakka haise nenässä. Voi tehdä vaikka monta sinappikonetta

Vierailija
2/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hajuaisti on lähtenyt jo ennen koronaakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hajuaisti on lähtenyt jo ennen koronaakin

on ja influenssa vie pysyvästikin.

Vierailija
4/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influessakin voi viedä eikä vaan covid ei mikään hyvä juttu. Mulla on ollut monenlaista flunssaa mutta tuo on ollut vain tilapäistä ja ohimenevää ja vain vähentänyt mutta kuitenkin palautunut.

Vierailija
5/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä lähti hajuaisti joskus 2018 tienoilla. Joku molekyyli joka on sianlihassa ja persikassa haisee ihan hirvälle. Muita hajuja en haista.

Vierailija
6/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri otti influenssarokotteen ja sai siitä vakavan tomaattiallergian.

Vierailija
7/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lihonut menetettyäni lähes kokonaan maku ja hajuaistin tuntemattomasta syystä joitakin vuosia sitten. Tulee syötyä enemmän, kun ei maista normaalisti.

Vierailija
8/8 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin hajuaistini hetkeksi koronassa ja ei ole vielä pari vuotta myöhemminkään täysin normaali. Tutuimpia tuoksuja en haista juuri lainkaan. Sen sijaan muut hajut harvemmin tutu jo haistan suhteellisen normaalisti pari vuotta myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan