Kaunis nainen
Onko linkin nainen kaunis? Suomen suurimmat silikonitissit ainakin.
Kommentit (36)
Kaikkea hyvää hänelle. Heittaajia varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen ukko tuolla on?
En oikeastaan halua edes miettiä tätä 😅
Hyi helvetti. Joillakin on aivan vääristynyt minäkuva itsestään. Luonnollisuus olisi parasta.
Jos nyt ei kiinnitetä huomiota noihin järkyttäviin palloihin ja puhutaan kasvoista. Nuo ankkahuulet on kamalat. Meikit: kamalat. Kulmakarvat: kamalat. Voisi olla kauniimpi luonnollisessa kevyessä meikissä, mutta on valinnut haluavansa olla silikonibimbo ja siltä todella näyttääkin.
Onko sillä viikset vai kuraa nenän alla? Joku Huippukivan mannekiini, ilmapalloista päätellen? Onhan siellä seksikkäitä kauniita naisia sensuelleja vaatteita esittelemässä, tämä varmaan oman samantyyppisen miehensä kanssa tekemässä rohkeata sisältöä k.o. sivuille?
Miksei tällaiset ymmärrä pitää matalaa profiilia? Tosin se saksalainen ent.lentoemäntä vasta voimaannuttava ilmestys onkin - kyllä pelästyisin pahasti jos tulisi hämärässä vastaan. Tämä on semmoinen hyvä lutkajätkä, siksi ukkonsa kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaiset ymmärrä pitää matalaa profiilia? Tosin se saksalainen ent.lentoemäntä vasta voimaannuttava ilmestys onkin - kyllä pelästyisin pahasti jos tulisi hämärässä vastaan. Tämä on semmoinen hyvä lutkajätkä, siksi ukkonsa kannustaa.
Mitä? Luuletko, että joku hankkii ja maksaa tuollaisen outfitin pitääkseen Matalaa Profiilia? Luulet väärin 😅
Persaus eikun rinnat eikun persaus eikun......
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ei kiinnitetä huomiota noihin järkyttäviin palloihin ja puhutaan kasvoista. Nuo ankkahuulet on kamalat. Meikit: kamalat. Kulmakarvat: kamalat. Voisi olla kauniimpi luonnollisessa kevyessä meikissä, mutta on valinnut haluavansa olla silikonibimbo ja siltä todella näyttääkin.
Tähän lisäys: lähes koko ihoala on tuhrittu musteella.
No minä olen 45 ja näytän paljon nuoremmalta kuin hän.
Hän on tehnyt kasvoilleen ja keholleen vaikka mitä, on vasta 34 mutta näyttää yli puolivuosisataa eläneeltä!
Taas näitä lyhyitä mitäänsanomattomia viivahuulia lautoja.
Sitten tekotissit, huulet pukamiksi ja luullaan olevansa oikeinkin viehättäviä. LOLLLLLLLLLLL
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 45 ja näytän paljon nuoremmalta kuin hän.
Hän on tehnyt kasvoilleen ja keholleen vaikka mitä, on vasta 34 mutta näyttää yli puolivuosisataa eläneeltä!
Jotenkin vähän säälittää aina kun keski-ikäinen hihkuu näyttävänsä nuoremmalta kuin joku huomattavasti nuorempi. Todennäköisesti et näytä. Tyylikkäämmältä? - ehkä. Terveemmältä? - ehkä. Mutta kyllä se ikä valitettavasti näkyy lähes jokaisen naamataulussa jollain lailla. Ja se saakin näkyä. Naisillakin on lupa vanheta.
Olisin luullut eläkeikäiseksi. Huhhuh.
Onko Sonja nainen vaiko ^nainen^?