Anoppi tekee meille pyytämättä ruokaa kotiin aina, jos lapset ovat olleet mummolassa
Se jää usein syömättä. En haluaisi hänen ruokiaan.
En voi sanoa asiasta, koska anoppi on vaikea ihminen ja leikkii helposti marttyyria.
Kommentit (223)
Heität pois. Mitä siitä somessa vikisemään? Tai annat lasten syödä jos on lasten mieliruokia.
Ei se ole sinulta pois jos lapsille mummolla maistuu ruoka
Vaikea ymmärtää mikä tässä on ongelma. Itse olisin kiitollinen jos joku laittaisi puolestani ruokaa.
Olisiko tämä ongelma sinulle yhtä vakava ja järisyttävä, jos vaikka oma äitisi laittaisi teille ruokaa? Vai onko se ongelma tässä nimenomaan että se on anopin tekemää?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää mikä tässä on ongelma. Itse olisin kiitollinen jos joku laittaisi puolestani ruokaa.
Olisiko tämä ongelma sinulle yhtä vakava ja järisyttävä, jos vaikka oma äitisi laittaisi teille ruokaa? Vai onko se ongelma tässä nimenomaan että se on anopin tekemää?
Äidilleni sanoisin. ap
Hyvää ruokaa ei sovi hyljeksiä.
Syötä miehelle ja lapsille.
Laske aterian (ajansäästöineen) rahallinen arvo, jos se auttaisi kestämään pahan mielen.
Voitko seuraavalla kerralla sanoa, että meillä ei ole just nyt tarvetta ruoalle, kun ollaan käyty kaupassa?
Ihana juttu, jos on yhtään syötävää se anopin ruoka. Pistät vaan pakkaseen ja syötät vaikka vain lapsille.
Olisi ihanaa jos saisi valmista ruokaa. Olisin kiitollinen anopille.
Vierailija kirjoitti:
Laske aterian (ajansäästöineen) rahallinen arvo, jos se auttaisi kestämään pahan mielen.
Kaikki ruoka ei ole hyvää eikä sitä edes saa pakastettua.
Ja kun on suunnitellut jo 1-2 ruokailut ja käynyt kaupassa on oikeasti tosi mänttiä saada sinne kaappiinsa jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruoka ei ole hyvää eikä sitä edes saa pakastettua.
Ja kun on suunnitellut jo 1-2 ruokailut ja käynyt kaupassa on oikeasti tosi mänttiä saada sinne kaappiinsa jotain ylimääräistä.
Siis 1-2 viikon ruokailut.
Tykkääkö lapset siitä mummon tekemästä ruuasta? Vai etkö edes tarjoa?
Olispa vielä anoppi. Usein laittoi ruokaa meille mukaan, ei haitannut yhtään. Vaan syöpä veikin hänet äkkiä hautaan. Olkaa kiitollisia niistä läheisistä ympärillänne. Ruoan tarjoaminen nyt lienee "murheista" pienin, eikö...
Kokeilepa ensi kerralla kiittää kauniisti ja nauttia siitä, että pariin päivään ei tarvitse kokata.
Suunnitellut viikoksi eteenpäin? Onko sun noin vaikea irrottaa kontrollista?
Minä kunnioittaisin. Kerro mitä se ruoka oli, kun ei kelvannut.
Miksi se on ongelma? Onko ruoka pahaa?
Olen vähemmistössä ap:n linjoilla, en haluaisi muiden pöperöitä kaappiini. Onneksi kukaan ei tarjoa!
Vierailija kirjoitti:
Suunnitellut viikoksi eteenpäin? Onko sun noin vaikea irrottaa kontrollista?
En ole ap mutta kyllä, suunnittelen vähintään viikoksi ruoat. Varsinkin nyt korona-aikaan ja kesällä.
Usein pidemmällekin.
Käymme kaupassa viikon välein.
Onko tää ton kalastajapapan vaimo ?